درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 18:42   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40776صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 22 آبان 1398 - 08:03
کیفیت عکس تنها برای کمپین هایی با بودجه زیاد نیست
من موفق شدم طی یک سال از یک عکاس خانگی که به صورت تفریحی عکس می گرفتم به یک عکاس حرفه ای برای یک سازمان غیر دولتی تبدیل شوم. با پیروی از استراتژی های ذکر شده در بالا می توانید مهارت های عکاسی خود را نیز توسعه دهید تا به موفقیت سازمان شما کمک کند!
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تصاویر با کیفیت بالا برای اکثر کمپین های بازاریابی و ارتباطات مهم هستند، اما استخدام عکاسان می تواند گران باشد. چگونه یک سازمان کوچک با منابع محدود می تواند تصاویر با کیفیت تولید کند؟ این سؤالی بود که من مجبور شدم در یک مجموعه غیر انتفاعی بسیار ناچیز پاسخ بدهم که بودجه عملیاتی سالانه بخش من حدود 10 هزار دلار بود.


برای من، تنها پاسخ این سؤال این بود که عکاس رسمی سازمان باشد. تصاویر من در رسانه های اجتماعی، در وب سایت ما و در مواد تبلیغاتی ارسال شده برای اهدا کنندگان استفاده شده است. من برای این که تصاویر را به همان اندازه که می توانم به کیفیت حرفه ای نزدیک کنم این کار را با استفاده از سه عنصر اصلی انجام دادم: تجهیزات خوب، آموزش و نرم افزار ویرایش.


تجهیزات
دوربین مناسب می تواند دنیایی به وجود آورد، خصوصاً برای کسی که تجربه محدودی در زمینه
عکاسی داشته باشد. یک دوربین DSLR با کیفیت خوب می تواند بسیار گران باشد، اما اگر سازمان شما نیاز به داشتن یک جریان ثابت از تصاویر دارد، آن را یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید. اگر از دوربین DSLR مراقبت کافی داشته باشید، سالها دوام خواهد داشت.


در حال حاضر محبوب ترین شرکت ها Canon و Nikon هستند که یک دوربین DSLR بین ۴۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار قیمت دارد. اگر سازمان شما فقط سالی یکبار به دوربین نیاز دارد، اجاره تجهیزات را از یک فروشگاه محلی امتحان کنید.


تلفن همراه شما وسیله دیگری از تجهیزات عکاسی برای انتخاب عاقلانه است. دوربین های تلفنی همیشه با هر نسخه جدید بهبود می یابند و اگر می دانید چگونه از توابع مختلف در برنامه دوربین خود استفاده کنید می توانید با چیزی که قبلاً متعلق به شماست، عکس ها و فیلم های واقعاً زیبایی بگیرید. این امر بویژه با ظهور Facebook Live ، Instagram Live ، Instagram Stories و SnapChat بسیار مفید است.


ابزارهای ویرایش
ویرایش همان چیزی است که یک
عکس واحد را از هوشیاری تا خیره کننده گی می گیرد. Adobe Photoshop نام اصلی در هنگام تهیه نرم افزار ویرایش عکس است، اما می تواند برای یک شرکت کوچک گران باشد.


فتوشاپ در ذهن عکاسان حرفه ای طراحی شده است و می تواند برای یک مبتدی دلهره آور باشد. من دوره مقدماتی راجع به نحوه استفاده از فتوشاپ را گذراندم و آن تنها بخش جزئی از کارهایی است که برنامه می تواند انجام دهد. اگر سازمان شما قادر به پرداخت هزینه های فتوشاپ است، من توصیه می کنم بعضی از کلاس ها راجع به نحوه استفاده از این نرم افزار بگذرانید.


در سال ۲۰۰۷ نرم افزار Adobe نرم افزار جدیدی به نام Lightroom را ارایه داد که ویرایش و فضای ذخیره سازی ابری را با سرعت بسیار پایین تری ارایه می کرد. آنها همچنین یک برنامه دارند، بنابراین می توانید با سهولت و تنها با ۹.۹۹ دلار در ماه از ویرایش رایانه خود به تلفن هوشمند خود تغییر دهید که شامل یک ترابایت فضای ذخیره سازی ابری است.


Snapseed پاسخ گوگل به Lightroom و قیمت پایین و قیمت رایگان است! این برنامه این امکان را به شما می دهد تا همه چیز را از طریق تلفن هوشمند خود ویرایش کنید. اگر در تلفن خود عکس می گیرید و مستقیماً در رسانه های اجتماعی بارگذاری می کنید، این کار بسیار مفید است. هم اکنون فقط با عنوان یک برنامه تلفن همراه در دسترس است.

 

 


راهنمایی سریع
تمرین همان چیزی است که در نهایت شما را به یک عکاس بهتر تبدیل می کند. با تمرین در اوقات فراغت خود شروع به یادگیری نحوه کار با نور، ترکیب تصویر و زوایای آن کنید. اینگونه است که چهار تصویر برتر را برای یک تصویر بهتر انتخاب کردم.


قانون سوم: تصور کنید که تصویر خود را با دو خط عمودی و دو خط افقی تقسیم می کنید. نقطه کانونی تصویر خود را در امتداد یکی از آن خط ها تنظیم کنید. این باعث می شود تصویر نامتقارن و در نتیجه جذاب تر از چشم دیده شود.


روشنایی + تضاد + شارپن: هنگامی که من نیاز به ویرایش سریع یک تصویر دارم تنها این سه ابزار را در بخش ویرایش نرم افزار امتحان می کنم. یک لمس کوچک در هر سه مورد باعث می شود تا یک تصویر پر طراوت شود.


یک قدم دورتر از نور: سعی کنید در نور مستقیم خورشید عکس نگیرید، نتیجه می تواند بسیار یا بیش از حد ناملایم باشد. سعی کنید یک سایه پیدا کنید که در آن یک نور نرم وجود داشته باشد.


روی تلفن خود بزرگنمایی نکنید: در حالی که دوربین های روی تلفن در حال ارتقاء هستند، عملکردهای بزرگنمایی محدودیت های خود را دارند. هرچه بزرگنمایی کنید، کیفیت تصویر پایین می آید. در صورت نیاز به بزرگنمایی، سعی کنید از شرکتی مانند Olloclip پیوست لنزهای تله عکس را بگیرید.


دستیابی به تصاویر با کیفیت برای سازمان های کوچکتر قابل دستیابی است، فقط کمی تحقیق می طلبد تا محصولات مناسب را پیدا و تمرین کنید. من موفق شدم طی یک سال از یک عکاس خانگی که به صورت تفریحی عکس می گرفتم به یک عکاس حرفه ای برای یک سازمان غیر دولتی تبدیل شوم. با پیروی از استراتژی های ذکر شده در بالا می توانید مهارت های عکاسی خود را نیز توسعه دهید تا به موفقیت سازمان شما کمک کند!


من با یک دوربین DSLR با یک لنز و یک Olloclip برای iPhone 6s خود شروع کردم. من از آن زمان با ارتقاء تلفن خود به آیفون 8+ و خرید لنز ماکرو برای DSLR، سه پایه، سبد استودیویی و چراغ حلقه به کیف دوربینم اضافه کردم. اینها ابزارها و مهارتهای جدیدی هستند که اکنون می توانم با خود برای نقش بعدی خود همراه داشته باشم.

 

نویسنده: اما مک کنزی
مترجم: مریم‌ میرعبدالحق

منبع: https://www.publicrelationstoday.com
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد