درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 4 بهمن 1398 - 09:19   

ابتکار «متیو بریدی» پدر فتوژورنالیسم؛ انعکاس فاجعه با انتشار عکس

  ابتکار «متیو بریدی» پدر فتوژورنالیسم؛ انعکاس فاجعه با انتشار عکس


ادامه ادامه مطلب یک

ده مهارت کلیدی لازم در سال 2020

  ده مهارت کلیدی لازم در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

خدمت به منطقه آرمان مدیریت و پرسنل مجتمع مس سونگون است

  خدمت به منطقه آرمان مدیریت و پرسنل مجتمع مس سونگون است


ادامه ادامه مطلب سه

واتساپ باز هم سرویس جدید ارائه کرد؛ این بار ارسال تصاویر متحرک

  واتساپ باز هم سرویس جدید ارائه کرد؛ این بار ارسال تصاویر متحرک


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ابتکار «متیو بریدی» پدر فتوژورنالیسم؛ انعکاس فاجعه با انتشار عکس
  خدمت به منطقه آرمان مدیریت و پرسنل مجتمع مس سونگون است
  ده مهارت کلیدی لازم در سال 2020
  مهارت چیست؟
  ثبت نام خبرنگاران متقاضی مسکن طی روزهای آتی
  نحوه استفاده از وسایل دیداری در هنگام سخنرانی
  اعضای جدید هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران انتخاب شدند
  11 پیام کنفرانس روابط عمومی 1398
  واتساپ باز هم سرویس جدید ارائه کرد؛ این بار ارسال تصاویر متحرک
  بانک رفاه اعلام کرد/ دستور العمل اجرایی جدید بخشودگی سود تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40836صفحه نخست » رادیو روابط عمومیپنجشنبه، 14 آذر 1398 - 08:17
تبدیل مشتری به طرفدار
طرفداران دوست دارند اشتیاق خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. آنها به مهمترین وکیل مدافع نام تجاری تبدیل می شوند، زیرا آنها نمی توانند تعطیل شوند. دیوید مهرمن اسکات، نویسنده فنون دموکراتیک، با تأکید بر "انسان" می گوید: "مردم برای برقراری ارتباط واقعی، گرسنه هستند."
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یک طرفدار سرسخت بیش از هزاران نفر از افراد معمولی ارزش دارد. طرفداری واقعی یک اشتیاق است و مانند هر چیز دیگری می تواند شما را به برند و طرفداران دیگر پیوند دهد.

 

مهمتر از همه، طرفداران دوست دارند اشتیاق خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. آنها به مهمترین وکیل مدافع یک نام تجاری تبدیل می شوند، زیرا آنها نمی توانند تعطیل شوند. دیوید مهرمن اسکات، نویسنده کتاب "فنون دموکراتیک، با تأکید بر "انسان" می گوید: "مردم برای برقراری ارتباط واقعی، گرسنه هستند."

اعتماد سازی
دولت مضمحل شده، نقض حریم خصوصی و رسوایی های شرکت ها و سازمانها که همگی توسط چرخه خبری بی امان تقویت می شوند، در عین ایجاد پارگی عمیق و نمایاندن بی کفایتی، اعتماد عمومی به موسسات و نام های تجاری در همه سطوح را از بین می برند و خوشبختانه استثناپذیر نیست.

ارایه دیدگاه، نه تنها ارایه اطلاعات
اگرچه اطلاعات همیشه مهم است اما امروز "ارایه دیدگاه" مهمتر شده است. مطمئناً همه چیز باید در دسترس باشد حتی در مورد خدمات و محصولاتی که نیاز به آموزش دارند. بعلاوه برای مثال، نوع صحیح داستان پردازی می تواند عامل نامشهود انگیزه، دیدگاه و - چه اشکالی دارد حتی- سرگرمی ساده ای را برای شما ایجاد کند؛ چرا که تلاش دارد به خواسته های همه مردم توجه کند و مهمتر از آن در پی تحقق آن باشد.

اتصال نقاط
هوش مصنوعی نمی تواند استعاره ها و طرح های اصلی را که اصول اساسی قصه گویی است، درک کند و ممکن است هرگز نتواند دو چیز کاملاً متفاوت را به هم متصل کند تا چیز جدیدی شکل بگیرد که همان ذات خلاقیت است. به همین دلیل همواره نوآوری به روش های معنادار همیشه به انسان تعلق خواهد داشت.

بنابراین، حداقل 100 سال دیگر از روبات ها نترسید و راحت باشید. در یک بازار ناامیدکننده شلوغ؛ بر سرعت، کارآیی و بهره وری تاکید کنید. ما باید خودمان را آزاد کنیم تا آنچه را که واجد شرایط آن هستیم به صورت منحصر به فرد انجام دهیم.

منبع:  https://www.publicrelationstoday.com
مترجم: مریم میرعبدالحق

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه نگاری که اعلامیه استقلال آرژانتین را نوشت


  ابتکار «متیو بریدی» پدر فتوژورنالیسم؛ انعکاس فاجعه با انتشار عکس


  الگویی برای روابط عمومی ها در مواجهه و مدیریت اخبار، تصاویر و ویدئوهای جعلی


  هدایت گری اصول اولیه مدیریت در سازمان ها


  انتصاب مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد


  اعضای جدید هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران انتخاب شدند


  ده مهارت کلیدی لازم در سال 2020


  11 پیام کنفرانس روابط عمومی 1398


  قابلیت مدیریت بالغ پرتفوی


  نحوه استفاده از وسایل دیداری در هنگام سخنرانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی