درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 21 آذر 1398 - 13:33   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

شخصیت سال مجله «تایم»

  شخصیت سال مجله «تایم»


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی

  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نمونه دعوتنامه: آیین تجلیل
  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019
  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد
  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید
  اخلاقی قائم‌مقام مدیرعامل بانک سپه شد/ مأموریت مهم چقازردی برای قائم‌مقام جدید بانک سپه
  شخصیت سال مجله «تایم»
  روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نیازمند یک برنامه هدفمند هستند
  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  تغییر در مدیریت ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی صداوسیما
  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40775صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 22 آبان 1398 - 10:53
2 توصیه عالی به متخصصان روابط عمومی
بیشتر مصرف کنندگان معتقدند که بازاریابی تأثیرگذار شخصی تر از تبلیغات سنتی است. به طور خاص ، ۶۹ درصد از مصرف کنندگان معتقدند که تفاوت اصلی بین تبلیغات و بازاریابی تأثیرگذار شخصی سازی است. متخصصان روابط عمومی باید هنگام استراتژی برای فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی این بینش ها را در نظر بگیرند.
  

۱. قوانین اساسی رسانه های اجتماعی را بیاموزید
صنعت روابط عمومی هر روز یکپارچه تر می شود. با پیوستن جامعه ما به رسانه های اجتماعی، سازمان های دولتی به اجرای قوانین برای حمایت از مصرف کنندگان ادامه خواهند داد. آگاه بودن قانونی در مورد سیاست های بازاریابی رسانه های اجتماعی مانع از جریمه برندها و آژانسهای روابط عمومی توسط سازمانهای دولتی خواهد شد.


۲. تفاوت بین تبلیغات سنتی و بازاریابی تأثیرگذار را درک کنید
متخصصان روابط عمومی باید تمایز ایجاد کمپین های قانع کننده در رسانه های اجتماعی را درک کنند. این تحقیق نشان می دهد که تبلیغات سنتی یک پیام غیر شخصی است و بازاریابی تأثیرگذار یک پیام شخصی است. اما هر دو می توانند برای تبلیغ یک برند، خدمات یا پیام مورد استفاده قرار گیرند.


یکی از نمونه های تبلیغات سنتی تبلیغ آگهی پپسی با کندال جنر در سال ۲۰۱۷ است. جنر ارتباط مستقیمی با پپسی یا کمپین "برای شادی لحظه ای زندگی کن" آنها نداشت. برخلاف پپسی، نایک با کالین کافرنیک- یک فعال اجتماعی همکاری کرد و همه آنچه را که به آن اعتقاد داشت فدا کرد.


بیشتر مصرف کنندگان معتقدند که بازاریابی تأثیرگذار شخصی تر از تبلیغات سنتی است. به طور خاص ، ۶۹ درصد از مصرف کنندگان معتقدند که تفاوت اصلی بین تبلیغات و بازاریابی تأثیرگذار شخصی سازی است. متخصصان روابط عمومی باید هنگام استراتژی برای فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی این بینش ها را در نظر بگیرند.

 

نویسند: کیت جون
منبع: https://instituteforpr.org

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید


  7 تا از بهترین کتاب های جدید روابط عمومی که در سال ۲۰۲۰ باید خوانده شود


  چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟


  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


  روابط عمومی ها باید سخنگوی دستگاه های اجرایی و زبان گویای مردم باشند


  روابط عمومی در اندیشه های ساروخانی


  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد


  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019


  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان: روابط عمومی ها آموزش را جدی بگیرند


  ایده پردازی و تجربه محوری: شناختن و آغوش گرفتن روابط عمومی در حال تغییر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود