درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 21 آذر 1398 - 12:53   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

شخصیت سال مجله «تایم»

  شخصیت سال مجله «تایم»


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی

  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نمونه دعوتنامه: آیین تجلیل
  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019
  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد
  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید
  اخلاقی قائم‌مقام مدیرعامل بانک سپه شد/ مأموریت مهم چقازردی برای قائم‌مقام جدید بانک سپه
  شخصیت سال مجله «تایم»
  روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نیازمند یک برنامه هدفمند هستند
  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  تغییر در مدیریت ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی صداوسیما
  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40779صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 22 آبان 1398 - 10:10
ساوجبلاغ؛ پیشگام در تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز مدیریت امروز در کشور را مدیریتی شیشه ای عنوان کرد که باید هوشمندانه در مسیر خدمت به مردم حرکت کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز مدیریت امروز در کشور را مدیریتی شیشه ای عنوان کرد که باید هوشمندانه در مسیر خدمت به مردم حرکت کرد.

به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، حسین رحمانیان با بیان این مطلب در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان ساوجبلاغ که با حضور فرماندار این شهرستان به عنوان اولین شهرستان در تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی ها برگزار شد؛ اظهار داشت: در عصری که به عصر ارتباطات نامگذاری شده است مدیریت بسیار سخت تر و سنگین تر از گذشته است چرا که با غلبه فعالیت رسانه های گروهی و شبکه های اجتماعی قابل قیاس با مدیریت دوره های گذشته نیست.


وی افزود: در این شرایط باید روابط عمومی ها به عنوان زبان گویا و گوش شنوای سازمان ها و نهادها با اطلاع رسانی دقیق و شفاف اقدامات صورت گرفته علاوه بر ایجاد زمینه های مشارکت بیشتر مردم با سازمان ها، اعتماد و امید را در دل مردم پررنگ نمایند.


این مسئول با تاکید بر اینکه رسالت روابط عمومی ها و رسانه ها انعکاس صادقانه و شفاف اطلاعات به مردم است، خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی صادقانه به مردم بدون هیچ کم و کاستی رسالتی سنگین است که در صورت عدم تحقق آن علاوه بر سیاه نمایی خدمات به مردم، یاس و ناامیدی که هدف غایی دشمنان نظام و انقلاب است، در جامعه منتشر می کند.


روابط عمومی ها و رسانه ها در صف اول اطلاع رسانی انتخابات قرار دارند
جانشین رئیس شورا و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان البرز با اشاره به اینکه روابط عمومی ها و رسانه ها در صف اول اطلاع رسانی انتخابات قرار دارند، یادآور شد: مردم سالاری دینی یکی از مؤلفه های بسیار مهم در نظام جمهوری اسلامی ایران است که بر پایه آن نظامی شکل گرفته است که مردم در تعیین سرنوشت خود دخالت مستقیم دارند.


وی افزود: ایران اسلامی به طور میانگین در هر بازه زمانی کوتاه شاهد برگزاری انتخابات است که بر اصل مردم سالاری نظام اسلامی صحه می گذارد. در این راستا روابط عمومی دستگاه ها در کنار رسانه های گروهی دو بال اطلاع رسانی را تشکیل می دهند که باید به صورت حرفه ای خدمات دولت که بخش مهمی از این نظام اسلامی را تشکیل می دهد، زمینه اعتماد و امید و مشارکت را در جامعه فراهم کنند.


رحمانیان انعکاس وحدت و همدلی و مخابره آن به اقصی نقاط جهان را رسالت هر یک از آحاد جامعه عنوان کرد و گفت: ملت ایران ملتی است که در تمامی برهه ها بویژه مقاطع حساس اعم از نظامی، سیاسی، اجتماعی و حوادث و سوانح پشت در پشت هم وطنان خود ایستاده اند و توانسته اند وحدت و همدلی خود را به گوش جهانیان برسانند.


وی افزود: انتخابات نیز یکی از این مقاطع حساس انقلاب است بویژه آنکه دشمنان نظام و انقلاب در جنگ نابرابر اقتصادی امروز از هر تریبونی برای تزریق یاس و ناامیدی به مردم تلاش می کنند. در این راستا هر فردی که بخواهد با سیاه نمایی نگاه و نگرش مردم را به نظام جمهوری اسلامی و خدمات خدمتگزاران این انقلاب تغییر دهد به فرموده مقام معظم رهبری در صف دشمن ایستاده و باید پاسخگوی خون شهدای این انقلاب باشد.
ساوجبلاغ؛ پیشگام در تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری ساوجبلاغ که پیشگام در تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان بودند، اظهار داشت: نهادسازی از جمله برنامه های مهم اداره کل روابط عمومی استانداری است که با تاکید استاندار محترم البرز در دستور کار قرار گرفته و طی 8 ماهه گذشته توانسته است اقدامات مطلوبی در حوزه ارتباطات رقم زند که امید است با هم افزایی و تعامل بیش از پیش شاهد تحولات چمشگیری در این حوزه باشیم.


وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: از فرمانداران سایر شهرستان های استان به عنوان رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان ها انتظار می رود با توجه و دقت نظر در این حوزه نسبت به فعال سازی شورای هماهنگی روابط عمومی ها اقدام کرده و در این مسیر یاریگر اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری باشند.


گفتنی است در این نشست انتخابات اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان کرج با انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی ساوجبلاغ با حضور فرماندار، مدیر کل روابط عمومی استانداری البرز، جمعی از اعضای هیئت رئیسه شورای روابط عمومی های استان البرز برگزار شد و بر این اساس؛ محمد فیروزگاه مدیر روابط عمومی شهرداری گلسار، حسین عابدین زاده مدیر روابط عمومی شهرداری شهر جدید، یاسر فلاح نژاد مدیر روابط عمومی اداره تامین اجتماعی، کیان مدیر روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه، حصاری مدیر روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، امیر ولدخانی مدیر روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیداحمد حسینی مدیر اداره آموزش و پرورش به عنوان اعضای هیئت رئیسه اصلی و علی یادگار مدیر روابط عمومی شهرداری کوهسار و اسماعیل زرعکانی مدیر روابط عمومی بخشداری مرکزی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.


همچنین فرشید مامانی مدیر روابط عمومی شهرداری هشتگرد به عنوان بازرس اصلی و اصل روستا مدیر اداره گاز به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند و لیلا خداداد مدیر روابط عمومی شورای شهر جدید بعنوان خزا نه دار به مدت دو سال انتخاب شدند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید


  7 تا از بهترین کتاب های جدید روابط عمومی که در سال ۲۰۲۰ باید خوانده شود


  چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟


  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر احمد یحیایی ایله ای


  روابط عمومی ها باید سخنگوی دستگاه های اجرایی و زبان گویای مردم باشند


  روابط عمومی در اندیشه های ساروخانی


  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر حسینعلی افخمی


  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد


  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان: روابط عمومی ها آموزش را جدی بگیرند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود