درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 21 آذر 1398 - 12:52   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

شخصیت سال مجله «تایم»

  شخصیت سال مجله «تایم»


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی

  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نمونه دعوتنامه: آیین تجلیل
  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019
  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد
  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید
  اخلاقی قائم‌مقام مدیرعامل بانک سپه شد/ مأموریت مهم چقازردی برای قائم‌مقام جدید بانک سپه
  شخصیت سال مجله «تایم»
  روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نیازمند یک برنامه هدفمند هستند
  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  تغییر در مدیریت ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی صداوسیما
  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40811صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیجمعه، 24 آبان 1398 - 14:53
نوشتن خلاق (Creative Writing) چیست؟
حال ده ها سوال در ذهن علاقه مندان به این رشته پدید آمده بود: آیا برای نوشتن نیاز به الهام نیست؟ آیا برای نوشتن یک شاهکار ادبی نباید منتظر شرایط مناسب روحی و محیطی بود؟ خلاقیت چطور بروز می‌کند؟ این روش ها برای همه قابل استفاده هستند؟ و...
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تا حدود پنج دهه قبل این نام به صورت محدود به روش های مورد استفاده برای داستان نویسان در برخی از کارگاه های داستان نویسی ایالات متحده شنیده می‌شد. تا اینکه کم کم با تئوریزه کردن و بسط متدهای مورد استفاده در این کارگاه ها، واحدی با همین نام در دانشگاه های آن کشور فعال شد و شروع به کار کرد.

 

با معرفی این رشته به عنوان یک واحد درسی توجه بسیاری از نویسندگان و منتقدین به آن جلب شد. نوشتن خلاق به مرور زمان و با پرورش در محیط های دانشگاهی تبدیل شد به متدهایی تجربه شده در تمام زمینه های نوشتاری اعم از حوزه داستانی ( Fictiona-) و غیرداستانی (No- – Fictiona-).

 

با تثبیت کارآیی و پذیرش این روش ها در جوامع حرفه ای ادبیات، توجه عموم علاقه مندان به این حوزه نیز به نوشتن خلاق جذب شد. روش هایی که توانسته بود با شناسایی توانایی های فردی و استفاده از پتانسیل های وجــودی هرکس این جمله ی معروف که «نویسنده های بزرگ برای نوشتن زاده شده اند.» را زیر سوال ببرد.

 

حال ده ها سوال در ذهن علاقه مندان به این رشته پدید آمده بود: آیا برای نوشتن نیاز به الهام نیست؟ آیا برای نوشتن یک شاهکار ادبی نباید منتظر شرایط مناسب روحی و محیطی بود؟ خلاقیت چطور بروز می‌کند؟ این روش ها برای همه قابل استفاده هستند؟ و...

 

منبع: http://www.ebtekarnews.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید


  7 تا از بهترین کتاب های جدید روابط عمومی که در سال ۲۰۲۰ باید خوانده شود


  چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟


  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر احمد یحیایی ایله ای


  روابط عمومی ها باید سخنگوی دستگاه های اجرایی و زبان گویای مردم باشند


  روابط عمومی در اندیشه های ساروخانی


  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر حسینعلی افخمی


  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد


  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان: روابط عمومی ها آموزش را جدی بگیرند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود