درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 18:25   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40742صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 19 آبان 1398 - 12:39
نشست شورای مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، موسسه‌های آموزش عالی و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۹ کشور برگزار شد
مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: فراگیری و استفاده از ژورنالیسم (روزنامه‌ نگاری) تلفن همراه نیاز جدی امروز روابط عمومی‌ها به ویژه روابط عمومی دانشگاه‌ها است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: فراگیری و استفاده از ژورنالیسم (روزنامه‌ نگاری) تلفن همراه نیاز جدی امروز روابط عمومی‌ها به ویژه روابط عمومی دانشگاه‌ها است.
 
 علیرضا عبداللهی‌نژاد روز شنبه در نشست شورای مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، موسسه‌های آموزش عالی و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۹ کشور در بیرجند افزود: اکنون جهت‌گیری اصلی ما در بازنمایی رویدادها و انتشار اخبار باید به سمت دستاوردهای دانشگاه معطوف شود.
 
 وی گفت: بر این مبنا باید از همه ابزارها، بسترها، مجراها و کانال‌های رسانه‌ای برای انتقال پیام دانشگاه استفاده کنیم چراکه اکنون دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی به حق یا به ناحق در مقابل یک مطالبه جدی از سوی مردم قرار گرفته‌اند که دانشگاه‌ها برای ما چه کاری انجام می‌دهند.
 
 مدرس دانشگاه اظهار داشت: باید برای حفظ و ارتقای برند دانشگاه و بهبود تصویر آن و پاسخگویی به این مطالبه جدی که به حق نیز هست به زبان ساده با استفاده از متخصصان و ابزارهای متنوع ارتباطی پیام خود را به مخاطبان که مردم هستند برسانیم و این وظیفه جدی ما است.
 
 وی گفت: کار روابط عمومی دانشگاه مانند سایر روابط عمومی‌ها که درون یک پیله دور خود پوسته کشیده باشند، نیست بلکه باید دستاوردهای دانشگاه بازنمایی شود که در این زمینه حرکاتی آغاز شده اما آنگونه که انتظار داریم باشتاب نیست و به خوبی پیش نمی‌رود.
 
 مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اقدامات خوبی در موسسه‌های آموزش عالی، دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری رقم می‌خورد که اگر در قالب‌های مختلف از طریق رسانه‌ها مطرح شود بسیار تاثیرگذار و کمک کننده خواهد بود.
 
 وی افزود: امید است برگزاری اینگونه نشست‌های آموزشی با ایجاد همگرایی، هم‌افزایی، به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و تجربه‌ها به کمک آموزش عالی در منطقه ۹ کشور بیاید.
 
 عبداللهی‌نژاد گفت: رسانه یار و یاور روابط عمومی است و ظرفیت رسانه‌ها باید به صورت حداکثری در خدمت روابط عمومی‌ها قرار بگیرد چون روابط عمومی بدون رسانه معنا و مفهوم ندارد.
 
 وی اظهار داشت: هرچند وارد عصر سایت‌های شبکه‌ اجتماعی مجازی شده‌ایم و هر سازمان یا نهاد ابزار ارتباطی متنوعی دارد اما رسانه‌ها و مطبوعات چون در نقطه تماس مستقیم با مخاطبان انبوه قرار دارند لذا از این طریق تولید انبوه نیز اتفاق می‌افتد.
 
 وی بر لزوم تقویت و حفظ ارتباط بین روابط عمومی و رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: از آنجا که روابط عمومی نقطه تماس مستقیم با رویدادها و بحران‌ها است لذا مدیر روابط عمومی باید آچار فرانسه باشد نه اینکه کت و شلوار بپوشید و مشایعت کند.
 
 دبیر بخش علمی فرهنگی شبکه خبر هم در این نشست از ژورنالیسم تلفن همراه به عنوان محصول جدید و ضروری عصر جدید نام برد و گفت: ژورنالیسم موبایلی شکلی از خبرنگاری رسانه‌های جدید است که می‌توان با استفاده از قابلیت‌های گوشی همراه اقدام به جمع‌آوری، ویرایش و توزیع اخبار کرد.
 
 همزمان با این نشست کارگاه آموزشی ژورنالیسم تلفن همراه نیز برگزار و شیوه‌های استفاده از تلفن همراه و چگونگی تصویربرداری، عکاسی، فیلمبرداری، ضبط صدا و سایر موارد مربوط به خبر توسط حمیدرضا مدقق ارائه شد.
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد