درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 20 آذر 1398 - 18:29   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی

  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  تغییر در مدیریت ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی صداوسیما
  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی
  چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟
  مدیر روابط عمومی انجمن موسیقی ایران منصوب شد
  تاکید رییس مرکز روابط عمومی وزارت صنعت بر اطلاع رسانی سریع و دقیق از خدمات
  ایده پردازی و تجربه محوری: شناختن و آغوش گرفتن روابط عمومی در حال تغییر
  انتصاب رئیس شورای روابط عمومی های دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون در استان هرمزگان
  انتصاب رئیس شورای روابط عمومی های دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون در استان هرمزگان
  روابط عمومی در اندیشه های ساروخانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40827صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 30 آبان 1398 - 15:32
اینترنت همه چیزها و روابط عمومی هوشمند
دکتر سعید رضا عاملی استاد گروه ارتباطات دانشگاه تهران - بوجود آمدن اینترنت همه چیزها که به دنبال اتصال همه 1) آدم ها، 2) اشیاء، 3) اطلاعات و 4) فرایندها به اینترنت است، عصر جدیدی از ارتباطات رقم می خورد که موجب هوشمند شدن روابط عمومی ها و ایجاد "توانش ارتباطی" جدیدی می شود.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اگرچه همچنان محتوا و روابط انسانی بنیان و روح روابط عمومی موفق و موثر را تشکیل می دهد ولی به لحاظ دامنه کار و تکنیک و تعامل فردی با تک تک کاربران، روابط عمومی قدیم رو به اضمحلال است و روندهای قدیم روابط عمومی محکوم به انزواء است.

 

ظهور صنعت همزمان ارتباطات، تولد اینترنت و آمدن نسل های پی در پی وب 1 تا وب 5 و همچنین ایجاد و گسترش متنوع رسانه های اجتماعی و شبکه ای، همراه با ایجاد زیرساخت های بزرگ فناوری اطلاعات مثل رایانه ابری، اینترنت همه چیزها و صنعت هوشمند پایش و بازخوانی اطلاعات، فراگیر شدن تلفن همراه و ظهور نسل سوم تا پنجم تلفن همراه؛ دوره جدیدی از روابط عمومی را خلق کرده است که از یک سو ارتباطات همیشه متصل و از سوی دیگر روابط عمومی جدید را محقق نموده است.


ارتباطات همیشه متصل از ظرفیت اتصال آدم ها به آدم ها (P2P)، آدم ها به ماشین ها (P2M) و ماشین ها به ماشین ها (M2M) برخوردار است و دارای ماهیت و ظرفیت هدفمند، نظامند و ساختارمند است. روابط عمومی جدید، دارای محتوای بسیار قدرتمند، برنامه ای، تصویری، شبکه ای، رسانه ای، فراگیر، هوشمند، استاندار و شفاف و دارای ظرفیت "ارتباطات همیشه متصل به کاربران" اعم از اعضاء، مشتریان و همه ذی نفعان یک سازمان است.


بوجود آمدن اینترنت همه چیزها که به دنبال اتصال همه 1) آدم ها، 2) اشیاء، 3) اطلاعات و 4) فرایندها به اینترنت است، عصر جدیدی از ارتباطات رقم می خورد که موجب هوشمند شدن روابط عمومی ها و ایجاد "توانش ارتباطی" جدیدی می شود.

 

در روند متصل شده به اینترنت مشاهده می شود که در سال 1984 تنها 1000 پدیده به اینترنت متصل بود. این رقم در سال 1992 به یک میلیون و در سال 2013 به 10 میلیارد رسید. پیش‌بینی می‌شود که در سال 2020 میلادی، حدود 50 میلیارد پدیده به اینترنت متصل شود. در واقع در آینده گستره وسیعی از پدیده متصل به اینترنت خواهند بود.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  7 تا از بهترین کتاب های جدید روابط عمومی که در سال ۲۰۲۰ باید خوانده شود


  مدیر کل پیشین روابط عمومی بانک مهر اقتصاد تکریم شد


  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر احمد یحیایی ایله ای


  واتساپ باز هم سرویس جدیدی ارائه کرد: این‌ بار «چند لحظه پشت خط بمانید»


  چگونه بر چالش های روابط عمومی های نوپا غلبه کنیم


  3 دلیل اینکه مدیریت داده برای موفقیت بسیار مهم است


  تلفن‌های موبایل برای رشد و تکامل مغز خردسالان مضر است


  اپ‌های منتخب سال


  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر حسینعلی افخمی


  روابط عمومی ها باید سخنگوی دستگاه های اجرایی و زبان گویای مردم باشند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود