درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 - 19:59   

آموزش عکاسی (۳): ساختمان دوربین‌های گوناگون

  آموزش عکاسی (۳): ساختمان دوربین‌های گوناگون


ادامه ادامه مطلب یک

چرا بیل گیتس ثروتش را خرج امور خیریه می کند؟

  چرا بیل گیتس ثروتش را خرج امور خیریه می کند؟


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  خود را برای برکزیت آماده کنید/ تاثیر آن بر روابط عمومی و ارتباطات
  روابط عمومی تعاون روستایی استان البرز رتبه ششم را در بین استانهای سراسر کشوردر زمینه سایت کسب نمود.
  مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام: دستگاه‌های اجرایی در ارائه عملکردها قوی‌تر عمل کنند
  انتصاب مدیر روابط عمومی انجمن تخصصی صنایع نیرو محرکه و قطعه سازان خودرویی استان تهران
  جنبه های مدیریت موفقیت برنامه ها
  آموزش عکاسی (۳): ساختمان دوربین‌های گوناگون
  دلایل استعفای مدیریت روابط عمومی کارخانه ارج
  مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: کیفیت و زمان پاسخگویی روابط عمومی به رسانه اهمیت دارد
  رئیس شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان: مدیران روابط عمومی رسانه مدار باشند
  اجرای دومین مرحله از طرح هویت بصری وزارت ارتباطات با نصب تابلوهای راهنما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40843صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریجمعه، 1 آذر 1398 - 08:42
نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/3
اگر قرار است مصاحبه‌ای تلویزیونی با گروه مخالف انجام شود، ممکن است به فکر ضبط ویدئویی مذاکرات بیفتید. در شرایط عادی این کار ممکن است به شما لطمه بزند.
  

د. مهیا شدن جهت ملاقات با خبرنگار

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| 1. شما و دیگر رهبران سازمان‌تان کسی را باید انتخاب کنید که با M برای مصاحبه هم‌کاری و همراهی کند. وجود دو شاهد بسیار مهم است ، به راحتی می‌توان در مصاحبه حرف و خط فکری فرد مقابل را عوض کرد ، در این جا شخص دوم می‌تواند بحث را به همان جای اول بازگرداند. فرستادن 3نماینده از طرف سازمان، جهت مصاحبه ایده خوبی نیست، مگر آن که خبرنگار درخواست مصاحبه‌ای دیگر (اضافی) کند و یا دلیلی موجه در آن مورد وجود داشته باشد. این ترس سازمان و یا دست به یکی کردن شما علیه خبرنگار را می‌رساند.


2. متن (اطلاعیه) آمادگی شما باید بازنگری و به روزگردد. M باید نکات اصلی و مهم آن را مشخص سازد. M و دیگران ممکن است نظری درباره راه‌های مثبت برای پاسخ دادن به سؤالات منفی داشته باشند. آنان ممکن است جواب‌های سؤالات سخت را بنویسند و به فرد دیگری نشان بدهند. اگر M با مصاحبه کردن آشنا نیست، می‌تواند با یک فرد دیگر تمرین کند، آن را ضبط کند و به گفته‌ها و صدای خودش مجددا گوش فرادهد. او ممکن است پاسخ‌هایی مختصر و مفید باشد چرا که: «کسی که زبانش را حفظ کند عاقل است».


3. سازمان باید یک دستگاه ضبط صوت برای مصاحبه داشته باشد. ضبط کردن باعث جلوگیری از نقل‌قول‌های غلط می‌شود. (و به عنوان سندی محکم قابل ارائه است). مصاحبه‌های تلویزیونی عموماً کوتاه هستند لذا در مورد مصاحبه مطبوعاتی که زمان بیشتری صرف می‌شود، باید یک نوار کاست اضافی هم همراه داشته باشید تا M ناچار نباشد به دلیل محدودیت مدت نوار کاست، از پرداختن به بعضی نکات مهم صرف‌نظر کند. دستگاه ضبط صوت باید میکروفونی قوی داشته باشد تا بتواند صداها را خوب دریافت کند. چون بیشتر مردم تمایل دارند که هنگام مصاحبه آرام صحبت کنند. یک دستگاه اضافی ضبط صوت نیز باید در دسترس باشد.


4. اگر قرار است مصاحبه‌ای تلویزیونی با گروه مخالف انجام شود، ممکن است به فکر ضبط ویدئویی مذاکرات بیفتید. در شرایط عادی این کار ممکن است به شما لطمه بزند.

 

ادامه دارد

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین نوبت مجمع عمومی فوق العاده کانون روابط عمومی و تبلیغات تئاتر خانه تئاتر


  چرا بیل گیتس ثروتش را خرج امور خیریه می کند؟


  دلایل استعفای مدیریت روابط عمومی کارخانه ارج


  یک روش کارآمد برای اجرای استراتژی شرکت


  شور و نشاط روابط عمومی‌های هرمزگان با دوشنبه‌های همدلی


  آموزش عکاسی (۲): انواع دوربین‌‌ها و مشخصات آن‌ها


  شور و نشاط روابط عمومی‌های هرمزگان با دوشنبه‌های همدلی


  جشنواره روابط عمومی‌ها ویژه دهه فجر برگزار می‌شود


  فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"


  نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با رییس حوزه هنری استان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی