درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 - 08:51   

اعتصاب کارگران انبارهای آمازون در آمریکا

  اعتصاب کارگران انبارهای آمازون در آمریکا


ادامه ادامه مطلب یک

استیکرهای آگاه سازی و اطلاع رسانی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

  استیکرهای آگاه سازی و اطلاع رسانی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا


ادامه ادامه مطلب دو

نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»

  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»


ادامه ادامه مطلب سه

«فاصله‌گیری اجتماعی» یا «فاصله‌گیری فیزیکی»

  «فاصله‌گیری اجتماعی» یا «فاصله‌گیری فیزیکی»


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پروتکل ها و رویه های عملیاتی در هنگامه کروناویروس
  تهیه بسته های حمایتی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برای رسانه های برخط و مکتوب
  فناوری هایی که فرایندها و اثربخشی مدیریت روابط عمومی را تغییر می دهند
  ترکیب روابط عمومی و استراتژی های بازاریابی محتوا
  آیا حریم خصوصی یکی از بزرگترین قربانیان کرونا خواهد بود؟
  مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست: رادیو گفت و گو تنها همراه رسانه ملی در پیگیری امور حفاظت محیط زیست
  کوشش در جبهه صنعت و پیشبرد پروژه های شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن با رعایت نکات بهداشتی ادامه دارد
  تاکید رئیس جمهور بر تسریع در واگذاری شرکت ها و دارایی های دولت و همچنین فروش اموال مازاد بانک ها
  روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه پیشگام در اطلاع رسانی مقابله با ویروس کرونا
  ایران 16 روز بدون روزنامه عمومی (غیردولتی)!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40830صفحه نخست » رادیو روابط عمومیچهارشنبه، 27 آذر 1398 - 17:02
تشکیلات بازرگانی مؤثر و سودمند انجمن روتاری
اعضای انجمن روتاری بر روی آن دسته از مشکلات اجتماعی شروع به کار کرده اند که شامل، بحرانی ترین رویدادهای امروز مانند خشونت و پرخاشگری، بیماری هایی مانند ایدز، گرسنگی و نگرانی هایی در مورد مراقبت های ویژه از سلامت و محیط زیست می باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اخیراً، بسیاری از اخبار تبلیغاتی (بازرگانی) بر روی رسوایی های تجاری – بازرگانی – (شایعه و افترا ) معطوف شده، بنابراین در این شرایط نابسامان بسیار زمان مناسبی است تا اشاره ای داشته باشیم به سمت و سوی مثبت و مفید تبلیغات.

 

به عبارتی، معرفی انجمن روتاری که نقش مؤثری در زمینه فعالیتهای تبلیغاتی مثبت ارائه می کند. متصدیان امور بازرگانی انجمن روتاری کسانی می باشند که از طریق یک تستی که با 4 سئوال همراه بوده مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفته و متعهد به کار مثبت شده اند و به افراد واجد شرایط در بین مردم جامعه کمک می کنند. این شرایط ویژه پیامد خوبی را به دنبال خواهد داشت.


امتیازات و منافع تبلیغاتی از راه حفظ بهترین جنبه های اخلاقی، در زمانی که همه اخبار بازرگانی همانند شرکتهایی مثل Enron، به رسوایی منجر شده، نباید وجود گزارش های بازرگانی – مدیران تبلیغاتی بسیار موفق و کارآمد و افراد متخصص و دارای معیارهای اخلاقی بسیار پسندیده را نادیده گرفت.


لازم به ذکر است که بسیاری از این افراد متخصص و دارای صفات پسندیده اخلاقی، در سازمانهایی مانند: اتاق بازرگانی و انجمنهای روتاری در استانها و شهرستانهای سراسر دنیا مشغول به فعالیت می باشند.


انجمن روتاری تشکیل شده است از، 2/1 میلیون نفر مسئولین بازرگانی (بارزگانان) زن و مرد، که در بیش از 30 هزار کانون در 163 کشور مختلف فعالیت می کنند.


اعضای انجمن روتاری بر روی آن دسته از مشکلات اجتماعی شروع به کار کرده اند که شامل، بحرانی ترین رویدادهای امروز مانند خشونت و پرخاشگری، بیماری هایی مانند ایدز، گرسنگی و نگرانی هایی در مورد مراقبت های ویژه از سلامت و محیط زیست می باشند.


اعضای انجمن روتاری از تجربیات بازرگانی خود برای کمک به مردم، بخصوص جوانان و یا افراد تازه کار جامعه استفاده می کنند. بهتر است در مورد فعالیت های انجمن محلی خود و برنامه های مربوط به حوزه فعالیتشان با جوانان برای ما گزارشی ارسال نمائید.


انجمنهای روتاری در سراسر ایالات متحده آمریکا در اقدامات مهم این مؤسسه بازرگانی نفش موثری را ایفا کرده اند. از جمله این اقدامات برنامه ای است که برای دانش آموزان دبیرستانی طرح ریزی شده، از آنجائی که دبیرستانها در پرورش جوانان بسیار کارآمد می باشند. ازاین رو برای دانش آموزان دبیرستانی راه کردهایی در نظر گرفته شده تا آنها بتوانند از مدیران بازرگانی روتاری، نکات حساس و خطیری را که در امر تجارت مفید و کارساز می باشند را فرا گیرند.


این حرفه آموزان نه تنها در مورد سازماندهی و کنترل امور تجربه کسب می نمایند. همچنین آنها یاد می گیرند که چطور و چگونه به اصول اخلاقی بازرگانی و اهمیت به شهروندان ارزش و احترام خاصی  قائل شوند و دیگر اینکه به عنوان مدیران بازرگانی چگونه به مشکلات افراد (داوطلبها) رسیدگی نمایند.


به عنوان نمونه ای دیگر، انجمن روتاری در «San Ramon vauag» واقع در کالیفرنیا، فعالیتهای انجمن روتاری را به شکلی رقابتی درسال 1997 راه اندازی کرد. به گونه ای که در این رقابتها، دانش آموزان دبیرستانی باید بتوانند در جهت توسعه بازرگانی و مهارتها و حرفه تبلیغات و بازاریابی اقدامات مؤثری را انجام دهند. برای مثال نمونه ای از این مسابقات بدین شکل است که دانش آموزان دبیرستانی محلی (یک محل) برای طراحی یک سایت وب که مربوط به یک شرکت محلی بوده به رقابت می پردازند. برندگان این مسابقه جایزة نقدی دریافت کرده و شانس این را دارند که حداقل خود را در یک کار مخاطره آمیز تجاری امتحان کنند.


من معتقدم به اینکه تجارت کل جهان و فعالیتهای بازرگانی همه مؤسسات می تواند از تست 4 جوابه روتاری سود برده و محور فعالیتهای خود را بر روی این سؤالات متمرکز کند.


این 4 سؤال در مورد این می باشد که کار یک شرکت بازرگانی – تبلیغاتی چیست و با حفظ اصول اخلاقی و ایجاد شرایط دوستانه تر چگونه و با چه اقداماتی می تواند توأم شود.


این 4 سؤال در ذیل ذکرشده است:
1- حقیقت مسلم در امر تجارت چیست؟ (یک شرکت موفق چگونه شرکتی است؟)
2 - آیا حسن نیت و صداقت با همه موسسات دیگر دارای اهمیت می باشد؟
3- آیا این شرکت بازرگانی در امور خود حسن نیت دارد و به روابط دوستانه و صمیمانه اهمیتمی می دهد؟
4- آیا این شرکت به نفع موسسات دیگر فعالیت می کند؟ (و به غیر از منافع خود به منافع و سود دیگر موسسات نیز اهمیت می دهد؟)


 www .rotarg .org
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شوخی آوریل در ایران، تنها یک بار و آن هم به شکل طرح ترور ناشر همان روزنامه!


  ایران 16 روز بدون روزنامه عمومی (غیردولتی)!


  روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه پیشگام در اطلاع رسانی مقابله با ویروس کرونا


  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»


  استیکرهای آگاه سازی و اطلاع رسانی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا


  چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه


  «فاصله‌گیری اجتماعی» یا «فاصله‌گیری فیزیکی»


  کروناویروس: رهنمودهایی برای منابع انسانی و کارفرمایان در مورد برنامه ریزی استمرار کسب و کار


  اوج‌گیری استفاده از نرم‌افزارهای ارتباط ویدئویی در پی شیوع کرونا


  اصول روابط عمومی - چگونگی تنظیم یک برنامه روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"