درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:23   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40753صفحه نخست » دوشنبه، 20 آبان 1398 - 11:57
ممکن است اینستاگرام به زودی تعداد «لایک‌‌ها» را مخفی کند؛ طرح آزمایشی در آمریکا
اینستاگرام با تعداد لایک‌ها (پسند) و تعداد هوادار، یا به اصلاح دنبال‌کننده (فالوئر به انگلیسی: Follower)، حساب‌های کاربری، جوان‌ها و صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی را برای رقابت با یکدیگر به تکاپو انداخته است اما ممکن است به زودی دیگر چیزی به عنوان «لایک» وجود نداشته باشد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شاید به زودی تنها معیار سنجش محبوبیت در اینستاگرام، تعداد هوادار باشد.
 
 به گزارش شارا به نقل از رسانه ها، اینستاگرام با تعداد لایک‌ها (پسند) و تعداد هوادار، یا به اصلاح دنبال‌کننده (فالوئر به انگلیسی: Follower)، حساب‌های کاربری، جوان‌ها و صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی را برای رقابت با یکدیگر به تکاپو انداخته است اما ممکن است به زودی دیگر چیزی به عنوان «لایک» وجود نداشته باشد.
 
 به گزارش سی‌ان‌ان، ادم موسری، مدیر اجرایی اینستاگرام، اعلام کرد که به زودی در یک تجربه آزمایشی، لایک ها را از پست‌های برخی از کاربران این شبکه اجتماعی در آمریکا حذف خواهد کرد.
 
 این آزمایش در هفت کشور، از جمله ژاپن، ایتالیا، کانادا، و برزیل انجام شده است.
 
 در این آزمایش، تعداد لایک ها از دید دیگران پنهان خواهد شد و کاربر منتشرکننده مطلب تنها کسی است که از تعداد لایک‌ها باخبر خواهد بود.
 
 موسری گفت که این اقدام برای کاهش فشار و کم شدن رقابت میان جوانان صورت می گیرد.
 
 در چند ماه اخیر، فشار بر روی شبکه های اجتماعی از جمله فیسبوک ، توئیتر، و اینستاگرام برای کنترل محتوا بیشتر شده است.
 
 تعدادی از کاربران از این اقدام اینستاگرام برای پنهان کردن لایک ها استقبال کرده اند، اما این اقدام می تواند به ضرر کسانی تمام شود که کسب و کارشان بر اساس تعداد لایک‌‌ها است.
 
 به این ترتیب حالا که تعداد لایک ها پنهان خواهد بود، کاربران می‌توانند در جذب تعداد دنبال‌کننده با یکدیگر رقابت کنند و این به آن معنا است که افراد موسوم به «تاثیرگذار» یا اینفلوئنسر که تا امروز بر اساس تعداد لایک‌های یک پست آگهی می گرفتند حالا باید روی کیفیت محتوا و جذب هوادار تمرکز کنند.
 
 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد