درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 03:23   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40854صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 23 شهریور 1400 - 08:15
چگونه روابط‌عمومی می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟
یک برنامه روابط عمومی پایدار به ایجاد آگاهی کلی از محصول، خدمات یا برند شما کمک خواهد کرد و هر گونه تلاش مستقیم و بازاریابی و تبلیغات را تکمیل می کند. این دید همچنین سبب می شود که کسب و کار شما بیشتر و بیشتر از آنچه که ممکن است دیده شود.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی می تواند مشروعیت کسب و کار را فراهم کند، و برای کسب و کار کوچک که ممکن است آگاهی از نام تجاری زیادی نداشته باشد، بسیار مهم است.

یک کسب و کار جدید یا کوچک نیاز به گفتن دارد که آنها نه تنها وجود دارند، بلکه خدمات و محصولات مورد نیاز مصرف کنندگان را ارائه می دهند. حتی کسب و کارهای مبتکر باید به طور مداوم بازار و جذب مشتریان و مشتریان جدید را جذب کنند.

برخی از شرکت ها دارای بخش های بازاریابی یا سازمان های روابط عمومی برای انجام این کار هستند که ضروری است تا کسب و کار شما را به ارتفاعات جدید هدایت کند.

اجرای یک کسب و کار کوچک آسان نیست، مخصوصا وقتی که اعضای تیم شما از یک سو شمارش شوند. هنگامی که منابع محدود هستند، مهم است که یک طرح بازاریابی هدفمند و موثر داشته باشید تا اطمینان حاصل شود که بهترین استفاده را از زمان و بودجه محدود خود داشته باشید.

روابط عمومی یکی از سازگارترین راه ها برای ایجاد اعتبار برای کسب و کار شما و گسترش این کلمه به شیوه ای مقرون به صرفه است.

اگر طرفدار رسانه ای یا شخص ثالث یک شرکت، محصول یا سرویس را تأیید کند، این اعتبار را نشان می دهد که برای ساختن نام تجاری عالی است. یک مقاله مثبت، بررسی، پست وبلاگ یا تایید رسانه های اجتماعی، یک مزیت بزرگ برای تبلیغ در کانال های اجتماعی خود شرکت است تا کسب و کار قابل جستجو باشد.

همچنین لازم به ذکر است که PR یک رویکرد آهسته و پایدار است. انتظار نداشته باشید نتایج را یک شبه مشاهده کنید.

آگاهی از نام تجاری و شناسایی نام، طول می کشد، اما پایه محکمی برای کسب و کار شما در آینده ایجاد می کند؛ زیرا شما دارای بودجه ای بزرگتر برای بازاریابی، تبلیغات و غیره هستید. تنظیم 10٪ بودجه سالانه خود برای PR ضروری است.

یک برنامه روابط عمومی پایدار به ایجاد آگاهی کلی از محصول، خدمات یا برند شما کمک خواهد کرد و هر گونه تلاش مستقیم و بازاریابی و تبلیغات را تکمیل می کند. این دید همچنین سبب می شود که کسب و کار شما بیشتر و بیشتر از آنچه که ممکن است دیده شود.

یک مقاله در یک خبرخوان آنلاین، یک کلیپ پخش مستقیم در اینترنت یا یک نشریه مطبوعاتی که به نشریات آنلاین توزیع شده است - همه آنها لینکهای ورودی ارزشمند به وب سایت شما را فراهم می کنند که رتبه شما را در Google افزایش می دهد.

PR نیز برای خط پایین شما مناسب است. این بسیار ارزان تر از تبلیغات است و مزایای PR می تواند بسیار بیشتر از مزایای تبلیغات باشد.

قرار گرفتن در یک رسانه خوب می تواند منجر به افزایش چشمگیر فروش و رشد عظیم شود و چون بسیاری از شرکت های کوچک دارای یک داستان منحصر به فرد هستند، آنها برای رسانه ها جالب هستند.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد