درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 03:10   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40718صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیپنجشنبه، 16 آبان 1398 - 08:19
۹ گام موفقیت برای برقراری روابط با مشتری
مادرم واقعاً درست می گفت، هنگامی که به همه ما یاد داد که یادداشت های تشکرآمیز بنویسیم. تشکر کردن روشی برای قدردانی از تمام اتفاقات کوچک و بزرگی است که تیم شما را در ارایه خدمات به مشتری کمک کرده است. تشکر کردن، طی کردن مسیری طولانی به سمت پیوستن و رشد یک رابطه است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در این یادداشت، 9 گام برای برقراری مجدد روابط با مشتری پیشنهاد شده است:


�'. تعریف موفقیت مهم است
در آغاز رابطه با مشتری بنشینید و از آنها بخواهید که "موفقیت را تعریف کنند." از آن مکالمه، نقشه راه تهیه کنید که هدفش تحقق آن انتظارات است.

 

2. اندازه گیری نتایج مهم است
اندازه گیری نتایج مهم است: این می تواند از یک چیز ساده مانند یک گزارش ماهانه به چیزی پیچیده به عنوان تجزیه و تحلیل داده ها باشد که نشان می دهد چگونه شما به رشد تجارت کمک کرده اید.


�". مدیریت پروژه
مهم است مطمئن شوید که مشتری شما بداند "شما اخیراً برای من چه کار کرده اید." علاوه بر این، یک نرم افزار مدیریت پروژه یا حتی یک ردیاب صفحه گسترده ساده اکسل قابل تحویل می تواند عالی باشد. آنها همچنین مانع از این می شوند که مشتری بگوید "در برابر پرداخت پول چه چیزی می گیرم؟"


4. یادداشت های دست نویس
یکی از همکاران من به طور مرتب یادداشت های دست نوشته ای را برای مشتری خود ارسال می کند. همکار من می گوید این یادداشت ها باعث شده است تا مشتریان بتوانند تماس بگیرند که به شما امکان می دهد تا یک نقطه تماس دیگر با مشتری و افراد دیگری برای تقویت روابط داشته باشید.


5. اوقات خود را با مشتری خود به صورت حضوری سپری کنید
این روزها، گاهی اوقات به سادگی می توان از فناوری استفاده کرد تا بتوانید در تماس با مشتری باشید اما به یاد داشته باشید: روابط برای موفقیت در تجارت مهم است. بنابراین اطمینان حاصل کنید که جلسه هفتگی یا ماهانه خود را با مشتری برنامه ریزی و برگزار می کنید. از طرف دیگر آنها را برای ناهار، قهوه یا نوشیدنی دعوت کنید تا در مورد آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید.


6. تولد مشتری را فراموش نکنید
به نظر می رسد واضح است، اما به یاد آوردن روزهای شخصی مانند روزهای تولد می تواند مسیری طولانی را برای بهتر شناختن مشتری انجام دهد و به مشتری کمک می کند تا شما را در این فرآیند نیز بهتر بشناسد.


7. تعجب و لذت
شما باید مشتری خود را "متعجب و خوشحال کنید". برای آنها "فقط به این دلیل" کاری اضافی انجام دهید. شاید این کار خارج از محدوده اصلی باشد که شما به عنوان "تشکر" از آن استفاده می کنید. یا شاید شما از آنها دعوت کنید تا در استادیوم به شما بپیوندد. یا شاید ارسال یک اعتبار هدیه برای دعوت از آنها در رستوران مورد علاقه شان باشد...


8. قدرت "تشکر کردن"
مادرم واقعاً درست می گفت، هنگامی که به همه ما یاد داد که یادداشت های تشکرآمیز بنویسیم. تشکر کردن روشی برای قدردانی از تمام اتفاقات کوچک و بزرگی است که تیم شما را در ارایه خدمات به مشتری کمک کرده است. تشکر کردن، طی کردن مسیری طولانی به سمت پیوستن و رشد یک رابطه است.


9. به طور مرتب، بازخوردها را بررسی کنید
یک بررسی منظم سه ماهه به شما و مشتری تان کمک می کند تا بدانید که اوضاع چگونه پیش می رود. انجام این کار قبل از بروز هرگونه مشکلی باعث جلوگیری از تشدید مسائل کوچک می شود. فقط سؤال نکنید که چه چیزی خوب پیش می رود بلکه مهمتر از همه، "چگونه می توانیم بهبود ببخشیم" را بررسی کنید.


این مراحل فقط سرآغاز یک رابطه قوی با مشتری است. چه ایده های دیگری دارید؟

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد