درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 21 آذر 1398 - 12:51   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

شخصیت سال مجله «تایم»

  شخصیت سال مجله «تایم»


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی

  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نمونه دعوتنامه: آیین تجلیل
  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019
  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد
  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید
  اخلاقی قائم‌مقام مدیرعامل بانک سپه شد/ مأموریت مهم چقازردی برای قائم‌مقام جدید بانک سپه
  شخصیت سال مجله «تایم»
  روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نیازمند یک برنامه هدفمند هستند
  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  تغییر در مدیریت ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی صداوسیما
  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40833صفحه نخست » رادیو روابط عمومیسه شنبه، 12 آذر 1398 - 10:21
ارتباط بهینه سازی موتور جستجو با استراتژی روابط عمومی
وندی مارکس - متخصصین روابط عمومی سالها روی روندهای جدید روابط عمومی کار می کردند تا راهبرد ارتباطات خود را به جلو سوق دهند. امروز ما می خواهیم روی یک روند (بهینه سازی موتور جستجو) که اغلب مورد غفلت قرار گرفته و کاملاً با روابط عمومی دیجیتال مناسب است، تمرکز کنیم.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| متخصصین روابط عمومی سالها روی روندهای جدید روابط عمومی کار می کردند تا راهبرد ارتباطات خود را به جلو سوق دهند. امروز ما می خواهیم روی یک روند (بهینه سازی موتور جستجو) که اغلب مورد غفلت قرار گرفته و کاملاً با روابط عمومی دیجیتال مناسب است، تمرکز کنیم.


جستجوگرها یا بهینه سازی موتور جستجو، عملی برای بهبود ترافیک محتوای وب سایت شما از طریق موتورهای جستجوگر مانند گوگل یا بینگ است. بهینه سازی موتور جستجو از آنچه ما درباره الگوریتم های موتور جستجو برای بدست آوردن محتوا در صفحه اول می دانیم، استفاده می کند، بنابراین به احتمال زیاد توسط مخاطبان مشاهده و کلیک می شود. استراتژی های بهینه سازی موتور جستجو شامل تاکتیک هایی مانند تحقیق کلمات کلیدی و ایجاد لینک است.


اما بهینه سازی موتور جستجو چه ارتباطی با استراتژی روابط عمومی شما دارد؟ بیایید نگاه دقیق تری داشته باشیم.


چرا بهینه سازی موتور جستجو بخشی مهمی از روندهای روابط عمومی در حال ظهور است.


همانطور که در بالا گفته شد، یکی از مؤلفه های اصلی جستجوگرها، لینک سازی است؛ تمرین درج پیوند در سایت های دیگر با محتوای خودتان و وارد کردن سایت های دیگر در سایت خودتان. این مسئله به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا چنین محتواهایی را به هم مرتبط کند و اهمیت محتوای شما را هنگام جستجوی سوالات مرتبط افزایش دهند.


آیا از اینکه متوجه شده اید، بسیاری از بهترین روشهای روابط عمومی در حال حاضر از بهینه سازی موتور جستجو استفاده می کنند، شگفت زده شده اید؟
هر بار که یک آدم مهم و تأثیرگذاری، نام تجاری شما را بیان می کند، به احتمال زیاد می خواهد لینکی را با سایت شما پیوند دهد. هر بار که یک سایت رسانه ای نام تجاری شما را در مقاله ای می آورد، ممکن است پیوند جدیدی با سایت خود بدست آورید. همه اینها روابط عمومی است و بهینه سازی موتور جستجوی شما را تقویت می کند.


بنابراین اگر قبلاً این کار را انجام داده اید، چرا در مورد سئو اطلاعات بیشتری کسب نمی کنید؟
این یک موضوع ساده است: فراگیری بیشتر در مورد عملکرد سئو و استفاده آگاهانه از تاکتیک های سئو به شما کمک می کند تا روابط عمومی خود را به سطح بعدی برسانید.


در نظر بگیرید سایت هایی که در صفحه اول گوگل رتبه بندی می شوند ، ۹۱.۵ درصد از کل ترافیک جستجوی عادی را دریافت می کنند و ۵۱ درصد کل ترافیک سایت از موتورهای جستجوگر است. تصور کنید اگر از موتور جستجو استفاده نکنید، ممکن است چه ترافیکی را از دست بدهید. افزودن سئو به خورجین ابزارهای روابط عمومی خود، تقریبا کاری آسان است. این کار تلاش های شما را تقویت می کند و نتایج شما را افزایش می دهد.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید


  7 تا از بهترین کتاب های جدید روابط عمومی که در سال ۲۰۲۰ باید خوانده شود


  چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟


  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر احمد یحیایی ایله ای


  روابط عمومی ها باید سخنگوی دستگاه های اجرایی و زبان گویای مردم باشند


  روابط عمومی در اندیشه های ساروخانی


  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر حسینعلی افخمی


  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد


  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان: روابط عمومی ها آموزش را جدی بگیرند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود