درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 مهر 1399 - 22:07   

فراخوان عمومی جهت انتخاب مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد

  فراخوان عمومی جهت انتخاب مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد


ادامه ادامه مطلب یک

4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند

  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


ادامه ادامه مطلب دو

«آمـازون» فاتح بازار ایتـالیا در دوران «کـرونا»

  «آمـازون» فاتح بازار ایتـالیا در دوران «کـرونا»


ادامه ادامه مطلب سه

جزئیات افزایش ضریب نفوذ تلفن‌همراه‌ درکشور

  جزئیات افزایش ضریب نفوذ تلفن‌همراه‌ درکشور


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان عمومی جهت انتخاب مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد
  ربودن دل‌ها به آگاهی و صدق
  میزگرد/ رسانه و روابط‌عمومی؛ در برابر هم یا برابر هم
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: در برخی دستگاه های اجرایی نگاه تخصصی به روابط عمومی وجود ندارد
  اولین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی شهرداری های استان تهران
  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند
  تبلت های اهدایی بانک رفاه کارگران به دانش آموزان سیستانی رسید
  حمایت از ورزش در راستای مسئولیت های اجتماعی بانک رفاه کارگران است
  روابط عمومی شرکت پست استان ایلام برتر شد
  ارتباطات موثر و تعامل با رسانه ها اساسی ترین وظیفه روابط عمومی هاست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40849صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریپنجشنبه، 7 آذر 1398 - 12:29
نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/9
اگر سازمان خبری اقدامی برای تصحیح کارش نمی‌کند و هیئت رئیسه شما (یا گروه مشابه) معتقد است که خطاهایی حقیقی یا نقل‌قول‌های نادرستی که به سازمان شما لطمه می‌زند در متن خبر وجود دارد، باید راه حلی پیدا کنید که عمل توهین‌آمیز سازمان خبری را بررسی کند. با اقامه دعوی به صورت توهین‌آمیز راه به‌جایی نمی‌برید.
  

مهیا شدن برای رودررو قرار گرفتن

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| 1. پس از پخش یک خبر افترا آمیز، در صورت امکان ترتیب یک جلسه دیدار با هیئت رئیسه یا دیگر رهبران گروه را بدهید. قبل از جلسه یادداشت مختصری از اشتباهات و نقل‌قول‌های غلط مندرج در مقاله یا برنامه باید تهیه شود. این یادداشت باید عاری از اصطلاحات نامفهوم، قابل درک از نظر خواندن و شنیدن و مختصر باشد. تنظیم این یادداشت کوتاه به سازمان شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که شکایت‌تان بر مبنای مدارک استوار است و ارزش مطرح کردن دارد. در انتهای این ضمیمه نکاتی در مورد رعایت اخلاق در زمینه حرفه روزنامه نگاری گنجانده شده است.


2. اگر سازمان خبری اقدامی برای تصحیح کارش نمی‌کند و هیئت رئیسه شما (یا گروه مشابه) معتقد است که خطاهایی حقیقی یا نقل‌قول‌های نادرستی که به سازمان شما لطمه می‌زند در متن خبر وجود دارد، باید راه حلی پیدا کنید که عمل توهین‌آمیز سازمان خبری را بررسی کند. با اقامه دعوی به صورت توهین‌آمیز راه به‌جایی نمی‌برید.


3. به محض این که هیئت شما وارد عمل شد، M باید با سردبیر یا مدیر ایستگاه یا افراد مسؤل مرتبط دیگری تماس بگیرد. M باید به طور تلفنی چنان با او صحبت کند که نظر او را جلب کند. M باید خاطرنشان کند که او نسخه صوتی از مصاحبه و یادداشت مفصلی از نقل‌قول‌های غلط، اشتباهات و غیره را دارد و سازمان چنین احساس می‌کند که به آن توهین شده است. او نباید بگوید: «ما احساس می‌کنیم مقاله (خبر) شما منصفانه نبود». سردبیر ممکن است برایش مهم نباشد که سازمان چه برداشتی از موضوع دارد و چگونه فکر می‌کند. او در صورتی به سخنان M توجه می‌کند که کارمندانش اشتباه کرده باشند و یا این که علتی برای رفتار قانونی وجود داشته باشد. M باید صحبت تلفنی خود با سردبیر را با تعیین قرار ملاقات حضوری پایان دهد.


4. هر دو نماینده سازمان‌تان و حداقل یکی از آن‌ها که در مصاحبه شرکت کرده بودند، باید برای ملاقات با رهبران سازمان خبری به آن سازمان برود. اگر در هیئت شما یک حقوقدان عضویت دارد، ممکن است فرستادن او جهت ملاقات مفید باشد. نمایندگان‌تان باید نوار صوتی را برای سردبیر ارائه کنند. (این مسئله به خصوص در صورتی که خبرنگار او مصاحبه را ضبط نکرد، موثر و ضروری خواهدبود).


5. اگر سردبیر نمی‌تواند در روز ملاقات به نسخه صوتی گوش فرادهد، نباید نوار را به او تسلیم کرد حتی اگر چندین کپی از آن داشته باشید. نمایندگان‌تان باید به هنگام پخش نوار صوتی مصاحبه حاضر باشند تا بتوانند به بندبند شکایات مورد نظرشان اشاره کنند. آن‌ها هم‌چنین خواهندخواست که عکس العمل‌های سردبیر در مورد قضاوت بین نقل‌قول‌های چاپ شده در مقاله و نوار صوتی را مشاهده کنند.

 

ادامه دارد

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برون سپاری خدمات در سازمان‌ها


  نقش رهبری سازمان در تحول روابط عمومی


  درس‌هایی از مسوولیت اجتماعی شرکتی


  پیام های ارتباطی غیر کلامی


  ویژگی های یک متخصص حرفه ای روابط عمومی


  مذاکره موفق برای فروش


  استراتژی استعداد در بازارهای رو به رشد


  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


  واتساپ ویژگی جدید را رونمایی می‌کند که همه در انتظارش بودند


  اپل یک اپلیکیشن پادکست محبوب را خرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی