درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 15:02   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40845صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگارییکشنبه، 3 آذر 1398 - 10:46
نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/5
گاه گاه ممکن است دوربین‌ها پشت در سازمان شما باشند. برای مثال، اگر خبرنگار تلویزیونی با تظاهرکنندگان مصاحبه کرده باشد، جهت شنیدن پاسخ‌های شما به دفترتان خواهدآمد. اگر شما آماده باشید و مراحل بخش ه را انجام داده باشید به مشکلی بر نخواهیدخورد. خیلی ساده و راحت بیانیه‌های کوتاهی بر پایه آمادگی خود ارائه کنید.
  

نکاتی درباره مصاحبه تلویزیونی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| 1. در صورت وجود دوربین‌های تلویزیونی شما مجبورید بیانیه بدهید چرا که از درهای بسته شما تصویر گرفته می‌شود و خبرنگار خواهدگفت که سازمان شما حاضر نشد با خبرنگاران مصاحبه کند.


2. معمولا خبرنگاران تلویزیونی دوربینی دارند که از پشت سر خبرنگار از شما تصویر می‌گیرد، ممکن است خبرنگار در طی مصاحبه در کادر نباشد. پس از مصاحبه آن‌ها از خبرنگار در حالی که سؤالاتش را می پرسد تصویر می‌گیرند. این به معنای آن است که سؤالاتی که طی مصاحبه از شما پرسیده می‌شود، پس از مصاحبه جای‌شان را با سؤالاتی مهم و آبدار عوض کرده و این عصبانیت شما را در پی خواهد داشت. بنابراین، به هر سؤالی بدون توجه به لحن و کیفیتش به هر ترتیبی که صلاح می‌دانید پاسخی مثبت دهید.


3. به خاطر داشته باشید که مصاحبه مطبوعاتی ممکن است چندین ساعت طول بکشد، در حالی که مصاحبه تلویزیونی 10دقیقه وقت بگیرد که از 30 ثانیه آن استفاده شود. شما در اختیار کسانی هستید که تعیین می‌کنند که کدام صحنه تلویزیونی از مصاحبه باید استفاده شود؛ بنابراین حواس‌تان باشد که تا انتهای مصاحبه خسته نشوید و قیافه عبوس به خود نگیرید، چرا که ممکن است یک سردبیر خبری مخالف شما، تصویر شما را چنان نشان دهد که نشانه ضعف و ناتوانی شما باشد.


4. گاه گاه ممکن است دوربین‌ها پشت در سازمان شما باشند. برای مثال، اگر خبرنگار تلویزیونی با تظاهرکنندگان مصاحبه کرده باشد، جهت شنیدن پاسخ‌های شما به دفترتان خواهدآمد. اگر شما آماده باشید و مراحل بخش ه را انجام داده باشید به مشکلی بر نخواهیدخورد. خیلی ساده و راحت بیانیه‌های کوتاهی بر پایه آمادگی خود ارائه کنید.


5. گاهی ایستگاه‌های محلی ممکن است ظرف کمتر از یک ساعت بدون اخطار و علائم قبلی وارد دفتر شما شوند. اگر ایستگاه تلویزیونی به این ترتیب عمل کرد، مطمئن شوید که تمام افراد حاضر در دفتر شما آمادگی دارند تا با لبخندی معنی‌دار بگویند: «شما بسیار بی ادب هستید، شما تخطی کرده اید».

 

ادامه دارد

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد