درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 10:49   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40843صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریجمعه، 1 آذر 1398 - 08:42
نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/3
اگر قرار است مصاحبه‌ای تلویزیونی با گروه مخالف انجام شود، ممکن است به فکر ضبط ویدئویی مذاکرات بیفتید. در شرایط عادی این کار ممکن است به شما لطمه بزند.
  

د. مهیا شدن جهت ملاقات با خبرنگار

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| 1. شما و دیگر رهبران سازمان‌تان کسی را باید انتخاب کنید که با M برای مصاحبه هم‌کاری و همراهی کند. وجود دو شاهد بسیار مهم است ، به راحتی می‌توان در مصاحبه حرف و خط فکری فرد مقابل را عوض کرد ، در این جا شخص دوم می‌تواند بحث را به همان جای اول بازگرداند. فرستادن 3نماینده از طرف سازمان، جهت مصاحبه ایده خوبی نیست، مگر آن که خبرنگار درخواست مصاحبه‌ای دیگر (اضافی) کند و یا دلیلی موجه در آن مورد وجود داشته باشد. این ترس سازمان و یا دست به یکی کردن شما علیه خبرنگار را می‌رساند.


2. متن (اطلاعیه) آمادگی شما باید بازنگری و به روزگردد. M باید نکات اصلی و مهم آن را مشخص سازد. M و دیگران ممکن است نظری درباره راه‌های مثبت برای پاسخ دادن به سؤالات منفی داشته باشند. آنان ممکن است جواب‌های سؤالات سخت را بنویسند و به فرد دیگری نشان بدهند. اگر M با مصاحبه کردن آشنا نیست، می‌تواند با یک فرد دیگر تمرین کند، آن را ضبط کند و به گفته‌ها و صدای خودش مجددا گوش فرادهد. او ممکن است پاسخ‌هایی مختصر و مفید باشد چرا که: «کسی که زبانش را حفظ کند عاقل است».


3. سازمان باید یک دستگاه ضبط صوت برای مصاحبه داشته باشد. ضبط کردن باعث جلوگیری از نقل‌قول‌های غلط می‌شود. (و به عنوان سندی محکم قابل ارائه است). مصاحبه‌های تلویزیونی عموماً کوتاه هستند لذا در مورد مصاحبه مطبوعاتی که زمان بیشتری صرف می‌شود، باید یک نوار کاست اضافی هم همراه داشته باشید تا M ناچار نباشد به دلیل محدودیت مدت نوار کاست، از پرداختن به بعضی نکات مهم صرف‌نظر کند. دستگاه ضبط صوت باید میکروفونی قوی داشته باشد تا بتواند صداها را خوب دریافت کند. چون بیشتر مردم تمایل دارند که هنگام مصاحبه آرام صحبت کنند. یک دستگاه اضافی ضبط صوت نیز باید در دسترس باشد.


4. اگر قرار است مصاحبه‌ای تلویزیونی با گروه مخالف انجام شود، ممکن است به فکر ضبط ویدئویی مذاکرات بیفتید. در شرایط عادی این کار ممکن است به شما لطمه بزند.

 

ادامه دارد

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد