درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 12 تیر 1399 - 13:12   

مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد

  مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت

  سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه تماس تصویری «گوگل میت» در رقابت با زوم

  برنامه تماس تصویری «گوگل میت» در رقابت با زوم


ادامه ادامه مطلب سه

کمپین تحریم فیس بوک ۷ میلیارد دلار زیان زاکربرگ

  کمپین تحریم فیس بوک ۷ میلیارد دلار زیان زاکربرگ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت
  نقش شبکه‌های اجتماعی در شکل‌دهی افکار عامه در افغانستان
  بررسی نقش ارتباطات در ارتقای جایگاه سازمان ها
  گام موثر روابط عمومی‌ها با هوشمندی و استفاده از ابزارهای نوین در راستای تولید محتوای کیفی
  انتخابات هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان کرج برگزار می شود
  چرا ۱۷ نفر از اعضای روابط عمومی هلال احمر تعدیل شدند؟
  مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد
  تجلیل از مقاله برتر مسوول روابط عمومی و آموزشی فنی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران
  دیدار مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار با رئیس دادگستری
  شرکتهای کانادایی به کمپین تحریم تبلیغات فیس‌بوک پیوستند!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40811صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیجمعه، 24 آبان 1398 - 14:53
نوشتن خلاق (Creative Writing) چیست؟
حال ده ها سوال در ذهن علاقه مندان به این رشته پدید آمده بود: آیا برای نوشتن نیاز به الهام نیست؟ آیا برای نوشتن یک شاهکار ادبی نباید منتظر شرایط مناسب روحی و محیطی بود؟ خلاقیت چطور بروز می‌کند؟ این روش ها برای همه قابل استفاده هستند؟ و...
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تا حدود پنج دهه قبل این نام به صورت محدود به روش های مورد استفاده برای داستان نویسان در برخی از کارگاه های داستان نویسی ایالات متحده شنیده می‌شد. تا اینکه کم کم با تئوریزه کردن و بسط متدهای مورد استفاده در این کارگاه ها، واحدی با همین نام در دانشگاه های آن کشور فعال شد و شروع به کار کرد.

 

با معرفی این رشته به عنوان یک واحد درسی توجه بسیاری از نویسندگان و منتقدین به آن جلب شد. نوشتن خلاق به مرور زمان و با پرورش در محیط های دانشگاهی تبدیل شد به متدهایی تجربه شده در تمام زمینه های نوشتاری اعم از حوزه داستانی ( Fictiona-) و غیرداستانی (No- – Fictiona-).

 

با تثبیت کارآیی و پذیرش این روش ها در جوامع حرفه ای ادبیات، توجه عموم علاقه مندان به این حوزه نیز به نوشتن خلاق جذب شد. روش هایی که توانسته بود با شناسایی توانایی های فردی و استفاده از پتانسیل های وجــودی هرکس این جمله ی معروف که «نویسنده های بزرگ برای نوشتن زاده شده اند.» را زیر سوال ببرد.

 

حال ده ها سوال در ذهن علاقه مندان به این رشته پدید آمده بود: آیا برای نوشتن نیاز به الهام نیست؟ آیا برای نوشتن یک شاهکار ادبی نباید منتظر شرایط مناسب روحی و محیطی بود؟ خلاقیت چطور بروز می‌کند؟ این روش ها برای همه قابل استفاده هستند؟ و...

 

منبع: http://www.ebtekarnews.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی نقش ارتباطات در ارتقای جایگاه سازمان ها


  نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران


  تقویم روز ارتباطات/ کشته شدن دو فتو ژورنالیست در جریان تهیه عکس خبری


  ارتباطات اقناعی


  هشت مهارت ضروری برای ارتباطات مردمی


  ارتباطات و روانکاوی


  روزی برای شبکه های اجتماعی


  انتصاب مدیر روابط عمومی فولاد تاراز


  گزارش برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور


  دومین رویداد گراف‌دی برگزار شد: شفافیت، راهی برای مقابله با بحران در روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا