درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 17 آذر 1398 - 09:51   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد

  رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برای اولین بار در کشور؛ دوره MBA حرفه‌ای یکساله مدیریت روابط عمومی و ارتباطات
  لری پیج و سرگی برین مدیریت آلفابت را به ساندار پیچای واگذار کردند
  فیسبوک در متمایز کردن محتوای رسانه‌های دولتی ناکام ماند
  ضرورت اختصاص سهمیه بنزین به خبرنگاران
  رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد
  دادستان کل کشور: حمایت قاطعانه دستگاه قضا از صنعت کشور
  مدیر عامل فولاد متیل: ایجاد تابلوی قیمت خرده‌فروشی محصولات فولادی
  معاون وزیر صمت: نورد گرم 2 فولاد مبارکه باید اجرا شود
  حمایت مجمع نمایندگان استان اصفهان از احداث نورد گرم 2 فولاد مبارکه
  کسب رکورد تولید آهن اسفنجی در مجتمع فولاد سبا/ رشد 38 درصدی تولید در واحد آماده‌سازی تختال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40850صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگارییکشنبه، 10 آذر 1398 - 15:45
نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/10
اگر سازمان خبری، پس از بررسی، به شکایت‌تان ترتیب اثری نداد، شما باید با حقوق‌دانی که در مورد توهین اطلاعات کافی داشته باشد مشورت کنید. در این حال سازمان خبری دیگر درگیر یک دعوی (دادخواهی) احتمالی شده است. اگر شما نسبت به قصور آن سازمان کوتاهی کنید، ممکن است این‌طور به نظر برسد که شما هیچ شکایتی ندارید. از طرف دیگر، سازمان خبری ممکن است بلوف بزند، که در این حالت با یک حقوق‌دان حاذق وارد مذاکره و مشورت شوید.
  

به توافق رسیدن

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| 1. سازمان خبری ممکن است در جلسه اول ملاقات شکایت‌تان را موجه نداند. ممکن است سردبیر بخواهد که با یک حقوق‌دان صحبت کند.


2. اگر سازمان خبری، پس از بررسی ، به شکایت‌تان ترتیب اثری نداد، شما باید با حقوق‌دانی که در مورد توهین اطلاعات کافی داشته باشد مشورت کنید. در این حال سازمان خبری دیگر درگیر یک دعوی (دادخواهی) احتمالی شده است. اگر شما نسبت به قصور آن سازمان کوتاهی کنید، ممکن است این‌طور به نظر برسد که شما هیچ شکایتی ندارید. از طرف دیگر، سازمان خبری ممکن است بلوف بزند، که در این حالت با یک حقوق‌دان حاذق وارد مذاکره و مشورت شوید.


3. سازمان خبری ممکن است حرفش را پس بگیرد یا درصدد تصحیح برآید یا اقدام به چاپ مقاله ای که توسط خود شما نوشته شده کند. پس گرفتن (حرف) نوعی اعتراف به خطاست که عموما با عذرخواهی همراه است. تصحیح، بیان دوباره حقایق است بدون اعترافی مشخص یا عذرخواهی.


4. اگر سهواً و به غلط به شما افترا زده اند، باید به طور روشن و واضح عذر خواهی و اعتراف به اشتباه کنند؛ در همان زمان یا محلی (بخش – صفحه) که مقاله اصلی چاپ شده بود. (ترجیحاً در زمان و موقعیتی بهتر)


5. چون ما در دنیا و زمانه بدی زندگی می‌کنیم، و چون سردبیرها، مثل ما، متنفرند از این که در نظر عموم شرمنده شوند ، ممکن است از شما بخواهند که به یک تصحیح کوچک و سطحی راضی شوید، که در این صورت سازمان خبری نمی خواهد که به تصحیح اشتباهات به طور مشخص و روشن بپردازد. در این موارد، یک تصحیح خشک و خالی (صرف) ممکن است به بدی دیدن متن خبری برای بار دوم باشد، چون این مسئله به خوانندگان وظایف اولیه و ابتدایی را یادآوری خواهد کرد. وقتی خطاهای مقاله بیش از یک یا دو خطای کیفی و حقیقی (factual ) است، در قبول تصحیح بدون اعتراف به اشتباه دقت کنید.


6. در چنین موقعیتی، به جای تصحیح، درخواست فضا یا زمانی برای ارائه نقطه نظرات‌تان را نمایید. شما باید زمان و فضای کافی برای ارائه نظرات‌تان را داشته باشید و این وظیفه سازمان خبری است که این فضا را در اختیار شما قراردهد.


7. اگر به شما فضایی در صفحه سرمقاله دادند به خاطر داشته باشید که چنین فضایی با فضایی در صفحه پرخواننده تر یکی نیست. در این مورد، مذاکره کنید، حداقل تقاضای چاپ یک اطلاعیه (در همان جایی که مقاله اصلی چاپ شده بود) جهت توجه دادن خوانندگان به تکذیبیه سازمان‌تان، نمایید.


8. اگر این تمام چیزی است که به شما پیشنهاد شده، شیوه افترا را امتحان کنید. راضی به این مسئله نباشید که تنها با نوشتن یک نامه به سردبیر کار خود را تمام شده بدانید.

 

ادامه دارد

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  صدها شغل در بانک مونترال از بین می‌رود


  خبر بد، خبر خوبیه!


  گزارش تبلیغات جهانی، روابط عمومی و بازار خدمات مرتبط با سال ۲۰۲۲


  هفت نکته برای موفقیت در روابط عمومی


  چند و چون تبلیغات آنلاین


  دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه تنسی


  آمازون از DeepComposer نخستین کیبورد مبتنی بر یادگیری ماشین رونمایی کرد


  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


  تبلیغات سیاسی


  میکروفون‌های تلویزیون‌های هوشمند را ببندید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود