درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 11:26   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی

  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40751صفحه نخست » دوشنبه، 20 آبان 1398 - 11:51
کمیسیون رادیو و تلویزیون و ارتباطات کانادا: سیستم مسدودسازی تماس تلفنی اسپم راه اندازی می شود
شرکت مخابرات کانادا از راه اندازی سیستم جدیدی برای مقابله با مزاحمان تلفنی و تماس تلفنی اسپم در کانادا خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شرکت مخابرات کانادا از راه اندازی سیستم جدیدی برای مقابله با مزاحمان تلفنی و تماس تلفنی اسپم در کانادا خبر داد.

به گزارش رسانه هدهد به نقل از گلوبال نیوز، کمیسیون رادیو و تلویزیون و ارتباطات کانادا تا ۱۹ دسامبر قرار است این سیستم را راه اندازی کند و مانع از تماسهای غیرقانونی شود.

پاتریشیا والادو ، سخنگوی CRTC، گفت که دلایلی فنی برای افزایش تماسهای کلاهبرداران یا مزاحمین وجود دارد از جمله سیستمهای تلفنی که از صدا در پرتوکل اینترنت برای مقاصد غیرقانونی یا مجرمانه استفاده می کنند.


والادو افزود: دسترسی آسان به این فناوری و افزایش حوادث موجب شد که ، کمیسیون رادیو و تلویزیون و ارتباطات کانادا اقدام به نظارت بر محافظت بهتر از تماس کانادایی ها و ردیابی مزاحمین آنها کند.

برای مثال CRTC قصد دارد با نصب ردیاب، منبع اصلی تماس‌های اسپم را ردیابی کرده و تا مارس سال بیست بیست زمان دارند تا گزارش این تماس‌ها را ارائه دهند.


این سیستم ابزاری اساسی برای اجرای قوانین و مقررات کانادا محسوب می‌شود.

کمیسیون رادیو و تلویزیون و ارتباطات کانادا همچنین از مردم درخواست کرده در صورت تمایل برای ثبت شکایت در این حوزه به سایت lnnte-dncl.gc.ca مراجعه کرده و یا با شماره های 1-866-580-DNCL (3625) or 1-888-DNCL-TTY 362-5889) تماس حاصل نمایند.

در این بین CRTC و خدمات Canadian telecommunications یکسری اقدامات را انجام داده‌اند.

یکی از مراحل اولیه این اقدام مسدود کردن تماسهای یونیورسال یا تماس تلفنی اسپم در کانادا است که در سطح شبکه برای متوقف کردن شماره های نادرست و فریبنده مانند 00000-000-000 استفاده می‌شود.


شرکت‌های بل و راجرز کانادا از دیگر شرکتهایی هستند که متعهد شده اند تا ۱۹ دسامبر این اقدامات عملیاتی کنند.

شرکت، Telus نیز اعلام کرد از سیستم فیلترینگ برای مسدودسازی شماره های اسپم استفاده خواهد کرد، اما مسدودسازی تماس های بین المللی کاری ضروری نمی باشد و تاثیر چندانی ندارد.

شرکت راجرز با انتشار بیانیه ای گفت که با CRTC همکاری دارد و شرکای صنعتی آنها برای حل این مشکل همکاری دارد و درصدد رفع مشکلات مربوطه است.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد