درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 15 آذر 1398 - 07:32   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل یوتیوب از عملکرد سیستم پیشنهاد ویدئوی سایت دفاع کرد

  مدیرعامل یوتیوب از عملکرد سیستم پیشنهاد ویدئوی سایت دفاع کرد


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر

  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چهارمین جشنواره بیمه در رسانه برگزیدگان خود را شناخت
  درخشش روابط عمومی بهزیستی ایلام
  الزام به هماهنگی مسئولان با روابط عمومی در اطلاع رسانی
  برگزیدگان هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه
  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/11
  آموزش ترجمه و تنظیم اخبار از آژانس ها در ایران
  تبدیل مشتری به طرفدار
  انتصاب رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش
  تاکید رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش بر اصول کار روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40812صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 25 آبان 1398 - 08:06
خلاق شوید: ۵ راه برای احیای نوشته های خود
موارد الهام بخشی از این دست به بهبود توانایی شما در مشاهده و احساس کمک می کند. افتخار داشتن این مهارت به کار شما در آینده کمک خواهد کرد هنگامی که شما در جایی گیر می کنید یا به دنبال ایده های خوبی هستید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در اینجا چند روش جالب برای تقویت مهارت های شما وجود دارد.


این مبارزه واقعی است. تنها کافی است از هر ارتباط دهنده یا بازاریابی سؤال کنید.


مهلت های بی امان، دستورالعمل ها و تکالیف چرخشی و تکراری می توانند شما را از نوشتن محروم کند. علایم آن شامل نسخه کسل کننده و غیرقابل استفاده و حتی مانع نویسنده می شود.


در اینجا چگونگی ضربه زدن به قدرت نوشتن خلاق قبل از رفتن به مرحله بعدی، ارسال یا انتشار متون خبری آورده شده است.


۱. ذهن خود را خالی کنید، نگارش آزاد
ربکا فرلوتی، نویسنده آزاد در نوشتن خلاق و تنظیم لیست مشتری که شامل تنظیمات اجرایی در کلیولند است، می گوید: "ارتباطات می توانند کمال گرا باشند. به همین دلیل است که وقتی می نویسیم ، خودمان ویرایش می کنیم."


او می گوید: توصیه او این است که "از چرخه سمی خود ویرایشی خارج شوید." "با تعهد به نوشتن مقاله به مدت ۱۵ دقیقه در روز، موانع نوشتن خود را کاهش دهید. قبل از کار یا بعد از رسیدن به خانه، زمان خلاقیت خود را انتخاب کنید؛ خواه در زمان صرف ناهار باشد. "


فرلوتی می گوید: نوشتن آزاد به معنی توقف، ویرایش، بازنویسی و انتظار نیست.


از آن ۱۵ دقیقه به عنوان یک انتخاب خلاقانه و نه یک تکلیف استفاده کنید. بعضی از نوشته ها شخصی هستند و می تواند به همین ترتیب بماند یا شما می توانید آن را به اشتراک بگذارید. "


وی می گوید: "شما می توانید بعداً در نوشتن نامه های خود مجدداً از آن استفاده کنید و می توانید بخش هایی از آن را برای مشاغل یا نوشته های شخصی از آن استخراج کنید."


می توانید به صورت رایگان در نوت بوک، لپ تاپ یا حتی گوشی آیفون بنویسید.


فرلوتی می گوید: "مهم این است که شما به طور مداوم می نویسید؛ حتی در آخر هفته."

۲. موارد الهام بخش را مشاهده و احساس کنید.
گاهی اوقات کلمات به راحتی نمی آیند، به خصوص اگر هیچ فشاری برای انجام وجود نداشته باشد. این جایی است که موارد الهام بخش نوشتاری می تواند کمک کند.


به جای اینکه به یک صفحه خالی خیره شوید، به اطراف خود نگاه کنید.


فرلوتی می گوید: "چیزی را پیدا کنید که برای شما الهام بخش باشد؛ خواه موارد شخصی باشد که شما آنها را تجربه کرده اید، آهنگی در رادیو یا حتی یک برگ افتاده. روی آن متمرکز شوید و سعی کنید جزئیات را ضبط کنید. "


موارد الهام بخشی از این دست به بهبود توانایی شما در مشاهده و احساس کمک می کند. افتخار داشتن این مهارت به کار شما در آینده کمک خواهد کرد هنگامی که شما در جایی گیر می کنید یا به دنبال ایده های خوبی هستید.


برگ در حال سقوط یک نمونه مناسب است. پست های وبلاگ یا حتی خطوط موضوع بازاریابی از طریق ایمیل به مفاهیمی چون "برگرداندن برگ جدید" یا "فروش فلش در حال سقوط" می تواند بویژه در میان رنگهای در حال تغییر پاییز بسیار مؤثر باشد.
همچنین می توانید نوشتن موارد الهام بخش را در وب سایت های نوشتاری امتحان کنید.

۳. آن را تکان دهید — از منابع رسانه ای شروع کنید.
خودتان یا خوانندگان خود را با تنظیمات معمولی خسته نکنید. (نویسندگان خلاق این کار را "یک بار" انجام می دهند و روزنامه نگاران و ارتباطات حرفه ای این کار را با پوشاندن تیتر انجام می دهند.)


فوراً به طلا برسید. فرلوتی می گوید" معلم شعر من همیشه می گفت که باید مردم را شوکه کنی. با رها کردن آنها در وسط داستان، آنها را بخندانید، آنها لبخند بزنند یا آنها را بترسانید. "


ترفند او برای پیدا کردن طلا؟ او می گوید: "سعی کنید دوباره تنظیم کنید." خط مورد علاقه یا جزئیات غیر منتظره خود را بیرون بیاورید و آن را به بالا منتقل کنید و همه موارد دیگر را به پایین تغییر دهید. ممکن است شما آن را بهتر ببینید یا حتی اینکه تیتر شما مدام پوشانده شود. "


به عنوان مثال یکی از اشعار مورد علاقه شل سیلورستاین در جوانی، "شجاعانه به پایان کوه برسید" بود.

۴. تاس را به عنوان یک وسیله شاعرانه بچرخانید.
فرلوتی می گوید: "نوشته باید سرگرم کننده باشد. سعی کنید از دستگاه های شاعرانه مانند تشبیه و واج آرایی (تکرار یک یا چند واج صامت یا مصوت در شعر یا در نثر) استفاده کنید. آنها به طور طبیعی مسرت بخش هستند و به خوانندگان کمک می کنند؛ خواه این یک اثر خلاق، کاغذ سفید یا انتشار مطبوعات باشد. "


او یک هشدار را ارایه می دهد: "قافیه وقتی که در شعر اجبار شود، می تواند به طرز وحشتناکی پیش رود.


این برای روابط عمومی، بازاریابی یا ارتباطات دو برابر می شود. اما وقتی به نظر نمی رسد اجباری باشد، می تواند نسخه شما و شادی نوشتن را دوباره زنده کند.

۵. یک صفحه شعر را در نظر بگیرید. منظور شعر خواندن با صدای بلند است. عملکرد انتقال، معنای عمیق تر را نشان می دهد و نقاط ضعف در انتخاب کلمه را نشان می دهد.
فرلوتی می گوید: "ایده خوبی است که با نوشتن درباره حرفه خود نیز همین کار را انجام دهید. ما هنگام خواندن کپی در ذهن خودمان مفاهیم و کلمات گمشده را وارد می کنیم. "اما خواندن با صدای بلند باعث می شود تا شما افکار را از سرتان خارج کنید. این جا محل خوبی برای نویسنده بودن است. "


نویسنده: برایان پیتمن
مترجم: مریم میرعبدالحق
منبع: https://www.publicrelationstoday.com

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آموزش ترجمه و تنظیم اخبار از آژانس ها در ایران


  ۴ اولویت جدید روابط عمومی برای سال ۲۰۲۰


  انتصاب رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش


  تبدیل مشتری به طرفدار


  انتصاب مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط عمومی بانک سینا


  تاکید رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش بر اصول کار روابط عمومی


  درخشش روابط عمومی بهزیستی ایلام


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/11


  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


  برگزیدگان هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود