درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 - 19:31   

آموزش عکاسی (۳): ساختمان دوربین‌های گوناگون

  آموزش عکاسی (۳): ساختمان دوربین‌های گوناگون


ادامه ادامه مطلب یک

چرا بیل گیتس ثروتش را خرج امور خیریه می کند؟

  چرا بیل گیتس ثروتش را خرج امور خیریه می کند؟


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  خود را برای برکزیت آماده کنید/ تاثیر آن بر روابط عمومی و ارتباطات
  روابط عمومی تعاون روستایی استان البرز رتبه ششم را در بین استانهای سراسر کشوردر زمینه سایت کسب نمود.
  مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام: دستگاه‌های اجرایی در ارائه عملکردها قوی‌تر عمل کنند
  انتصاب مدیر روابط عمومی انجمن تخصصی صنایع نیرو محرکه و قطعه سازان خودرویی استان تهران
  جنبه های مدیریت موفقیت برنامه ها
  آموزش عکاسی (۳): ساختمان دوربین‌های گوناگون
  دلایل استعفای مدیریت روابط عمومی کارخانه ارج
  مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: کیفیت و زمان پاسخگویی روابط عمومی به رسانه اهمیت دارد
  رئیس شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان: مدیران روابط عمومی رسانه مدار باشند
  اجرای دومین مرحله از طرح هویت بصری وزارت ارتباطات با نصب تابلوهای راهنما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40849صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریپنجشنبه، 7 آذر 1398 - 12:29
نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/9
اگر سازمان خبری اقدامی برای تصحیح کارش نمی‌کند و هیئت رئیسه شما (یا گروه مشابه) معتقد است که خطاهایی حقیقی یا نقل‌قول‌های نادرستی که به سازمان شما لطمه می‌زند در متن خبر وجود دارد، باید راه حلی پیدا کنید که عمل توهین‌آمیز سازمان خبری را بررسی کند. با اقامه دعوی به صورت توهین‌آمیز راه به‌جایی نمی‌برید.
  

مهیا شدن برای رودررو قرار گرفتن

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| 1. پس از پخش یک خبر افترا آمیز، در صورت امکان ترتیب یک جلسه دیدار با هیئت رئیسه یا دیگر رهبران گروه را بدهید. قبل از جلسه یادداشت مختصری از اشتباهات و نقل‌قول‌های غلط مندرج در مقاله یا برنامه باید تهیه شود. این یادداشت باید عاری از اصطلاحات نامفهوم، قابل درک از نظر خواندن و شنیدن و مختصر باشد. تنظیم این یادداشت کوتاه به سازمان شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که شکایت‌تان بر مبنای مدارک استوار است و ارزش مطرح کردن دارد. در انتهای این ضمیمه نکاتی در مورد رعایت اخلاق در زمینه حرفه روزنامه نگاری گنجانده شده است.


2. اگر سازمان خبری اقدامی برای تصحیح کارش نمی‌کند و هیئت رئیسه شما (یا گروه مشابه) معتقد است که خطاهایی حقیقی یا نقل‌قول‌های نادرستی که به سازمان شما لطمه می‌زند در متن خبر وجود دارد، باید راه حلی پیدا کنید که عمل توهین‌آمیز سازمان خبری را بررسی کند. با اقامه دعوی به صورت توهین‌آمیز راه به‌جایی نمی‌برید.


3. به محض این که هیئت شما وارد عمل شد، M باید با سردبیر یا مدیر ایستگاه یا افراد مسؤل مرتبط دیگری تماس بگیرد. M باید به طور تلفنی چنان با او صحبت کند که نظر او را جلب کند. M باید خاطرنشان کند که او نسخه صوتی از مصاحبه و یادداشت مفصلی از نقل‌قول‌های غلط، اشتباهات و غیره را دارد و سازمان چنین احساس می‌کند که به آن توهین شده است. او نباید بگوید: «ما احساس می‌کنیم مقاله (خبر) شما منصفانه نبود». سردبیر ممکن است برایش مهم نباشد که سازمان چه برداشتی از موضوع دارد و چگونه فکر می‌کند. او در صورتی به سخنان M توجه می‌کند که کارمندانش اشتباه کرده باشند و یا این که علتی برای رفتار قانونی وجود داشته باشد. M باید صحبت تلفنی خود با سردبیر را با تعیین قرار ملاقات حضوری پایان دهد.


4. هر دو نماینده سازمان‌تان و حداقل یکی از آن‌ها که در مصاحبه شرکت کرده بودند، باید برای ملاقات با رهبران سازمان خبری به آن سازمان برود. اگر در هیئت شما یک حقوقدان عضویت دارد، ممکن است فرستادن او جهت ملاقات مفید باشد. نمایندگان‌تان باید نوار صوتی را برای سردبیر ارائه کنند. (این مسئله به خصوص در صورتی که خبرنگار او مصاحبه را ضبط نکرد، موثر و ضروری خواهدبود).


5. اگر سردبیر نمی‌تواند در روز ملاقات به نسخه صوتی گوش فرادهد، نباید نوار را به او تسلیم کرد حتی اگر چندین کپی از آن داشته باشید. نمایندگان‌تان باید به هنگام پخش نوار صوتی مصاحبه حاضر باشند تا بتوانند به بندبند شکایات مورد نظرشان اشاره کنند. آن‌ها هم‌چنین خواهندخواست که عکس العمل‌های سردبیر در مورد قضاوت بین نقل‌قول‌های چاپ شده در مقاله و نوار صوتی را مشاهده کنند.

 

ادامه دارد

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین نوبت مجمع عمومی فوق العاده کانون روابط عمومی و تبلیغات تئاتر خانه تئاتر


  چرا بیل گیتس ثروتش را خرج امور خیریه می کند؟


  دلایل استعفای مدیریت روابط عمومی کارخانه ارج


  یک روش کارآمد برای اجرای استراتژی شرکت


  شور و نشاط روابط عمومی‌های هرمزگان با دوشنبه‌های همدلی


  آموزش عکاسی (۲): انواع دوربین‌‌ها و مشخصات آن‌ها


  شور و نشاط روابط عمومی‌های هرمزگان با دوشنبه‌های همدلی


  جشنواره روابط عمومی‌ها ویژه دهه فجر برگزار می‌شود


  فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"


  نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با رییس حوزه هنری استان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی