درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 15:17   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40809صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 27 آبان 1398 - 08:01
نظرسنجی جدید در باره توییت ها و نگرش های ترامپ نسبت به تجارت
به نظر می رسد که توییت های رئیس جمهور ترامپ به اندازه آنچه روزنامه نگاران و کاخ سفید تصور می کنند، خوانده نمی شوند. تنها ۱۵ درصد از مردم توییت های او را خیلی وقت ها به طور مستقیم یا بر طبق گزارش رسانه ها می خوانند. شصت و سه درصد گزارش می دهند که به ندرت یا هرگز به توییت های او توجه نمی کنند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اگر واشنگتن دی سی، "باتلاق" است، دقیقاً چه کسی آن را باتلاقی کرده و چه کسی مقصر است؟

 

به گزارش اختصاصی شارا، طبق نظرسنجی جدید Public Affairs Council، خود سیاستمداران چهار مشکل جدی در زمینه سیاست در کشور را تشکیل می دهند.


از بین ۱۰ رفتار متمایز مورد آزمایش؛ نگرانی شماره یک، سیاستمدارانی هستند که به جای نگرانی درباره انتخاب خوب، بیشتر نگران انتخابات مجدد هستند، به دنبال سیاستمدارانی می گردند که در زمان ریاست آنها منفعت می برند، بیشتر به دنبال حزبی شدن برای پیشرفت هستند و برای انتخاب مجدد خود وقت زیادی را صرف جمع آوری پول می کنند. شگفت آور است که دموکرات ها و جمهوری خواهان عمدتاً موافقند که این مشکلات جدی ترین مشکلات هستند.


نظرسنجی ۲۲۰۰ آمریکایی که در اواخر ماه اوت توسط Morning Consult انجام شده، همچنین به بررسی کارآیی توییت های رئیس جمهور ترامپ، معتبرترین منابع اخبار سیاسی، سطح اعتماد ویژه و نگرش عمومی درباره شرکت های کوچک و بزرگ می پردازد.


توییت های Trump تأثیر محدودی دارند

به نظر می رسد که توییت های رئیس جمهور ترامپ به اندازه آنچه روزنامه نگاران و کاخ سفید تصور می کنند، خوانده نمی شوند. تنها ۱۵ درصد از مردم توییت های او را خیلی وقت ها به طور مستقیم یا بر طبق گزارش رسانه ها می خوانند. شصت و سه درصد گزارش می دهند که به ندرت یا هرگز به توییت های او توجه نمی کنند.


در میان طرفداران ترامپ، کسانی که کار او را به عنوان رئیس جمهور به شدت تأیید می کنند؛ تنها ۲۹ درصد از توییت های او را اغلب می خوانند، ۳۰ درصد آنها را تا حدودی و ۴۲ درصد آنها را به ندرت یا اصلاً نمی خوانند.


داده های امسال همچنین نظرسنجی سال ۲۰۱۸ را تأیید می کند که وقتی ترامپ در توییتر از شرکتی انتقاد می کند، بیش از ۸۰ درصد از آمریکایی ها نظر خود را تغییر نمی دهند، نمی فهمند که او درباره چه چیزی صحبت می کند یا فقط نمی داند درباره چه چیزی فکر می کند. تنها ۱۱ درصد می گویند که نظر کمتری نسبت به یک شرکت انتخاب شده توسط POTUS (رییس جمهور ایالت متحده) دارند.

 

رسانه های خبری اعتماد عمومی را از دست داده اند
رسانه های خبری قبلاً معتبرترین منبع اخبار سیاسی بودند اما اکنون دیگر نه. طی یک سال گذشته نگرش ها درباره رسانه های آمریکایی به طور فزاینده ای منفی شده است.


در مقایسه با ۵۰ درصد که می گویند به رسانه ها "خیلی زیاد" یا اصلا اعتماد ندارند، تنها ۳۸ درصد از افراد رسانه های خبری را معتبر می دانند. در سال ۲۰۱۸ نیز ۴۶ درصد گفتند که این یک منبع قابل اعتماد از اخبار و اطلاعات سیاسی است و تنها ۴۳ درصد مخالف هستند.


اختلاف نظر در میان جمهوری خواهان، دموکرات ها و استقلال طلب ها چشمگیر است. دموکرات ها هنوز عموماً به رسانه های خبری اعتماد دارند و ۸۵ درصد آنها می گویند که حداقل تا حدودی به آن اعتماد دارند و تنها ۳۲ درصد گفتند که آنها اعتماد چندانی به رسانه ها ندارند. با این حال تنها ۲۳ درصد از جمهوری خواهان به رسانه های خبری اعتماد دارند و ۶۹ درصد نیز اعتماد چندانی ندارند. استقلال طلب ها نیز تمایل دارند که نسبت به مطبوعات منفی باشند، ۳۳ درصد مقداری اعتماد دارند و ۵۰ درصد نیز اعتماد کمی دارند.


از آنجا که در سال ۲۰۱۸، معتبرترین منبع برای اخبار و اطلاعات سیاسی را دوستان و خانواده می دانند، ۶۷ درصد آنها اظهار داشتند که به تمام یا برخی از این منابع اعتماد دارند.


اعتماد به رسانه های اجتماعی از سال ۲۰۱۸ چهار درصد کاهش یافته است. سن با افزایش بی اعتمادی در رسانه های اجتماعی ارتباط نزدیکی دارد، اما حتی افراد ۱۸ تا ۲۹ ساله در رسانه های اجتماعی به عنوان منبع اخبار و اطلاعات سیاسی شک دارند. در حالی که یک سوم این گروه سنی (۳۴ درصد) به برخی یا تمام این رسانه های اجتماعی اعتماد دارند، ۴۹ درصد خیلی زیاد یا اصلا اعتماد ندارند.

 


جایی که شرکت ها موفق و شکست می خورند
مطلوبیت شرکت های بزرگ از ۴۶ درصد در سال ۲۰۱۸ به ۴۸ درصد در سال ۲۰۱۹ افزایش یافت، این درحالی است که ۳۸ درصد اظهار نظر نامطلوب داشتند. حامیان ترامپ امتیاز بیشتری به شرکت های بزرگ (۵۹ درصد مطلوبیت) نسبت به مخالفان ترامپ (۴۱ درصد) می دهند. حمایت از مشاغل کوچک همچنان بالاست (۸۵ درصد) در حالی که عدم حمایت از آنها تنها ۵ درصد است.


بخش های صنعتی که از نظر قابل اعتماد بودن، اعتبار کمتری را شامل می شوند؛ شامل داروهای داروخانه ای، بیمه درمانی، بانک ها، انرژی و فناوری هستند. اتفاقی نیست که این بخش ها نیز بیشترین نیاز به مقررات جدید را دارند.


بسیاری از آمریکایی ها می گویند که شرکت های بزرگ معمولاً کارهای خوبی را انجام می دهند و محصولات و خدمات مفید (۶۳ درصد) را ارایه می دهند و به مشتریان خود یعنی (۵۲ درصد)، اشتغال (۴۶ درصد) و سهامداران (۴۶ درصد) خدمت می کنند.


با این حال، تنها ۲۰ درصد می گویند که شرکت ها کار بسیار خوبی را با پرداخت عادلانه و بدون پرداخت هزینه به مدیران ارشد خود انجام می دهند و تنها ۲۸ درصد گفتند که آنها کار عادلانه ای را با پرداخت عادی کارمندان انجام می دهند. شرکت های بزرگ همچنین برای حمایت از محیط زیست (۲۴ درصد) و کمک به وقت و هزینه برای حمایت از جوامع محلی خود (۳۱ درصد) نمرات کم دریافت می کنند.


دموکرات ها و استقلال طلب ها در ارزیابی خود، تلاش های زیست محیطی شرکت های آمریکایی حایز اهمیت تر از جمهوری خواهان می دانند. در حالی که ۳۷ درصد از حامیان GOP می گویند که شرکت ها به طور کلی کار خوبی در زمینه حفاظت از محیط زیست انجام می دهند که تنها ۱۸ درصد از دموکرات ها و ۲۰ درصد از افراد مستقل موافق هستند. نتایج به دست آمده در رابطه با کمک به وقت و هزینه برای حمایت از جوامع محلی، به شرکت ها اعتبار می دهد.


نگرش نسبت به شرکتهای خارجی از سال ۲۰۱۸ بسیار کم شده است. در حالی که شرکت های بزرگ مستقر در ایالات متحده دارای ۷۰ درصد رتبه مطلوبیت و محبوبیت (سال گذشته ۷۱ درصد) هستند، افکار عمومی بنگاه های مستقر در خارج از ایالات متحده از ۲۹ درصد به ۲۶ درصد کاهش یافته اند.

 

اگر شرکت های خارجی بسیاری از مشاغل آمریکایی را فراهم می کنند، نمره مطلوبیت آنها به ۵۶ درصد (سال گذشته ۵۷ درصد) می رسد. اگر آنها فقط به بسیاری از آمریکایی ها محصولات و خدمات بفروشند، مطلوبیت آنها فقط ۳۵ درصد است (از ۳۸ درصد در سال گذشته کاهش یافته است).

 

نویسنده: داگ پینگام
منبع: https://instituteforpr.org

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد