درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 23 آذر 1398 - 20:12   

شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند

  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


ادامه ادامه مطلب یک

آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه

  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب دو

فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی

  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی


ادامه ادامه مطلب سه

شکلک های مسخره ی با معنی

  شکلک های مسخره ی با معنی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حذف اثرلایۀ کروماته در ورق‌های گالوانیزه
  بهره‌برداری از دومین کارخانۀ تولید پودر میکرونیزه بنتونیت و آهک
  ظرفیت‌های عظیم کشور نباید معطل خوراک مواد معدنی بماند
  ماشین‌کاری قفسه‌های نورد مقدماتی بدون حضور کارشناسان خارجی
  تداوم و رشد تولید فولاد مبارکه موجب تأمین امنیت بیشتر جامعه خواهد شد
  فراخوان ثبت نام اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران
  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری
  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی
  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه
  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40786صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 22 آبان 1398 - 13:25
معاون امور مطبوعاتی: اقناع افکار عمومی، کلید مقابله فرهنگی با قاچاق
دومین نشست کمیته تخصصی فرهنگ و رسانه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، رییس کارگروه فرهنگی و اجتماعی ستاد و نمایندگان دستگاه ها و سازمان های عضو کمیته روز 2شنبه بیستم آبان ماه جاری برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دومین نشست کمیته تخصصی فرهنگ و رسانه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، رییس کارگروه فرهنگی و اجتماعی ستاد و نمایندگان دستگاه ها و سازمان های عضو کمیته روز 2شنبه بیستم آبان ماه جاری برگزار شد.

به گزارش شارا، محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست با تأکید بر اینکه پدیده ی قاچاق، مفهومی بین المللی و گسترده است و به واسطه ی گستره اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در تمام سطوح جامعه تأثیرگذاری دارد، گفت: افکار عمومی و سهم و نقش آحاد جامعه در موضوع مقابله ی فرهنگی با قاچاق، مسأله ی پراهمیتی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی جریان سازی رسانه ای و استفاده از روش های تبیینی و اقناعی را برای تنویر افکار عمومی موثر دانست و اظهار داشت: اطلاعات موثر و موثق که امکان قضاوت و مقایسه را نسبت به مفهوم قاچاق و اثرات مخرب آن در وجوه مختلف افزایش دهد و به سادگی، زمینه ی درک و فهم مخاطب را فراهم نماید، باید توسط کمیته ی فرهنگ و رسانه تولید شده و در اختیار عموم قرار گیرد.

عبداله هندیانی رییس کارگروه فرهنگی و اجتماعی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز در این نشست با اشاره به برگزاری گردهمایی ارایه نیازهای فناورانه در پیشگیری و مبارزه با قاچاق گفت: این گردهمایی 3 روزه با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، شرکت ها و موسسات دانش بنیان و نوآور و دستگاه ها و سازمان های عضو ستاد با هدف گسترش مشارکت های مردمی در پیشگیری و مقابله با قاچاق در پانزده محور و موضوع برگزار خواهد شد.


در پایان نشست، اعضای کمیته در مورد ضرورت انجام و بهره گیری از نتایج پیمایش ها و تحقیقات میدانی بررسی وضعیت نگرش و رفتار افراد جامعه نسبت به پدیده قاچاق، رویکردشناسی افکار عمومی و تهیه آمار و اطلاعات دقیق برای تولید محتوای متناسب با نیاز مخاطب بحث و تبادل نظر کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان ثبت نام اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  10 مهارت مفید برای یادگیری شاغلان روابط عمومی


  شکلک های مسخره ی با معنی


  ۴ روش مدیریت شهرت آنلاین که می تواند تصویر روابط عمومی شما را تقویت کند


  اینگونه از دست مردم‌آزارها در اینستاگرام خلاص شوید


  مزایا و ضرورت مستندسازی بحران


  با موبایل جدید نوکیا آشنا شوید: ستاره ارزان بازار


  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


  یک خبر خوب/ تشکر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود