درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 22 آذر 1398 - 05:11   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

شخصیت سال مجله «تایم»

  شخصیت سال مجله «تایم»


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی

  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
  نمونه دعوتنامه: آیین تجلیل
  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019
  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد
  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید
  اخلاقی قائم‌مقام مدیرعامل بانک سپه شد/ مأموریت مهم چقازردی برای قائم‌مقام جدید بانک سپه
  شخصیت سال مجله «تایم»
  روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نیازمند یک برنامه هدفمند هستند
  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  تغییر در مدیریت ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی صداوسیما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40726صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 16 آبان 1398 - 17:00
قواعد بازی کامپیوتری در چین/ اعمال محدودیت برای کودکان
بر اساس قوانین جدید، افراد زیر ۱۸ سال از ساعت ده شب تا هشت صبح حق دست زدن به بازی کامپیوتری آن‌لاین را ندارند. علاوه بر این طبق قانون هر کودک در روز تنها می‌تواند ۹۰ دقیقه بازی کامپیوتری کند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دولت چین برای بازی کامپیوتری توسط نوجوانان این کشور زمان تعیین کرد.
 
 به گزارش شارا به نقل از رسانه ها، خبرگزاری فرانسه این اقدام چین را که رسما روز سه‌شنبه هفته جاری ابلاغ شده تلاشی دیگر در راه مبارزه با اعتیاد به بازی‌های کامپیوتری توصیف کرد.
 
 بر اساس قوانین جدید، افراد زیر ۱۸ سال از ساعت ده شب تا هشت صبح حق دست زدن به بازی کامپیوتری آن‌لاین را ندارند.
 
 علاوه بر این طبق قانون هر کودک در روز تنها می‌تواند ۹۰ دقیقه بازی کامپیوتری کند.
 
 این قانون همچنین تمام علاقه‌مندان به این گونه بازی‌ها را ملزم می‌سازد که در وب‌سایت‌های بازی با نام واقعی خود، آدرس ایمیل شخصی یا شماره کارت ملی ثبت نام کنند.
 
 دولت همچنین سازندگان و تولیدکنندگان این بازی‌ها را ملزم کرده است که «محتوا و کارکرد و قواعد» بازی‌های خود را طوری حک و اصلاح کنند که از بروز اعتیاد به بازی در نوجوانان جلوگیری شود.
 
 در دو روز گذشته این قوانین جدید به یکی از داغ‌ترین هشتگ‌ها در فضای مجازی چین تبدیل شده و تنها در یک شبکه اجتماعی ۲۱۰ میلیون نفر آن را دیده یا درباره آن نظر داده‌اند.
 
 چین بزرگ‌ترین بازار بازی‌های ویدئویی و کامپیوتری را دارد و از همین رو چند وقتی است که دولت این کشور تلاش کرده است در واکنش به افزایش نزدیک‌بینی در کودکان و اعتیاد به اینترنت،‌ این صنعت را محدود کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید


  چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟


  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


  روابط عمومی در اندیشه های ساروخانی


  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد


  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019


  ایده پردازی و تجربه محوری: شناختن و آغوش گرفتن روابط عمومی در حال تغییر


  شخصیت سال مجله «تایم»


  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد


  روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نیازمند یک برنامه هدفمند هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود