درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 - 20:15   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

فعالیت ۴۷ هزار فروشگاه ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام

  فعالیت ۴۷ هزار فروشگاه ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  طرح نسخ الکترونیک پزشکان آغاز شد
  مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی: روابط عمومی آموزش و پرورش ویترین نظام تعلیم و تربیت است
  اخراج یک خبرنگار در پی اظهارنظر در توییتر
  باورپذیری، اعتمادسازی و پاسخگویی نیاز امروز صنعت بیمه کشور
  توهم دانایی زیر انباشت داده‌ها
  فراخوان یادداشت و جستار برای شماره دوم (پاییز و زمستان ۹۹) نشریه مطالعات نوین ارتباطی
  فعالیت ۴۷ هزار فروشگاه ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
  چند قدم اساسی برای تقویت اراده و انضباط شخصی
  انتصاب مدیر روابط عمومی شرکت آریا ساسول
  اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان نظرآباد انتخاب شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40808صفحه نخست » ادامه مطلب چهارجمعه، 24 آبان 1398 - 13:22
فیسبوک امسال 5.4 میلیارد حساب کاربری کاذب را حذف کرد
فیسبوک روز چهارشنبه 13 نوامبر از حذف 5.4 میلیارد حساب کاربری «کاذب» تا ماه نوامبر سال جاری خبر داد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فیسبوک روز چهارشنبه 13 نوامبر از حذف 5.4 میلیارد حساب کاربری «کاذب» تا ماه نوامبر سال جاری خبر داد.
 
 به گزارش شارا به نقل از رسانه ها، این شبکه اجتماعی گفته است تصمیم حذف حساب‌های کاذب بیانگر تلاش‌های مستمر این شبکه‌ اجتماعی برای مبارزه با اطلاعات غیر‌ دقیق و نادرست است.
 
 فیسبوک در گزارش اخیر خود پیرامون شفافیت می افزاید : «ما توان خود در ردیابی اقدامات برای ایجاد حساب های کاربری کاذب وممانعت از این کار را افزایش دادیم . بر مبنای برآورد ما حساب‌های کاربری کاذبی وجود دارند که به نام شخص یا جهاتی است که وجود خارجی وحقیقی ندارند .بر اساس بر آورد ما از طریق سامانه‌های ردیابی، روزانه میلیون‌ها بار برای ایجاد حساب‌های کاربری کاذب اقدام صورت می‌گیرد. تعداد افرادی که با نام‌های کاذب وارد شبکه می‌شوند، حدود پنج درصد میانگین ماهانه کاربران فعال طی نیمه اول و دوم سال جاری است .
 
 شبکه های اجتماعی مبالغ هنگفتی برای ردیابی حساب های کاربری طراحی شده برای فریب مردم درمورد منابع اطلاعات و حذف آن ها اختصاص داده است؛ بویژه زمانی که این اطلاعات در چهارچوب کمپین های هماهنگ شده با برنامه های سیاسی یا اجتماعی معین انتشار یابد.
 
 این گزارش مفصل ، نشان داد دولت ها بویژه امریکا به شکل بی سابقه ای خواستار دستیابی به اطلاعات کاربران هستند به طوریکه درخواست دولت ها برای دسترسی به اطلاعات کاربران فیس بوک 16% افزایش یافته و به 128617 مورد در نیمه نخست سال جاری رسیده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  در مصاحبه با دکتر عادل میرشاهی: محتوا در روابط‌عمومی تغییر جدی یافته است


  توصیه استاد دانشگاه ملی سنگاپور در مورد هوش مصنوعی


  مسئولیت اجتماعی روابط عمومی در عصر کرونا (راهبردها و کاربردها)


  آمار تجارت ایرانی در اینستاگرام


  چند مهارت نرمی که هر فریلنسر موفق باید داشته باشد


  دومین نشست هم‌اندیشی مدیران گروه روابط‌عمومی‌های شرکت مس برگزار شد


  روابط عمومی برای دوران پساکرونا


  انتصاب مدیر روابط عمومی شرکت آریا ساسول


  آیا جرح و تعدیل محتوا در شبکه‌های اجتماعی کار درستی است؟


  باورپذیری، اعتمادسازی و پاسخگویی نیاز امروز صنعت بیمه کشور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد