درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 22 آذر 1398 - 04:29   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

شخصیت سال مجله «تایم»

  شخصیت سال مجله «تایم»


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی

  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
  نمونه دعوتنامه: آیین تجلیل
  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019
  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد
  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید
  اخلاقی قائم‌مقام مدیرعامل بانک سپه شد/ مأموریت مهم چقازردی برای قائم‌مقام جدید بانک سپه
  شخصیت سال مجله «تایم»
  روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نیازمند یک برنامه هدفمند هستند
  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  تغییر در مدیریت ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی صداوسیما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40736صفحه نخست » خبر یکشنبه، 18 آبان 1398 - 13:35
رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی: پاسخگویی فولاد مبارکه به جامعه از نقاط قوت و برجستۀ این شرکت است
اسوتلانا استاوروا گفت: پیش از هرچیز باید بگویم بسیار شگفت‌انگیز است که این شرکت همانند یک شهروند خوب به وظایف خود در قبال جامعه در حوزه‌های ایمنی، بهداشت، محیط‌زیست و سایر موارد عمل می‌کند. پاسخگویی این شرکت به جامعه از نقاط قوت و برجستۀ این شرکت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) در جریان بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه اصفهان در مصاحبه با خبرنگار فولاد گفت: باعث افتخار است که در سفر به ایران از نزدیک بزرگ‌ترین کارخانۀ فولادسازی خاورمیانه و شمال آفریقا را می‌بینم.

اسوتلانا استاوروا گفت: پیش از هرچیز باید بگویم بسیار شگفت‌انگیز است که این شرکت همانند یک شهروند خوب به وظایف خود در قبال جامعه در حوزه‌های ایمنی، بهداشت، محیط‌زیست و سایر موارد عمل می‌کند. پاسخگویی این شرکت به جامعه از نقاط قوت و برجستۀ این شرکت است.


وی نظم و انضباط و یکپارچگی حاکم در فولاد مبارکه و عملکرد خوب کارکنان را یکی دیگر از نقاط قوت این شرکت دانست و تصریح کرد: ویژگی برجسته‌ای که در فولاد مبارکه دیده می‌شود این است که کل فرایند این شرکت از روند تولید تا حتی کاشت درختان در آن حساب‌شده است.


رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی با بیان این‌که عملکرد فولاد مبارکه در عرصه‌های مختلف نشان می‌دهد این شرکت همگام با فناوری و دانش روز دنیا در حال حرکت است، گفت: استارت‌آپ‌ها بخش مهمی از اقتصاد جهانی را تشکیل می‌دهند و روابط عمومی‌ها نیز می‌توانند از ظرفیت آن‌ها استفاده کنند. اگرچه استارت‌آپ‌ها در آغاز کار کوچک‌اند و برای راه‌اندازی نیاز به حمایت دارند، اما در ادامه می‌توانند در بسیاری از بخش‌ها سازمان‌ها را یاری کنند.


وی در همین خصوص و با تأکید بر این‌که در کشور ایران نیز استارت‌آپ‌ها از ظرفیت زیادی برخوردارند، تصریح کرد: آن‌ها می‌توانند به روابط عمومی‌ها کمک کنند تا داستان سازمان را به شکل بسیار بهتر و اثربخش‌تری برای جامعه روایت کنند. در اروپا نیز ما مشاهده می‌کنیم که بیش از 50 درصد استارت‌آپ‌ها در ابتدا با مشکل مواجه می‌شوند، اما چنانچه به‌درستی حمایت و به کار گرفته شوند، می‌توانند در فرایندها و خلق ارزش‌ها آثار شگفت‌انگیزی بگذارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید


  چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟


  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


  روابط عمومی در اندیشه های ساروخانی


  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد


  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019


  ایده پردازی و تجربه محوری: شناختن و آغوش گرفتن روابط عمومی در حال تغییر


  شخصیت سال مجله «تایم»


  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد


  روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نیازمند یک برنامه هدفمند هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود