درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 19 مرداد 1399 - 18:24   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

چرا اضطراب و خطر ابتلاء به افسردگی در بین خبرنگاران بیشتر است؟

  چرا اضطراب و خطر ابتلاء به افسردگی در بین خبرنگاران بیشتر است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فرق بین مدیر من و مدیر تو

  فرق بین مدیر من و مدیر تو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیام تسلیت مدیرعامل بانک سینا به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عباس موسویان
  انفجار بیروت؛ وزیر اطلاع‌رسانی لبنان استعفا کرد
  فرق بین مدیر من و مدیر تو
  توسط شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه اصفهان صورت گرفت؛ دریافت گواهینامه های بین المللی رضایتمندی و رسیدگی به شکایت مشتریان
  مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان مطرح کرد: استقبال وزارت ورزش از سرمایه گذاری شرکت فولاد مبارکه در احداث دهکدۀ المپیک
  فرماندار شهرستان لنجان: استمرار تولید در فولاد مبارکه در شرایط تحریم و شیوع ویروس کرونا مایۀ افتخار است
  برای اولین بار در ایران صورت گرفت؛ اجرای موفقیت آمیز پروژۀ پوشش دهی صفحات مسی قالبهای ریخته گری مداوم
  نسل جدید تلفن‌های هوشمند سامسونگ
  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40719صفحه نخست » رادیو روابط عمومیشنبه، 18 آبان 1398 - 08:25
یک متخصص روابط عمومی چگونه می تواند شما را برای درک شور و اشتیاق خود راهنمایی کند
ذهنتان را باز نگه دارید و خوش بین باشید که می توانید فرصت هایی را به وجود آورید که شما را هیجان زده می کند. این دیدگاه را در نظر بگیرید که در واقع، شما می توانید آنچه را که دوست دارید با زندگی خود انجام دهید؛ بدون توجه به سن، حرفه فعلی شما یا هرگونه موانع قابل درک دیگری، آنها فقط تصورات شما هستند و شما این توانایی را دارید که آنها را دوباره تغییر دهید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اپرا یک جمله عالی دارد، "دنبال شور و اشتیاق خود باشید زیرا شما را به هدف تان می رساند. "اما آیا شما از آن دسته از افرادی نیستید که همیشه می دانند وقتی بزرگ می شوند، چه می خواهند؟ یا به آنچه که خواسته اید، رسیده اید و اکنون نظرتان عوض شده؟


از نظر اجتماعی ما تأکید زیادی بر پرورش شور و اشتیاق می کنیم و از این انرژی جنبشی بزرگ، به عنوان سوخت برای ایجاد رفاه در زندگی ما و جهان استفاده می کنیم.


باید یک قدم برگردیم تا بتوانیم خود را به راه هایی برای یافتن شور و اشتیاق مجهز کنیم تا ما نیز بتوانیم طولانی و سعادتمند زندگی کنیم:


ذهنت را باز کن
این موضوع می تواند به شما کمک کند تا به دنبال شور و اشتیاق خود باشید و بر آن غلبه کنید، تمام تلاش خودتان را انجام دهید تا ذهنتان آزاد شود. همچنین این موضوع می تواند چیزی شبیه به این باشد که شما در جستجوی شور و اشتیاق خود بوده اید و اکنون کوتاه آمده اید. تمام تلاش خود را کنید تا ذهنتان را باز نگه دارید. اگر خودتان را متفاعد کنید که هیچ شور و اشتیاقی وجود ندارد، نمی توانید انتطار داشته باشید که آرزوهایتان تحقق پیدا کند‌.


ذهنتان را باز نگه دارید و خوش بین باشید که می توانید فرصت هایی را به وجود آورید که شما را هیجان زده می کند. این دیدگاه را در نظر بگیرید که در واقع، شما می توانید آنچه را که دوست دارید با زندگی خود انجام دهید؛ بدون توجه به سن، حرفه فعلی شما یا هرگونه موانع قابل درک دیگری، آنها فقط تصورات شما هستند و شما این توانایی را دارید که آنها را دوباره تغییر دهید.


مکث کنید، تأمل کنید، احساس را تقطیر کنید
به خودتان اجازه دهید روزی سه دقیقه در مورد لحظات یا خاطراتی که برای شما خوشبختی کامل به ارمغان آورده اند، فکر کنید. آیا تعطیلات در کنار فرزندانتان بوده اید؟ آیا در زمان انجام کار و در محل کار خود به حالت پویا رسیده اید؟ به اوقات خوب فکر کنید و بگذارید آنها شما را با خود ببرند.


مانند کارآگاه شوید و سعی کنید مواد اصلی شور و اشتیاق را در لحظات اوج زندگی خود تقطیر کنید. آیا وقتی به عنوان یک رهبر در جامعه خود خدمت می کردید خوشبخت بودید؟ آیا چیز با ارزشی آموزش داده اید؟ آیا یک خدمت منحصر به فرد مهم ارایه داده اید؟


باهاش برو! آغوش جدید
بنابراین اکنون که ذهن خود را باز کرده اید، روی لحظه های مورد علاقه خود تأمل کرده و عناصر اصلی را که در لحظه ها احساس مثبت در شما به وجود آورده است را استخراج کنید ... با آن بروید!


چگونه می توانید هنگامی که به گذشته خود نگاه می کنید، آنقدر خلاق باشید که به دنبال فرصت هایی برای گسترش حس خوب باشید؟ ... برای مثال، اگر می خواهید شادی را به دیگران هدیه کنید، برای جمع آوری کمک مالی ثبت نام کنید. بازیگوش و مبتکر باشید و وقت خود را عاقلانه سپری کنید.


 اگر همه این کارها را با تزکیه و لطف انجام دهید و همانطور که اپرا می گوید و به سادگی دنبال کنید، مطمئناً یک مسیر دوست داشتنی را برای رونق کار خود پیدا خواهید کرد.
 

نویسنده: جولی تلنفید

مترجم: مریم میرعبدالحق
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


  ابراز تمایل ایرانسل و همراه اول برای بسته خبرنگاران


  خبرنگاران و چکامه سرایان کهکشان آگاهی


  تشریح علل ناکارآمدی روابط عمومی‌ها در ایران و راهکارهای تغییر رویکرد ۳۶۰ درجه ای!


  پیام دکتر دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به مناسبت هفدهم مرداد، روز خبرنگار


  رسانه غدیر، رسانه ای جهانی


  تیک تاک تهدید به اقدام حقوقی علیه آمریکا کرده است


  دیدار مدیرعامل نیروگاه نکا با کارکنان روابط عمومی


  اقتصاد زنده جوامع، حاصل رسانه پویا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی