درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 - 07:44   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

4 کتاب جدید انتشارات کارگزار روابط‌عمومی زیرچاپ رفت

  4 کتاب جدید انتشارات کارگزار روابط‌عمومی زیرچاپ رفت


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر روابط عمومی شرکت آریا ساسول
  اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان نظرآباد انتخاب شدند
  انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان نظرآباد برگزار شد
  رییس جدید مرکز روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد
  مرجع فیلترینگ «سیگنال» در هاله ای از ابهام
  برگزاری جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان البرز
  روابط عمومی برای دوران پساکرونا
  آیا جرح و تعدیل محتوا در شبکه‌های اجتماعی کار درستی است؟
  چند مهارت نرمی که هر فریلنسر موفق باید داشته باشد
  آمار تجارت ایرانی در اینستاگرام
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40733صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 21 آبان 1398 - 11:35
نقش روابط عمومی در ایجاد آگاهی و عمومی سازی
سفر مشتری و کار بازاریاب با خرید پایان نمی یابد. روابط عمومی و رسانه های اجتماعی نیز در اینجا نقش دارند. بهترین برنامه ها برای ایجاد طرفداران برند از طریق پیشنهادها و مشوق های ویژه، همچنین با ایجاد باشگاه ها و جوامع مشتریان کار می کنند. یک جامعه اجتماعی که در آن یک برند با طرفداران و مشتریان در تعامل است، یک شروع عالی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| من همیشه خاطرنشان کرده ام که روابط عمومی به تنهایی ابزاری قابل اعتماد برای تولید تقاضا نیست. اما کلمه کلیدی در اینجا "قابل اطمینان" است. رسانه های درآمدزا به اندازه بازاریابی ایمیل، SEM و سایر اشکال تبلیغات پولی کار نمی کنند. اما قبل از اینکه قدرت روابط عمومی را رد کنید، نقش آن را در ایجاد آگاهی و عمومی سازی در نظر بگیرید.


تار شدن خط بین رسانه های درآمدزا، پرداختی، اشتراکی و متعلق به نقش سنتی روابط عمومی تا حد زیادی تقویت شده است. یک برنامه روابط عمومی با طراحی خوب با سایر خدمات بازاریابی، از بالای قیف گرفته تا مرحله پس از خرید، کار خواهد کرد.


روابط عمومی آگاهی بالای قیف را ایجاد می کند
پر کردن قیف فروش از بالا، با آگاهی شروع می شود. اما ممکن است این آگاهی درگیر یک نام تجاری باشد یا شاید فقط مشکلی باشد که به آن پرداخته است. این امر بویژه در کمپین های روابط عمومی B2B موفقیت آمیز است، جایی که چرخه فروش طولانی و محصولات پیچیده است. تاکتیک هایی مانند بازاریابی محتوا، فرصت صحبت کردن برای مدیران سطح C را ایجاد می کند و مقالات برجسته با هم کار می کنند تا دید یک مارک یا موقعیتی را که برند ایجاد می نماید، تقویت کند.

محتوای روابط عمومی عمق و اعتبار را ارایه می دهد
مرحله بعدی، مرحله علاقه است. این مرحله همچنین مرحله ای است که بازاریابی هدفمند با ارائه و انتشار اطلاعات مربوط به برند تجاری شروع می شود. اما تاکتیک های روابط عمومی می توانند محتوای آموزشی هدفمندی مانند فیلم ها را ارایه دهند. همه اینها برای یک مشتری جدی ارزشمندتر است. محتوای تولید شده توسط روابط عمومی نیز بیش از همه مطالب پرداخت شده دارای یک مزیت اساسی است. این محتوا، عمق را فراهم می کند.


به کار گرفتن داستان پردازی، نفوذ را متقاعد می کند
داستان پردازی از مرحله آگاهی اولیه شروع می شود و می تواند در سفر مشتری نقش داشته باشد. به بحث های عمومی درباره مراقبت های بهداشت جهانی فکر کنید. آمار مهم است، اما داستان های فردی خانوادگی متقاعد کننده تر هستند.

یک فیلم توصیفی درباره یک کسب و کار ویران شده توسط یک حمله باج افزار می تواند بسیار قانع کننده باشد.


این زمان همچنین زمان مناسبی برای تبلیغ نظرات مشتری در رسانه های اجتماعی و انجمن هایی مانند گروه های لینکداین است. منابع کلیدی دیگر شامل گزارش های تحلیلگران هستند که تأثیر زیادی دارند...

اقدامی قاطع بر روی خرید
چه چیزی خریداران را بر روی یک خط خرید سوق می دهد؟ این اتفاق هنگامی می افتد که تخصص، نفوذ و آموزش شخص ثالث با هم جمع می شوند. به تعبیر روابط عمومی، این جایی است که روابط تحلیلگر درجه یک، بازاریابی تأثیرگذار و اشتراک اجتماعی با هم جمع می شوند. مشتریان تجاری امروزی پیشرفته، دیجیتالی اندیشمند و متعهد به تحقیق در مورد خریدهای خود هستند.


برای سایر محصولات و انواع دیگر سفرهای خریدار، توصیه های همسالان کار می کند. به گفته فشارسنج اعتماد ادلمن، "شخصی مانند من" از یک سلبریتی معتبرتر است. تجربه غریبه ها در همان جامعه حرفه ای می تواند به همان اندازه خبرگان، ترغیب کننده باشد.


مرحله آخر همچنین جایی است که بازاریابان از اعتبار داستانهای رسانه های درآمدزا، آن را از طریق کانال های دیگر تقویت می کنند. این به سادگی استفاده از بررسی محصولات در تبلیغات یا یک خبرنامه آینده نگر است. در مرحله بعدی قیف قدرتمندتر است زیرا علاقه افزایش می یابد و به سمت عمل حرکت می کند.

خرید پایان سفر نیست
سفر مشتری و کار بازاریاب با خرید پایان نمی یابد. روابط عمومی و رسانه های اجتماعی نیز در اینجا نقش دارند. بهترین برنامه ها برای ایجاد طرفداران برند از طریق پیشنهادها و مشوق های ویژه، همچنین با ایجاد باشگاه ها و جوامع مشتریان کار می کنند. یک جامعه اجتماعی که در آن یک برند با طرفداران و مشتریان در تعامل است، یک شروع عالی است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نشست مشترک فرماندار اسلامشهر با مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان


  در مصاحبه با دکتر عادل میرشاهی: محتوا در روابط‌عمومی تغییر جدی یافته است


  مدیر روابط عمومی وزارت اقتصاد نماینده ایران در بانک جهانی شد


  ابوالحسن صفرپور مدیر روابط عمومی خانه صنعتکاران ایران شد


  عناصر یک بیانیه مطبوعاتی


  توصیه استاد دانشگاه ملی سنگاپور در مورد هوش مصنوعی


  اصول انتشار کتاب در روابط‌عمومی


  نشست تخصصی روابط‌عمومی‌ها و سنجش افکار عمومی برگزار می‌شود


  4 کتاب جدید انتشارات کارگزار روابط‌عمومی زیرچاپ رفت


  مسئولیت اجتماعی روابط عمومی در عصر کرونا (راهبردها و کاربردها)


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد