درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 22:26   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40837صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیدوشنبه، 19 خرداد 1399 - 08:19
بازاریابی رویدادی
بازاریابی رویدادی، بازاریابی از طریق رویدادهایی است که در آن بازاریابی به عنوان مرکز شناخته می شود و این رویداد ابزار واقعی بازاریابی محسوب می شود. بازاریابی رویدادی بر روی یک گروه هدف تمرکز دارد و ارتباط بیشتری را شامل می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بازاریابی رویدادی؛ بازاریابی تجربی یک برند، خدمات یا کالا از طریق رویدادهای تبلیغاتی است که به طور معمول شامل تعامل مستقیم با نمایندگان یک برند است. بازاریابی رویدادی نباید با مدیریت رویداد، که یک فرآیند سازماندهی، ترویج و انجام رویدادهاست، اشتباه گرفته شود. نمایشگاه های تجاری نمونه ای از بازاریابی رویدادهاست.


بازاریابی رویدادی بخشی از بازاریابی تجربی و بازاریابی محتوا محسوب می شود. بازاریابی تجربی روند قصه گویی شرکتی را دنبال می کند و هدف آن جذب مخاطب بیشتر است. بازاریابی تجربی یک فرمول ساده از ترکیب پیام یک برند و اجزای تعاملی را دنبال می کند. این شیوه بازاریابی مخاطب مورد نظر را در یک محیط زنده قرار می دهد که نتیجه مطلوب را ترغیب خواهد کرد.


بازاریابی رویدادها بیشتر به احساسات و فعالیت مغز انسان متکی است. بازاریابی رویدادها از عواطف استفاده می کند و بر اساس این واقعیت است که مردم آنچه را که تجربه می کنند به خاطر می آورند. محرک عاطفی به طور قابل توجهی بر روی تصویر خدمات یا محصول ارایه شده تأثیر می گذارد.

 

روانشناسان ثابت کردند که با وجود تحریک احساسات، مغز حقایق و اطلاعات خاص را بهتر به خاطر می آورد. تجربه کردن باعث می شود آن تجربه به یاد ماندنی تر شود. در این شرایط، محتمل تر است که مارک در ذهن گیرنده بماند و تصویری ماندگار ایجاد کند. جسیکا اریکسون و آنا هژلمسون در پایان نامه ای برای برنامه بین المللی تجارت و اقتصاد در دانشگاه فناوری لولا نوشتند:


"بازاریابی رویدادی، بازاریابی از طریق رویدادهایی است که در آن بازاریابی به عنوان مرکز شناخته می شود و این رویداد ابزار واقعی بازاریابی محسوب می شود. بازاریابی رویدادی بر روی یک گروه هدف تمرکز دارد و ارتباط بیشتری را شامل می شود. این نوع بازاریابی پیام را به رویدادی تبدیل می کند که می تواند مخاطب آن را تجربه کند. در این مورد حواس مختلفی درگیر هستند که باعث می شود شانس به خاطر سپردن تجربه و در نتیجه پیام نیز افزایش یابد."


بازاریابی رویدادی همچنین می تواند صرفاً به عنوان فرصتی برای فروش محصول و خدمات از یک شرکت به شرکت دیگر (B2B) عمل کند، به موجب آن احساسات تجربی در این رویداد عامل نیستند، بلکه این رویداد فرصتی برای برقراری تماس های تجاری و شبکه با مشتریان است.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد