درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 17 آذر 1398 - 10:33   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد

  رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برای اولین بار در کشور؛ دوره MBA حرفه‌ای یکساله مدیریت روابط عمومی و ارتباطات
  لری پیج و سرگی برین مدیریت آلفابت را به ساندار پیچای واگذار کردند
  فیسبوک در متمایز کردن محتوای رسانه‌های دولتی ناکام ماند
  ضرورت اختصاص سهمیه بنزین به خبرنگاران
  رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد
  دادستان کل کشور: حمایت قاطعانه دستگاه قضا از صنعت کشور
  مدیر عامل فولاد متیل: ایجاد تابلوی قیمت خرده‌فروشی محصولات فولادی
  معاون وزیر صمت: نورد گرم 2 فولاد مبارکه باید اجرا شود
  حمایت مجمع نمایندگان استان اصفهان از احداث نورد گرم 2 فولاد مبارکه
  کسب رکورد تولید آهن اسفنجی در مجتمع فولاد سبا/ رشد 38 درصدی تولید در واحد آماده‌سازی تختال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40834صفحه نخست » فناوری نوشنبه، 9 آذر 1398 - 08:04
5 تاکتیک بهینه سازی موتور جستجو برای تقویت روابط عمومی دیجیتالی
تاکتیک های سئو فقط برای بازاریابی محتوا نیستند بلکه آنها ثابت کرده اند که ابزاری اساسی برای استراتژی های روابط عمومی و یک روند روابط عمومی مناسب هستند. اکنون وقت آن رسیده است که اگر می خواهید استراتژی روابط عمومی خود را تقویت کنید، بیشتر این تاکتیک ها را به عنوان بخشی از انبار مهمات روابط عمومی خود استفاده کنند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در اینجا 5 تاکتیک بهینه سازی موتور جستجو که باعث تقویت روابط عمومی دیجیتالی شما می شود معرفی می گردد:
1. تحقیق درباره مخاطبان
شناخت مخاطبان شما از چندین جنبه مهم است. شما به عنوان یک متخصص روابط عمومی باید بدانید که چطور مخاطبان خود را برای کارگردانی داستان سرایی خود هدایت کنید. وقتی صحبت از سئو می شود، تحقیق درباره مخاطبان به شما می گوید که چه کلمات کلیدی را باید استفاده کنید و کدام نوع محتوا بهترین است. همانطور که شما درباره مخاطبان تحقیق انجام می دهید، وظیفه شماست که اطلاعاتی مانند نکات کلیدی و سوالاتی که در مورد مخاطبان خود دارید را جمع آوری کنید.


می توانید این منابع را از منابع مختلف جمع آوری کنید، از جمله:
• Google Analytics یا یک نرم افزار تحلیلی دیگر در سایت خودتان؛
• تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی (به عنوان مثال، اینستاگرام اینسایت، فیس بوک مخاطب و غیره)؛
• مصاحبه با مشتریان فعلی؛
• نظرسنجی هایی که برای مخاطبان فعلی شما ارسال شده است.


2. ایجاد پیوند
گوگل پیوندها را بسیار جدی می گیرد. هنگامی که پیوندهایی به سایت شما نشان می دهد، در رتبه بندی خود وزن زیادی را تحمل می کند. برای استفاده از قیاس، این نسخه وب است که کودکان آرام را در زمین بازی برای شما قرار می دهند.
اگرچه ممکن است شما به عنوان بخشی از استراتژی روابط عمومی خود در ایجاد لینک مشارکت داشته باشید، اکنون زمان آن رسیده است که بطور فعال پیوند برقرار کنید.


این کار شامل جستجوی مکان های بالقوه برای دستیابی به بک لینک است. هنگامی که این کار را انجام می دهید، کیفیت حساب ها را به یاد داشته باشید. چه چیزی باعث می شود یک لینک با کیفیت بالا انجام شود؟ ابتدا باید از یک سایت معتبر باشد. دوم، اینکه باید از سایتی باشد که مربوط به برند شما باشد.


به غیر از استراتژی های ایجاد پیوند معمولی که توسط طرفداران روابط عمومی استفاده می شود، از چه تاکتیکی دیگری می توانید برای به دست آوردن پیوند استفاده کنید؟
• پست مهمان؛
• مصاحبه؛
• اینفوگرافیک؛
• فیلم ها؛
• ارتقاء محتوا.


فراموش نکنید که ساختن لینک زیادی به نحوه طنین انداز بودن مطالب شما برای مخاطبان بستگی دارد. به عنوان مثال، هنگام بازدید از یک پست مهمان، باید نشان دهید که مخاطب را می شناسید و قصد دارید که محتوایی ایجاد کنید که مورد علاقه آنهاست. یا وقتی یک اینفوگرافیک ایجاد می کنید که دیگران بتوانند در سایت خود جاسازی کنند، باید چیزی را ایجاد کنید که مخاطب شما در گذشته به آن علاقه نشان داده باشد یا اینکه مردم مشتاق باشند که در سایت های خود آن را تعبیه کنند.


3. رسانه های اجتماعی
اول از همه، باید بگوییم که تنها ارسال و تعامل در رسانه های اجتماعی به طور مستقیم بر سئو تأثیر نمی گذارد، زیرا اکثر پیوندها در رسانه های اجتماعی موارد جدیدی نیستند. گفته می شود چند روش وجود دارد که رسانه های اجتماعی می توانند تأثیر مثبتی بر سئوی شما داشته باشند.


رسانه های اجتماعی برای مبتدیان یک منبع قدرت غیرقابل انکار است. با افزایش حضور در رسانه های اجتماعی و درگیر شدن با مخاطبان خود، می توانید باعث ایجاد شور و هیجان در نام تجاری خود شوید. این هیجان به نوبه خود این قدرت را دارد که از نام های تجاری اجتماعی بر روی یادداشت های مثبت برند استفاده کند. ذکر چنین نامهای تجاری بخشی از نمره خوب سئو است.


دوم اینکه رسانه های اجتماعی مکان مناسبی برای تعامل با تأثیرگذاران یعنی افراد موجود در صنعت شما با رشد اجتماعی بالاست و به طور پیش فرض معمولاً آنها دارای سایتهایی با رتبه بالا در SEO هستند. رسانه های اجتماعی این امکان را به شما می دهند تا با چنین تأثیرگذارهایی درگیر شوید و اگر درست انجام شود، می تواند در نهایت منجر به مشارکت شود.


4- استراتژی محتوا
محتوا بخشی اساسی برای سئو و روابط عمومی است. این که شما یک پست وبلاگ، کتاب الکترونیکی یا یک دفترچه راهنما برای یک نشریه رسانه بنویسید، همه چیز به محتوا برمی گردد و اغلب تولید محتوا توسط متخصصین روابط عمومی از طرف مشتریان صورت می گیرد.


یک تاکتیک متداول سئو که متخصصین روابط عمومی در هنگام توسعه محتوای خود به کار می برند، تحقیق در مورد کلمات کلیدی است. چنین تحقیقاتی به شما می گوید که چه عباراتی در موتورهای جستجو بیشتر جستجو می شود و چه موضوعاتی در صنعت شما مشهور است.


از یک ابزار تحقیق برای کلمات کلیدی مانند Google Keyword Planner یا SEMRush استفاده کنید تا ببینید چه کلمات کلیدی دم بلند (کلمات دارای 3 کلمه یا بیشتر) بیشتر در صنعت شما جستجو می شوند. پس از داشتن این کلمات کلیدی، اطمینان حاصل کنید که محتوای شما دارای ۳ تا ۵ کلمه کلیدی در کل مقاله باشد.


گذشته از تحقیق درباره کلمات کلیدی، می توانید از ابزاری مانند Google Trends یا بخش جستجوی مرتبط گوگل نیز استفاده کنید تا دریابید که در حال حاضر بیشترین سؤال و سوژه چیست. یا اینکه می توانید رقبای خود را چه در سایت خود و چه در رسانه های اجتماعی بررسی کنید تا ببینید چه چیزی برای آنها کار می کند.


همه اینها ایجاد محتوا را برای به حداکثر رساندن تأثیر روابط عمومی شما شکل می دهد.

۵. اقتدار
اختیارات سایت شما فقط با آنچه در سایت خود انجام می دهید اندازه گیری نمی شود. همچنین در مورد اینکه چگونه دیگران سایت شما را مشاهده می کنند. این به معنی پیوندهایی است که به سایت شما اشاره می کنند و آنچه مردم درباره سایت شما می گویند.


درست همانطور که متخصصین روابط عمومی داستان های اصلی را در رسانه منتشر می کنند، یک تاکتیک اساسی در سئو نیز دسترسی به سایتهای با نفوذ است. اگرچه این دو هدف متفاوت دارند، اما در عمل مشابه هستند. هنگامی که یک لینک پیوندی را به سایت خود برمی گردانید، این کار را برای سئو شما چه می کند؟ هنگامی که موتورهای جستجو پیوندهای سایتهای دیگر، سایت شما را مشاهده می کنند، نشان می دهد که محتوای شما مورد احترام است و باعث می شود اقتدار کلی شما را افزایش دهد.


همانطور که شما طراحی می کنید که کدام سایتها را برای دسترسی یا پیوند انتخاب کنید، قطعاً اقتدار سایت باید یک عامل باشد. شما می توانید این کار را با یک ابزار رایگان مانند Ahref بررسی کنید. به سادگی URL سایت را وارد کنید، در نتیجه برای آن سایت نمره کسب خواهید کرد. هنگامی که یک سایت با اقتدار بالا با شما لینک می شود، برخی از اقتدار سایت شما را از بین می برد.


بررسی اجمالی
تاکتیک های سئو فقط برای بازاریابی محتوا نیستند بلکه آنها ثابت کرده اند که ابزاری اساسی برای استراتژی های روابط عمومی و یک روند روابط عمومی مناسب هستند. اکنون وقت آن رسیده است که اگر می خواهید استراتژی روابط عمومی خود را تقویت کنید، بیشتر این تاکتیک ها را به عنوان بخشی از انبار مهمات روابط عمومی خود استفاده کنند.


منبع: https://b2bprblog.marxcommunications.com
مترجم: مریم میرعبدالحق

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  صدها شغل در بانک مونترال از بین می‌رود


  خبر بد، خبر خوبیه!


  گزارش تبلیغات جهانی، روابط عمومی و بازار خدمات مرتبط با سال ۲۰۲۲


  هفت نکته برای موفقیت در روابط عمومی


  چند و چون تبلیغات آنلاین


  دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه تنسی


  آمازون از DeepComposer نخستین کیبورد مبتنی بر یادگیری ماشین رونمایی کرد


  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


  تبلیغات سیاسی


  میکروفون‌های تلویزیون‌های هوشمند را ببندید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود