درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 23 آذر 1398 - 10:57   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

شخصیت سال مجله «تایم»

  شخصیت سال مجله «تایم»


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

شکلک های مسخره ی با معنی

  شکلک های مسخره ی با معنی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شکلک های مسخره ی با معنی
  یک خبر خوب/ تشکر
  ۴ روش مدیریت شهرت آنلاین که می تواند تصویر روابط عمومی شما را تقویت کند
  مزایا و ضرورت مستندسازی بحران
  اینگونه از دست مردم‌آزارها در اینستاگرام خلاص شوید
  با موبایل جدید نوکیا آشنا شوید: ستاره ارزان بازار
  10 مهارت مفید برای یادگیری شاغلان روابط عمومی
  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
  نمونه دعوتنامه: آیین تجلیل
  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40723صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیپنجشنبه، 16 آبان 1398 - 11:06
نمودار شادی بشر
نمودار خرسندی که دانشمندان به دست آورده اند نتیجه سنجشی است که از اطلاعات جمع آوری شده از ۱.۳ میلیون نفر ایجاد شده است. نتیجه ایی که ۵۱ کشور را شامل می شود. شرکت کنندگان این سنجش جهانی بین ۲۰ الی تا ۹۰ ساله بودند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بله، شادبودن در بین انسانها، شبیه هم نیست. بعضی ها به دنبال موفق بودن هستند. بعضی ها داشتن دوستان صمیمی، ثروت زیاد، عشق و خانواده یا رسیدن به آرزوهای شان را دلیل شادی خود می دانند. بعضی ها هم حتی با بی نیازی شادند و … ولی با وجود همه تفاوت ها، بررسی جهانی نشان داده است حوالی ۲۰ سالگی، شادترین دورانی است که بشر از آن یاد می کند.

از همان دوره اوج شادی فروکش می کند تا آنکه در قبل از ۵۰ سالگی، کفگیر خشنودی به ته دیگ می خورد. اما از همان میانسالی به بعد، دوباره شاهد افزایش شادی در بین انسانها هستیم. نموداری که شبیه تابلو دور زدن در قوانین رانندگی است.

نمودار خرسندی که دانشمندان به دست آورده اند نتیجه سنجشی است که از اطلاعات جمع آوری شده از ۱.۳ میلیون نفر ایجاد شده است. نتیجه ایی که ۵۱ کشور را شامل می شود. شرکت کنندگان این سنجش جهانی بین ۲۰ الی تا ۹۰ ساله بودند.

نموداری که شکل «U» به خود می گیرد مدلی از شناخت شادی بشر است که از ۳۰ سال پیش در امریکا، توسط دو محقق امریکایی ثبت شده است ولی تحقیق بین المللی جدید، به آن موقعیتی گسترده تر در اجتماعات بشری داده است.

معمولا در دوران میانسالی است که بشر متوجه می شود از نظر شغل و حرفه، به نقطه ایی می رسد که باید بپذیرد به هر آنچه که هست گردن نهد. ترس از نزدیک شدن به مرگ و سپری شدن نیمی از عمر نیز ضربه جدی به روحیه شان می زند.

در میانسالی، انسانها بیشتر از همیشه مشغول مقایسه وضعیت خود با دیگران می شوند. بحران های مالی در این دوره بیشتر و ماندگارتر خواهد بود. آنها هم که پدرو مادر هستند باید در درون خانه با فرزندان نوجوان که دوره دشواری را طی می کنند سر و کله بزنند. طلاق نیز در این دوره بیشتر از همیشه خودنمایی می کند.

نکته جالب در باره این نمودار این است که شامپانزه و اورانگوتان نیز، غمگین ترین دوره سنی شان، میانسالی است.

مهمترین دلیلی که باعث افزایش خرسندی بعد از میانسالی می شود تغییر نگاه به زندگی است. آدم ها از ۵۰ سالگی به بعد، بیشتر از همیشه بر روی لحظه کنونی زندگی شان تاکید می ورزند و سعی می کنند از لحظات در حال سپری شدن، بیشترین لذت را ببرند.

 

منابع

https://bigthink.com
https://marde-rooz.com

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 مهارت مفید برای یادگیری شاغلان روابط عمومی


  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی


  اینگونه از دست مردم‌آزارها در اینستاگرام خلاص شوید


  مزایا و ضرورت مستندسازی بحران


  با موبایل جدید نوکیا آشنا شوید: ستاره ارزان بازار


  ۴ روش مدیریت شهرت آنلاین که می تواند تصویر روابط عمومی شما را تقویت کند


  یک خبر خوب/ تشکر


  شکلک های مسخره ی با معنی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود