درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 3 مهر 1399 - 12:16   

وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد

  وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

افزایش سودآوری و کیفیت خدمات و محصولات هر سازمان، از وظایف روابط عمومی های دانش محور است

  افزایش سودآوری و کیفیت خدمات و محصولات هر سازمان، از وظایف روابط عمومی های دانش محور است


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰ ترفند طلایی برای رشد کسب و کار
  با کمک هوش مصنوعی/ فضای یوتیوب برای کودکان امن تر می شود
  چارچوبی برای مدیریت بازاریابی پایدار
  پیش به سوی بازاریابی پایداری
  پلیس ترکیه در مورد مرگ مشکوک خبرنگار روسی-آمریکایی تحقیق می‌کند
  فروش سهام عدالت تا سقف 60 درصد در بانک رفاه کارگران امکان پذیر است
  مدرسه شهدای بانک رفاه کارگران در استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد
  عملکرد روابط عمومی و تلاش کارکنان فنی انتقال خون هرمزگان ستودنی است
  معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات: روابط عمومی پنجره ورودی به سازمان است
  مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران: بال «ارتباطات» از بال «عملکرد» بزرگ‌تر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40854صفحه نخست » رادیو روابط عمومیسه شنبه، 28 آبان 1398 - 15:15
چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟
یک برنامه روابط عمومی پایدار به ایجاد آگاهی کلی از محصول، خدمات یا برند شما کمک خواهد کرد و هر گونه تلاش مستقیم و بازاریابی و تبلیغات را تکمیل می کند. این دید همچنین سبب می شود که کسب و کار شما بیشتر و بیشتر از آنچه که ممکن است دیده شود.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی می تواند مشروعیت کسب و کار را فراهم کند، و برای کسب و کار کوچک که ممکن است آگاهی از نام تجاری زیادی نداشته باشد، بسیار مهم است.

یک کسب و کار جدید یا کوچک نیاز به گفتن دارد که آنها نه تنها وجود دارند، بلکه خدمات و محصولات مورد نیاز مصرف کنندگان را ارائه می دهند. حتی کسب و کارهای مبتکر باید به طور مداوم بازار و جذب مشتریان و مشتریان جدید را جذب کنند.

برخی از شرکت ها دارای بخش های بازاریابی یا سازمان های روابط عمومی برای انجام این کار هستند که ضروری است تا کسب و کار شما را به ارتفاعات جدید هدایت کند.

اجرای یک کسب و کار کوچک آسان نیست، مخصوصا وقتی که اعضای تیم شما از یک سو شمارش شوند. هنگامی که منابع محدود هستند، مهم است که یک طرح بازاریابی هدفمند و موثر داشته باشید تا اطمینان حاصل شود که بهترین استفاده را از زمان و بودجه محدود خود داشته باشید.

روابط عمومی یکی از سازگارترین راه ها برای ایجاد اعتبار برای کسب و کار شما و گسترش این کلمه به شیوه ای مقرون به صرفه است.

اگر طرفدار رسانه ای یا شخص ثالث یک شرکت، محصول یا سرویس را تأیید کند، این اعتبار را نشان می دهد که برای ساختن نام تجاری عالی است. یک مقاله مثبت، بررسی، پست وبلاگ یا تایید رسانه های اجتماعی، یک مزیت بزرگ برای تبلیغ در کانال های اجتماعی خود شرکت است تا کسب و کار قابل جستجو باشد.

همچنین لازم به ذکر است که PR یک رویکرد آهسته و پایدار است. انتظار نداشته باشید نتایج را یک شبه مشاهده کنید.

آگاهی از نام تجاری و شناسایی نام، طول می کشد، اما پایه محکمی برای کسب و کار شما در آینده ایجاد می کند؛ زیرا شما دارای بودجه ای بزرگتر برای بازاریابی، تبلیغات و غیره هستید. تنظیم 10٪ بودجه سالانه خود برای PR ضروری است.

یک برنامه روابط عمومی پایدار به ایجاد آگاهی کلی از محصول، خدمات یا برند شما کمک خواهد کرد و هر گونه تلاش مستقیم و بازاریابی و تبلیغات را تکمیل می کند. این دید همچنین سبب می شود که کسب و کار شما بیشتر و بیشتر از آنچه که ممکن است دیده شود.

یک مقاله در یک خبرخوان آنلاین، یک کلیپ پخش مستقیم در اینترنت یا یک نشریه مطبوعاتی که به نشریات آنلاین توزیع شده است - همه آنها لینکهای ورودی ارزشمند به وب سایت شما را فراهم می کنند که رتبه شما را در Google افزایش می دهد.

PR نیز برای خط پایین شما مناسب است. این بسیار ارزان تر از تبلیغات است و مزایای PR می تواند بسیار بیشتر از مزایای تبلیغات باشد.

قرار گرفتن در یک رسانه خوب می تواند منجر به افزایش چشمگیر فروش و رشد عظیم شود و چون بسیاری از شرکت های کوچک دارای یک داستان منحصر به فرد هستند، آنها برای رسانه ها جالب هستند.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  9 درس برتر روابط عمومی


  انتصاب مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان


  گزارش دومین جلسه از سری وبینارهای روابط‌عمومی حرفه‌ای


  انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات


  آقای غلامعباس افشار عزادار شد


  پایگاه داده مایکروسافت، پس از دو سال از زیر آب بیرون کشیده شد


  ورود روزنامه همشهری به بورس با فوریت!


  انتصاب سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی


  نشریات دانشگاه گیلان برتر شدند


  انتصاب سرپرست کمیته روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی