درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 20 آذر 1398 - 18:55   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی

  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  تغییر در مدیریت ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی صداوسیما
  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی
  چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟
  مدیر روابط عمومی انجمن موسیقی ایران منصوب شد
  تاکید رییس مرکز روابط عمومی وزارت صنعت بر اطلاع رسانی سریع و دقیق از خدمات
  ایده پردازی و تجربه محوری: شناختن و آغوش گرفتن روابط عمومی در حال تغییر
  انتصاب رئیس شورای روابط عمومی های دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون در استان هرمزگان
  انتصاب رئیس شورای روابط عمومی های دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون در استان هرمزگان
  روابط عمومی در اندیشه های ساروخانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40804صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 25 آبان 1398 - 13:01
آیا دست از سوال کردن برداشتید؟
روانشناسان در بررسی های شان پی برده اند که بیشترین سوالها را انسانها در ۴ سالگی می پرسند. می گویند به طور میانگین هر کودک ۴ ساله بیش از ۱۰۰ سوال در روز می پرسد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روانشناسان در بررسی های شان پی برده اند که بیشترین سوالها را انسانها در ۴ سالگی می پرسند. می گویند به طور میانگین هر کودک ۴ ساله بیش از ۱۰۰ سوال در روز می پرسد.

کودکان ۴ ساله پی می برند که راحت ترین و کامل ترین راه برطرف کردن کنجکاوی شان، پرسیدن است. کودکان ترسی ندارند از اینکه همه بفهمند آنها نمی دانند.

همه کودکان بعد از ۴ سالگی خیلی سریع فراموش می کنند که سوال کردن چقدر می تواند مفید باشد و احساس خوبی نیز ایجاد می کند. از نوجوانی به بعد سوال کاملاً از زندگی محو می شود.

اینها پرسش هایی است که خوب است هر کدام از ما گاهی به آنها سر بزنیم:

۱- آیا دوست دارم به عنوان فردی که هیچ نمی داند دیده شوم؟

کودکان چهارساله به تنها چیزی که موقع پرسیدن های مکرر نمی اندیشند احساس حماقت و نادانی است.
آیا شما حاضرید بدون خجالت یا حسابگری مثل یک کودک ۴ ساله فقط مشتاق پرسیدن باشید؟

۲ – آیا راحت هستم سوالی بپرسم که جوابش معلوم نیست؟

مهمترین سوال های زندگی معمولاً جوابی ندارند. خیلی از آدمها برای سال های طولانی با این نوع سوالات کلنجار می روند ولی باعث نمی شود که دست از آنها بکشند.

۳ – آیا می توانم ایده ها و نظراتی که دارم را پشت سر بگذارم؟

۴ – آیا قادر هستم بپذیرم که اشتباه شاید از من بوده است؟

۵- آیا می خواهم با آرامش و طمانینه با زندگی روبرو شوم و ذهنی داشته باشم که آرام فکر کند

پرسیدن سوال لازم نیست کامل و بی نقص یا حتی درست باشد. مهم خود سوال است که در عمل نوعی فکر کردن است.
 

منبع
Are You a Beautiful Questioner?
https://www.pexels.com/@martinpechy
https://marde-rooz.com
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  7 تا از بهترین کتاب های جدید روابط عمومی که در سال ۲۰۲۰ باید خوانده شود


  مدیر کل پیشین روابط عمومی بانک مهر اقتصاد تکریم شد


  واتساپ باز هم سرویس جدیدی ارائه کرد: این‌ بار «چند لحظه پشت خط بمانید»


  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر احمد یحیایی ایله ای


  چگونه بر چالش های روابط عمومی های نوپا غلبه کنیم


  3 دلیل اینکه مدیریت داده برای موفقیت بسیار مهم است


  روابط عمومی ها باید سخنگوی دستگاه های اجرایی و زبان گویای مردم باشند


  تلفن‌های موبایل برای رشد و تکامل مغز خردسالان مضر است


  اپ‌های منتخب سال


  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر حسینعلی افخمی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود