درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 22 تیر 1399 - 14:59   

بی‌بی‌سی اشتراک رایگان سه میلیون خانوار را لغو می‌کند

  بی‌بی‌سی اشتراک رایگان سه میلیون خانوار را لغو می‌کند


ادامه ادامه مطلب یک

جاسوسی در دفتر سخنگوی رسانه‌ای دولت مرکل

  جاسوسی در دفتر سخنگوی رسانه‌ای دولت مرکل


ادامه ادامه مطلب دو

فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد

  فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب سه

کتاب "دین، رسانه و کرونا" منتشر شد

  کتاب "دین، رسانه و کرونا" منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  خود مختاری ارتباطی
  تاکید استاندار البرز بر ضرورت برقراری ارتباط تنگاتنگ روابط عمومی و رسانه ها
  فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد
  مراسم روز خبرنگار به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال به صورت حضوری برگزار نمی شود
  انتصاب مدیر دفتر روابط عمومی شرکت مدیریت شبکه برق ایران
  اکوسیستم محتوای ارزشمند
  دستورالعمل کاربردی برای ایمیل مارکتینگ ثمربخش
  شارژر از جعبه تلفن‌های هوشمند سامسونگ حذف می‌شود
  کتاب "دین، رسانه و کرونا" منتشر شد
  برگزاری جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برگزار می شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40843صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریجمعه، 1 آذر 1398 - 08:42
نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/3
اگر قرار است مصاحبه‌ای تلویزیونی با گروه مخالف انجام شود، ممکن است به فکر ضبط ویدئویی مذاکرات بیفتید. در شرایط عادی این کار ممکن است به شما لطمه بزند.
  

د. مهیا شدن جهت ملاقات با خبرنگار

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| 1. شما و دیگر رهبران سازمان‌تان کسی را باید انتخاب کنید که با M برای مصاحبه هم‌کاری و همراهی کند. وجود دو شاهد بسیار مهم است ، به راحتی می‌توان در مصاحبه حرف و خط فکری فرد مقابل را عوض کرد ، در این جا شخص دوم می‌تواند بحث را به همان جای اول بازگرداند. فرستادن 3نماینده از طرف سازمان، جهت مصاحبه ایده خوبی نیست، مگر آن که خبرنگار درخواست مصاحبه‌ای دیگر (اضافی) کند و یا دلیلی موجه در آن مورد وجود داشته باشد. این ترس سازمان و یا دست به یکی کردن شما علیه خبرنگار را می‌رساند.


2. متن (اطلاعیه) آمادگی شما باید بازنگری و به روزگردد. M باید نکات اصلی و مهم آن را مشخص سازد. M و دیگران ممکن است نظری درباره راه‌های مثبت برای پاسخ دادن به سؤالات منفی داشته باشند. آنان ممکن است جواب‌های سؤالات سخت را بنویسند و به فرد دیگری نشان بدهند. اگر M با مصاحبه کردن آشنا نیست، می‌تواند با یک فرد دیگر تمرین کند، آن را ضبط کند و به گفته‌ها و صدای خودش مجددا گوش فرادهد. او ممکن است پاسخ‌هایی مختصر و مفید باشد چرا که: «کسی که زبانش را حفظ کند عاقل است».


3. سازمان باید یک دستگاه ضبط صوت برای مصاحبه داشته باشد. ضبط کردن باعث جلوگیری از نقل‌قول‌های غلط می‌شود. (و به عنوان سندی محکم قابل ارائه است). مصاحبه‌های تلویزیونی عموماً کوتاه هستند لذا در مورد مصاحبه مطبوعاتی که زمان بیشتری صرف می‌شود، باید یک نوار کاست اضافی هم همراه داشته باشید تا M ناچار نباشد به دلیل محدودیت مدت نوار کاست، از پرداختن به بعضی نکات مهم صرف‌نظر کند. دستگاه ضبط صوت باید میکروفونی قوی داشته باشد تا بتواند صداها را خوب دریافت کند. چون بیشتر مردم تمایل دارند که هنگام مصاحبه آرام صحبت کنند. یک دستگاه اضافی ضبط صوت نیز باید در دسترس باشد.


4. اگر قرار است مصاحبه‌ای تلویزیونی با گروه مخالف انجام شود، ممکن است به فکر ضبط ویدئویی مذاکرات بیفتید. در شرایط عادی این کار ممکن است به شما لطمه بزند.

 

ادامه دارد

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اکوسیستم محتوای ارزشمند


  محتوای کوتاه چیست؟


  فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد


  رسانه‌های آزاد در سراسر جهان با تهدید مواجه‌اند


  جاسوسی در دفتر سخنگوی رسانه‌ای دولت مرکل


  بی‌بی‌سی اشتراک رایگان سه میلیون خانوار را لغو می‌کند


  تحولات ناشی از ارتباطات دوران کووید-19


  فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات منتشر می کند/ ویژه نامه ای درخصوص تعامل روابط‌عمومی ها و رسانه ها


  آگاهی رسانی عملکرد و خدمات دستگاهها به مردم باید در اولویت روابط عمومی ها باشد


  جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های استان مرکزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برداشت خبرنگار آزاد/ برگزاری چهارمین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی ایران