درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:59   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40824صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 10 شهریور 1400 - 00:00
روابط عمومی مثبت
کریس میکسن - ایجاد یک استراتژی روابط عمومی قوی مستلزم این است که شما به مردم نزدیک شوید و آنها را از کارایی خوب موسسه خود آگاه کنید. راه های متعددی برای ایجاد روابط عمومی مثبت وجود دارد؛ از مشارکت در موسسات خیریه تا اطمینان از اینکه کارمندان شما پاداش خوبی دریافت کرده‌اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی به عنوان یک هنر و علم، وابسته به تفکر مثبت است. ما به منظور نقل موضوعاتی که عموم را جذب کند، در جستجوی بهترین نگرش ها در مشتری‌های مان هستیم. با این حال افکار منفی می‌توانند بر ما مستولی شوند. مثبت بودن با ضرب الاجل‌های همیشه ناگهانی و زمانی که تقاضاهای شغلی در حال افزایش هستند، دشوار است. بعلاوه فشارهای خارج از دفتر، مسائلی هستند که می‌تواند حتی بر ذهن شخص خوش مشرب (با روابط عمومی بالا) سایه بیفکند.

ملاک‌های مثبت و منفی
متأسفانه، افکار تاریک به معنای واقعی کلمه، انتخاب‌های مان را محدود می‌سازد. زیست‌شناسان بر این فرضیه استدلال دارند که این یک واکنش ابقایی است. شخصی که با ببری مواجه شود، اگر به هر چیزی غیر ‌از فرار یا مبارزه کردن فکر کند، شانس بقایش را بطور چشمگیری کاهش خواهد داد.


علاوه بر این، تفکر منفی، استرس را افزایش می‌دهد و با این که یکی از عملکردهای ضروری برای بقاست، اگر به درستی مدیریت نشود، می‌تواند منجر به از دست رفتن سلامت گردد. استرس نشانی از اضطراب است که باعث می‌شود بدن هورمون‌هایی را آزاد سازد که به ما در جنگیدن یا فرار کردن کمک می‌کند.


به عبارت دیگر، افکار منفی خلاقیت را تعدیل ساخته، استرس پایدار سطح پایینی را تحمیل می‌سازد و تاثیر منفی بر سلامت ما می‌گذارد.


با افکار مثبت، چیزهای بهتری اتفاق می‌افتد. یک پژوهش منتشر شده توسط انجمن سلطنتی نشان داد که احساسات مثبت لذت، رضایت و عشق، مجموعه‌ امکانات و گزینه‌های شخص را گسترش می‌دهد و امکان کسب مهارتهای جدید یا بهبود ‌یافته را در وی فراهم می‌سازد. برای توضیح تئوری ساخت و گسترش می‌توان یک کودک را در نظر گرفت که عاشق دویدن یا استفاده از اسباب بازی است و به عنوان یک بزرگسال، ورزشکار یا برنامه‌نویس می شود.


در پرتو این تحقیق،‌ منافع نگرش مثبت در کار روابط عمومی فوق‌العاده مهم است. از طریق تفکر مثبت، ذهن ما بهتر می‌تواند احتمالات و زوایای منحصر بفردی که مشتریان و نام تجاری ما نیاز دارند را دریابد. همچنین توانایی ما در انجام پروژه‌های بزرگتر و کمپین‌ها تا حد زیادی بهبود می‌یابد زیرا ما قادریم بطور مداوم مجموعه‌های مهارتی‌مان را زمانی بسازیم که با احساسات مثبت همراه هستند.

پرورش افکار شاد
با مزایای ارائه شده به واسطه تفکر مثبت از نظر خلاقیت، رشد و سلامت، افراد در روابط عمومی و زمینه های دیگر فعالیت باید سعی کنند که عادت مثبت‌گرایی را در خود ایجاد کنند. در ابتدا ممکن است این موضوع به نظر نیازمند به تلاشی عظیم برسد، اما شما به سرعت متوجه خواهید شد که این روش فکر کردن چقدر طبیعی است.

تعمق کنید
تحقیقات نشان می‌دهد که افرادی که تعمق می کنند، احساسات مثبت آشکار بیشتری نسبت به آنهایی که این کار را انجام نمی‌دهند،‌ از خود ساطع می سازند. زمان و مکانی مناسب برای خود پیدا کنید، در وضعیتی راحت بنشینید، چشمان خود را ببندید و فقط به آرامی به جهان گوش دهید و افکار درونی خود را بیابید.

ورزش کنید
حرکت دادن بدن‌تان با آزاد کردن اندورفین و ایجاد حس موفقیت، به شما کمک می‌کند افکار تاریک را از خود دور کنید. ورزش یا فعالیتی را که دوست دارید پیدا کنید، برنامه‌ منظمی برای خود تدوین کنید و به آن پایبند باشید.

بازی کنید
آخرین باری که یک فعالیت سرگرم‌کننده‌ را برنامه‌ریزی کردید، کی بود؟ زمانی را از کار دست بکشید و کاری را انجام دهید که لبخند را بر چهره‌ شما می‌نشاند. با دوستان تان تخته نرد بازی کنید، به پارک بروید یا ابرهای شاد کوچکی را نقاشی کنید.

بنویسید
پژوهشی دیگر نشان می‌دهد افرادی که در مورد تجربیات مثبت نوشتند، روحیه بهتری داشتند و احتمال کمتری وجود داشت که بیمار شوند. ثبت وقایع روزانه خود را آغاز کنید و درباره موفقیت ها و شادی های کوچک روزانه خود بنویسید.

لبخند بزنید
حتی اگر سرحال نیستید، به اجبار لبخند زدن، می‌تواند موج‌های مثبتی را به همراه داشته باشد. حرکت ساده عضلات صورت در هنگام لبخند زدن به طور خودکار موجب آزاد شدن دوپامین و سروتونین در مغز می‌شود و باعث می‌شود احساس بهتری داشته باشیم. بنابراین لبخند بزنید حتی اگر قلبی مالامال از درد دارید و شاید فردا شما خواهید دید که زندگی روی خوشش را به شما نشان خواهد داد.


اجازه ندهید منفی بودن، شما و مشتریان تان را به زانو درآورد. تا جایی که می‌توانید لبخند بزنید، بازی کنید، حرکت کنید، بنویسید و افکار شادی را داشته باشید.

چگونه روابط عمومی مثبت ایجاد کنیم
روابط عمومی می‌تواند موسسه شما را به قله‌های جدیدی سوق دهد و آن را به پایین‌ترین سطح برساند. روابط عمومی مثبت به مشتریان آینده شما نشان می‌دهد که شما موسسه ای هستید که می‌توانند به آن اعتماد کنند و از آن اطمینان داشته باشند، درحالی‌که روابط عمومی منفی اساسا به مردم می‌گوید که دور بمانند.


ایجاد یک استراتژی روابط عمومی قوی مستلزم این است که شما به مردم نزدیک شوید و آنها را از کارایی خوب موسسه خود آگاه کنید. راه های متعددی برای ایجاد روابط عمومی مثبت وجود دارد؛ از مشارکت در موسسات خیریه تا اطمینان از اینکه کارمندان شما پاداش خوبی دریافت کرده‌اند.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد