درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 15 آذر 1398 - 08:24   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل یوتیوب از عملکرد سیستم پیشنهاد ویدئوی سایت دفاع کرد

  مدیرعامل یوتیوب از عملکرد سیستم پیشنهاد ویدئوی سایت دفاع کرد


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر

  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چهارمین جشنواره بیمه در رسانه برگزیدگان خود را شناخت
  درخشش روابط عمومی بهزیستی ایلام
  الزام به هماهنگی مسئولان با روابط عمومی در اطلاع رسانی
  برگزیدگان هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه
  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/11
  آموزش ترجمه و تنظیم اخبار از آژانس ها در ایران
  تبدیل مشتری به طرفدار
  انتصاب رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش
  تاکید رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش بر اصول کار روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40843صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریجمعه، 1 آذر 1398 - 08:42
نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/3
اگر قرار است مصاحبه‌ای تلویزیونی با گروه مخالف انجام شود، ممکن است به فکر ضبط ویدئویی مذاکرات بیفتید. در شرایط عادی این کار ممکن است به شما لطمه بزند.
  

د. مهیا شدن جهت ملاقات با خبرنگار

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| 1. شما و دیگر رهبران سازمان‌تان کسی را باید انتخاب کنید که با M برای مصاحبه هم‌کاری و همراهی کند. وجود دو شاهد بسیار مهم است ، به راحتی می‌توان در مصاحبه حرف و خط فکری فرد مقابل را عوض کرد ، در این جا شخص دوم می‌تواند بحث را به همان جای اول بازگرداند. فرستادن 3نماینده از طرف سازمان، جهت مصاحبه ایده خوبی نیست، مگر آن که خبرنگار درخواست مصاحبه‌ای دیگر (اضافی) کند و یا دلیلی موجه در آن مورد وجود داشته باشد. این ترس سازمان و یا دست به یکی کردن شما علیه خبرنگار را می‌رساند.


2. متن (اطلاعیه) آمادگی شما باید بازنگری و به روزگردد. M باید نکات اصلی و مهم آن را مشخص سازد. M و دیگران ممکن است نظری درباره راه‌های مثبت برای پاسخ دادن به سؤالات منفی داشته باشند. آنان ممکن است جواب‌های سؤالات سخت را بنویسند و به فرد دیگری نشان بدهند. اگر M با مصاحبه کردن آشنا نیست، می‌تواند با یک فرد دیگر تمرین کند، آن را ضبط کند و به گفته‌ها و صدای خودش مجددا گوش فرادهد. او ممکن است پاسخ‌هایی مختصر و مفید باشد چرا که: «کسی که زبانش را حفظ کند عاقل است».


3. سازمان باید یک دستگاه ضبط صوت برای مصاحبه داشته باشد. ضبط کردن باعث جلوگیری از نقل‌قول‌های غلط می‌شود. (و به عنوان سندی محکم قابل ارائه است). مصاحبه‌های تلویزیونی عموماً کوتاه هستند لذا در مورد مصاحبه مطبوعاتی که زمان بیشتری صرف می‌شود، باید یک نوار کاست اضافی هم همراه داشته باشید تا M ناچار نباشد به دلیل محدودیت مدت نوار کاست، از پرداختن به بعضی نکات مهم صرف‌نظر کند. دستگاه ضبط صوت باید میکروفونی قوی داشته باشد تا بتواند صداها را خوب دریافت کند. چون بیشتر مردم تمایل دارند که هنگام مصاحبه آرام صحبت کنند. یک دستگاه اضافی ضبط صوت نیز باید در دسترس باشد.


4. اگر قرار است مصاحبه‌ای تلویزیونی با گروه مخالف انجام شود، ممکن است به فکر ضبط ویدئویی مذاکرات بیفتید. در شرایط عادی این کار ممکن است به شما لطمه بزند.

 

ادامه دارد

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آموزش ترجمه و تنظیم اخبار از آژانس ها در ایران


  انتصاب رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش


  تبدیل مشتری به طرفدار


  انتصاب مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط عمومی بانک سینا


  تاکید رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش بر اصول کار روابط عمومی


  درخشش روابط عمومی بهزیستی ایلام


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/11


  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


  برگزیدگان هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه


  الزام به هماهنگی مسئولان با روابط عمومی در اطلاع رسانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود