درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 29 دی 1398 - 10:06   

روابط عمومی انسان محور

  روابط عمومی انسان محور


ادامه ادامه مطلب یک

شرکت مادر گوگل یک تریلیون دلاری شد

  شرکت مادر گوگل یک تریلیون دلاری شد


ادامه ادامه مطلب دو

واتساپ صحنه تبلیغات نمی ‌شود

  واتساپ صحنه تبلیغات نمی ‌شود


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  به یاد هارولد بورسون
  ایده منتخب/ الگوی کاربردی آسیب شناسی ارتباطات درون سازمانی (مطالعه موردی: شرکت فجر انرژی خلیج فارس)
  بازدید جف بزوس از هند و اعلام سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در این کشور
  چکیده/ گزارش برگزاری شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  روابط عمومی انسان محور
  گزارش برگزاری شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان
  عملکرد روابط عمومی ها زیر ذره بین استانداری همدان
  دیدار مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با فرماندار ویژه شهرستان ری
  گزارش برگزاری شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  گزارش تصویری/ شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40845صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگارییکشنبه، 3 آذر 1398 - 10:46
نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/5
گاه گاه ممکن است دوربین‌ها پشت در سازمان شما باشند. برای مثال، اگر خبرنگار تلویزیونی با تظاهرکنندگان مصاحبه کرده باشد، جهت شنیدن پاسخ‌های شما به دفترتان خواهدآمد. اگر شما آماده باشید و مراحل بخش ه را انجام داده باشید به مشکلی بر نخواهیدخورد. خیلی ساده و راحت بیانیه‌های کوتاهی بر پایه آمادگی خود ارائه کنید.
  

نکاتی درباره مصاحبه تلویزیونی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| 1. در صورت وجود دوربین‌های تلویزیونی شما مجبورید بیانیه بدهید چرا که از درهای بسته شما تصویر گرفته می‌شود و خبرنگار خواهدگفت که سازمان شما حاضر نشد با خبرنگاران مصاحبه کند.


2. معمولا خبرنگاران تلویزیونی دوربینی دارند که از پشت سر خبرنگار از شما تصویر می‌گیرد، ممکن است خبرنگار در طی مصاحبه در کادر نباشد. پس از مصاحبه آن‌ها از خبرنگار در حالی که سؤالاتش را می پرسد تصویر می‌گیرند. این به معنای آن است که سؤالاتی که طی مصاحبه از شما پرسیده می‌شود، پس از مصاحبه جای‌شان را با سؤالاتی مهم و آبدار عوض کرده و این عصبانیت شما را در پی خواهد داشت. بنابراین، به هر سؤالی بدون توجه به لحن و کیفیتش به هر ترتیبی که صلاح می‌دانید پاسخی مثبت دهید.


3. به خاطر داشته باشید که مصاحبه مطبوعاتی ممکن است چندین ساعت طول بکشد، در حالی که مصاحبه تلویزیونی 10دقیقه وقت بگیرد که از 30 ثانیه آن استفاده شود. شما در اختیار کسانی هستید که تعیین می‌کنند که کدام صحنه تلویزیونی از مصاحبه باید استفاده شود؛ بنابراین حواس‌تان باشد که تا انتهای مصاحبه خسته نشوید و قیافه عبوس به خود نگیرید، چرا که ممکن است یک سردبیر خبری مخالف شما، تصویر شما را چنان نشان دهد که نشانه ضعف و ناتوانی شما باشد.


4. گاه گاه ممکن است دوربین‌ها پشت در سازمان شما باشند. برای مثال، اگر خبرنگار تلویزیونی با تظاهرکنندگان مصاحبه کرده باشد، جهت شنیدن پاسخ‌های شما به دفترتان خواهدآمد. اگر شما آماده باشید و مراحل بخش ه را انجام داده باشید به مشکلی بر نخواهیدخورد. خیلی ساده و راحت بیانیه‌های کوتاهی بر پایه آمادگی خود ارائه کنید.


5. گاهی ایستگاه‌های محلی ممکن است ظرف کمتر از یک ساعت بدون اخطار و علائم قبلی وارد دفتر شما شوند. اگر ایستگاه تلویزیونی به این ترتیب عمل کرد، مطمئن شوید که تمام افراد حاضر در دفتر شما آمادگی دارند تا با لبخندی معنی‌دار بگویند: «شما بسیار بی ادب هستید، شما تخطی کرده اید».

 

ادامه دارد

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روند قهقرا رفتن «تاریخ نگاری و روزنامه نگاری»


  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


  گزارش برگزاری شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  گزارش تصویری/ شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  ایده منتخب/ پیوست اطلاع رسانی طرحها و پروژه های عمرانی و خدماتی دستگاههای اجرایی


  شرکت مادر گوگل یک تریلیون دلاری شد


  واتساپ صحنه تبلیغات نمی ‌شود


  استرینگر


  افسانه روابط عمومی هارولد بورسون


  اپلیکیشن تیک تاک در سال ۲۰۱۹ بیش از فیس بوک و Messenger فیس بوک دانلود شده است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی