درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 23 آذر 1398 - 21:05   

شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند

  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


ادامه ادامه مطلب یک

آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه

  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب دو

فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی

  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی


ادامه ادامه مطلب سه

شکلک های مسخره ی با معنی

  شکلک های مسخره ی با معنی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حذف اثرلایۀ کروماته در ورق‌های گالوانیزه
  بهره‌برداری از دومین کارخانۀ تولید پودر میکرونیزه بنتونیت و آهک
  ظرفیت‌های عظیم کشور نباید معطل خوراک مواد معدنی بماند
  ماشین‌کاری قفسه‌های نورد مقدماتی بدون حضور کارشناسان خارجی
  تداوم و رشد تولید فولاد مبارکه موجب تأمین امنیت بیشتر جامعه خواهد شد
  فراخوان ثبت نام اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران
  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری
  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی
  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه
  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40813صفحه نخست » ادامه مطلب چهارشنبه، 25 آبان 1398 - 10:34
مایکروسافت اخلاقی ترین شرکت سال ۲۰۱۹
براساس مطالعات اخیر، مایکروسافت در سال ۲۰۱۹، شرکت اخلاقی تری نسبت به شرکت های فیس بوک، گوگل و اپل بوده است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| براساس مطالعات اخیر، مایکروسافت در سال ۲۰۱۹، شرکت اخلاقی تری نسبت به شرکت های فیس بوک، گوگل و اپل بوده است.
 
 به گزارش شارا به نقل از زومیت، برای دومین سال پیاپی، یک تحقیق با حمایت مالی Forbes و Just Capital توسط یک گروه تحقیقاتی غیرانتفاعی انجام شده که این تحقیقات نشان می دهد که مایکروسافت اخلاقی ترین شرکت بازرگانی عمومی در ایالات متحده است. این رتبه بندی ها، مبتنی بر نظرسنجی مصرف کنندگان آمریکایی بوده و بر مبنای مواردی چون نحوه خدمت به کارکنان، مشتریان، جوامع، محیط زیست و سهامداران تصمیم گیری شده است.
 
 مایکروسافت اخلاقی ترین شرکت
 مایکروسافت در صدر لیست اخلاقی ترین کمپانی ها قرار گرفته و پس از آن می توان به انویدیا، اپل، اینتل، Salesforce و گوگل آلفابت تا جایگاه ششم اشاره کرد. جالب اینجا است که فیس بوک در این رتبه بندی در جایگاه ۱۴۹ قرار گرفته است.
 
 علت انتخاب مایکروسافت به عنوان اخلاقی ترین شرکت سال چیست؟
 احترام به جوامع مختلف
 مایکروسافت در زمینه احترام به جوامع مختلف در بین تمامی شرکت ها در جایگاه ۱۳ قرار گرفته و در صنعت خود در جایگاه اول قرار دارد. این شرکت برای احترام به حقوق بشر، در طول فعالیت های خود گام های برجسته ای برداشته است. مایکروسافت سالانه گزارشی هایی از حقوق بشر را منتشر می کند که جزییات پیشرفت دراین زمینه را شرح می دهد. به عنوان مثال، در سال ۲۰۱۸، این شرکت ارزیابی مهمی از تأثیر فعالیت های روزافزون هوش مصنوعی مایکروسافت بر حقوق بشر (HRIA) را انجام داد. شرکت مایکروسافت همچنین در سال ۲۰۱۸، کمیته هوش مصنوعی و اخلاقی را در بخش مهندسی و تحقیقات خود تشکیل داده است. این کمیته داخلی، برای تعریف بهترین شیوه و اصول برای توسعه و استقرار کلیه محصولات هوش مصنوعی مایکروسافت تلاش می کند.
 
 مایکروسافت ۴/۱ میلیارد دلار به سازمان های غیرانتفاعی در سراسر جهان اهدا کرده است. این شرکت همچنین بانی یک فرهنگ قوی در زمینه جمع آوری کمک مالی تا ۱۵۰۰۰ دلار در سال بوده و به ازای فعالیت های داوطلبانه کارمندان به ازای هر ساعت ۲۵ دلار به این کمک مالی افزوده است. در نهایت، کارمندان مایکروسافت با مشارکت در این فرهنگ، ۱۶۳ میلیون دلار در سال ۲۰۱۸ برای کمک جمع آوری کردند و در نهایت از سوی مایکروسافت از ۷۸۵/۲۱ سازمان و مدارس در سراسر جهان حمایت شد.
 
 از سوی دیگر مایکروسافت به شکایات و انتقاداتی که در راستای فعالیت های او در زمینه حقوق بشر باشد، پاسخگو خواهد بود. اگر فعالیت مایکروسافت اثرات منفی بر منافع حقوق بشر گذاشته باشد، این شرکت مسئولیت آن را قبول کرده و در نهایت اصلاحات لازم را اعمال کرده است. شرکت مایکروسافت اخیرا برخی از سازوکارهای موجود خود را در زمینه حقوق دیجیتال مورد بررسی قرار داده و با کمک مشاوری خارجی، کارایی آن را ارزیابی کرده است.
 
 احترام به کارکنان
 مایکروسافت در زمینه احترام به کارکنان در بین تمامی شرکت ها در جایگاه سوم قرار گرفته و در صنعت خود در جایگاه دوم قرار دارد. این شرکت بالاترین سطح اطلاعات را در مورد جمعیت آماری نیروی کار خود ارائه داده است. مایکروسافت اطلاعات مربوط به کارکنان خود را اعم از شغل، جنسیت و قومیت ارائه می دهد.
 
 این شرکت همچنین در تلاش است تا به ایجاد یک مرکز کشف استعداد، ایجاد برنامه های آموزش فناوری و سوادآموزی در مدارس (TEALS) بپردازد. درواقع مایکروسافت قصد دارد تا به دبیرستان ها کمک کند تا با یک برنامه جامع، علوم کامپیوتر را توسعه دهند. طی پنج سال گذشته، بیش از ۳۰درصد از شرکت کنندگان در این برنامه های آموزشی مایکروسافت دختر بوده اند و ۳درصد آنها با اقلیت های قومی شناخته شده اند.
 
 مایکروسافت خدمات مراقبت از کودکان را نیز در اختیار کارمندان خود قرار داده است. برای بیش از یک دهه، مایکروسافت کمک هزینه ها، تخفیف ها و پشتیبانی هایی برای مراقبت از کودکان را در اختیار کارکنان خود قرار داده بود. در نهایت در سال ۲۰۱۹، این شرکت، خدمات مراقبت و پشتیبانی کودک را از ۱۰۰ به ۱۵۰ ساعت در سال گسترش داد و شرایط خوبی را برای کارمندانی که فرزند داشتند فراهم کرد. در نهایت والدین هرگز نگران فرزندان خود نخواهند بود و مایکروسافت دراین زمینه نهایت همکاری را با کارکنان خود داشته است.
 
 مایکروسافت با آغوش باز و کاملا سخاوتمندانه از کارمندانی که فرزند دارند پشتیبانی کرده و نکته جالب دیگر این است که همه والدین جدید در مایکروسافت، ۱۲ هفته مرخصی خواهند داشت. از سوی دیگر برای مادرانی که فرزندی به دنیا می آورند هشت هفته مرخصی اضافه تر ارائه خواهد شد که روی هم ۲۰ هفته می شود تا کنار فرزندشان باشند و به ازای هر هفته تا ۱۰۰۰ دلار در اختیار این کارمندان قرار خواهد گرفت. مایکروسافت همیشه با شناخت و اهمیت به خانواده مخصوصا خانواده های جدید قدم برداشته است.
 
 احترام به محیط زیست
 مایکروسافت در زمینه احترام به محیط زیست در بین تمامی شرکت ها در جایگاه نهم قرار گرفته و در صنعت خود در جایگاه دوم قرار دارد. از سال ۲۰۱۲ این شرکت به حفظ ۱۰۰درصدی کربن پرداخته و این امر تا حدود زیادی به دلیل برنامه های حذف کربن در مایکروسافت صورت گرفته است.
 
 از سوی دیگر در سال ۲۰۱۸، وزن بسته بندی محصولات را برای دستگاه های جدید تا ۲۰درصد کاهش داد و این میزان کاهش، از اهداف شرکت تا سال ۲۰۲۰ نیز فراتر رفته است. این شرکت از ارزیابی های چرخه زندگی و آنالیز جریان ارزشی برای بهبود بهره وری منابع و بسته بندی استفاده کرده است. از سوی دیگر با ارائه بسته بندی در اندازه های مناسب و مواد سبک جدید، احترام به محیط زیست را به تصویر کشیده است.
 
 مایکروسافت اهداف پایدار خود را در زمینه محیط زیست در سه حوزه اصلی برنامه ریزی می کند که می توان به کربن و انرژی، آب و اکوسیستم و به حداقل رساندن زباله اشاره کرد. این شرکت همچنین رویکرد «tech-first» برای پایداری را بررسی کرده و ۵۰میلیون دلار در طرح ابتکار هوش مصنوعی برای زمین سرمایه گذاری کرده است. این طرح درواقع سازمان هایی که از هوش مصنوعی و سایر ابزارهای رایانش ابری استفاده می کنند را برای نظارت و کمک به مدل سازی و مدیریت آب و هوا، کشاورزی و تنوع زیستی تشویق می کند.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان ثبت نام اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  10 مهارت مفید برای یادگیری شاغلان روابط عمومی


  شکلک های مسخره ی با معنی


  ۴ روش مدیریت شهرت آنلاین که می تواند تصویر روابط عمومی شما را تقویت کند


  اینگونه از دست مردم‌آزارها در اینستاگرام خلاص شوید


  مزایا و ضرورت مستندسازی بحران


  با موبایل جدید نوکیا آشنا شوید: ستاره ارزان بازار


  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


  بزرگداشت استادان فقید ارتباطات علوم اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود