درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 19 آذر 1398 - 06:57   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو

  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تلفن‌های موبایل برای رشد و تکامل مغز خردسالان مضر است
  واتساپ باز هم سرویس جدیدی ارائه کرد: این‌ بار «چند لحظه پشت خط بمانید»
  سومین جشنواره فرشتگان بانک رفاه برگزار شد
  درونی‌سازی و باورمندی به مفهوم بیمه
  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو
  تبدیل‌ساز زبان انسانی به زبان رایانه‌‌ای
  برگزاری دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان ملارد
  انتصاب های جدید در معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش
  سرپرست روابط عمومی استانداری همدان: دستگاه‌های برتر حوزه اطلاع رسانی استان همدان معرفی می‌شوند
  مسئول روابط عمومی نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران: مازندران ۷۹خادمیار در عرصه خبر و رسانه دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40718صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیپنجشنبه، 16 آبان 1398 - 08:19
۹ گام موفقیت برای برقراری روابط با مشتری
مادرم واقعاً درست می گفت، هنگامی که به همه ما یاد داد که یادداشت های تشکرآمیز بنویسیم. تشکر کردن روشی برای قدردانی از تمام اتفاقات کوچک و بزرگی است که تیم شما را در ارایه خدمات به مشتری کمک کرده است. تشکر کردن، طی کردن مسیری طولانی به سمت پیوستن و رشد یک رابطه است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در این یادداشت، 9 گام برای برقراری مجدد روابط با مشتری پیشنهاد شده است:


�'. تعریف موفقیت مهم است
در آغاز رابطه با مشتری بنشینید و از آنها بخواهید که "موفقیت را تعریف کنند." از آن مکالمه، نقشه راه تهیه کنید که هدفش تحقق آن انتظارات است.

 

2. اندازه گیری نتایج مهم است
اندازه گیری نتایج مهم است: این می تواند از یک چیز ساده مانند یک گزارش ماهانه به چیزی پیچیده به عنوان تجزیه و تحلیل داده ها باشد که نشان می دهد چگونه شما به رشد تجارت کمک کرده اید.


�". مدیریت پروژه
مهم است مطمئن شوید که مشتری شما بداند "شما اخیراً برای من چه کار کرده اید." علاوه بر این، یک نرم افزار مدیریت پروژه یا حتی یک ردیاب صفحه گسترده ساده اکسل قابل تحویل می تواند عالی باشد. آنها همچنین مانع از این می شوند که مشتری بگوید "در برابر پرداخت پول چه چیزی می گیرم؟"


4. یادداشت های دست نویس
یکی از همکاران من به طور مرتب یادداشت های دست نوشته ای را برای مشتری خود ارسال می کند. همکار من می گوید این یادداشت ها باعث شده است تا مشتریان بتوانند تماس بگیرند که به شما امکان می دهد تا یک نقطه تماس دیگر با مشتری و افراد دیگری برای تقویت روابط داشته باشید.


5. اوقات خود را با مشتری خود به صورت حضوری سپری کنید
این روزها، گاهی اوقات به سادگی می توان از فناوری استفاده کرد تا بتوانید در تماس با مشتری باشید اما به یاد داشته باشید: روابط برای موفقیت در تجارت مهم است. بنابراین اطمینان حاصل کنید که جلسه هفتگی یا ماهانه خود را با مشتری برنامه ریزی و برگزار می کنید. از طرف دیگر آنها را برای ناهار، قهوه یا نوشیدنی دعوت کنید تا در مورد آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید.


6. تولد مشتری را فراموش نکنید
به نظر می رسد واضح است، اما به یاد آوردن روزهای شخصی مانند روزهای تولد می تواند مسیری طولانی را برای بهتر شناختن مشتری انجام دهد و به مشتری کمک می کند تا شما را در این فرآیند نیز بهتر بشناسد.


7. تعجب و لذت
شما باید مشتری خود را "متعجب و خوشحال کنید". برای آنها "فقط به این دلیل" کاری اضافی انجام دهید. شاید این کار خارج از محدوده اصلی باشد که شما به عنوان "تشکر" از آن استفاده می کنید. یا شاید شما از آنها دعوت کنید تا در استادیوم به شما بپیوندد. یا شاید ارسال یک اعتبار هدیه برای دعوت از آنها در رستوران مورد علاقه شان باشد...


8. قدرت "تشکر کردن"
مادرم واقعاً درست می گفت، هنگامی که به همه ما یاد داد که یادداشت های تشکرآمیز بنویسیم. تشکر کردن روشی برای قدردانی از تمام اتفاقات کوچک و بزرگی است که تیم شما را در ارایه خدمات به مشتری کمک کرده است. تشکر کردن، طی کردن مسیری طولانی به سمت پیوستن و رشد یک رابطه است.


9. به طور مرتب، بازخوردها را بررسی کنید
یک بررسی منظم سه ماهه به شما و مشتری تان کمک می کند تا بدانید که اوضاع چگونه پیش می رود. انجام این کار قبل از بروز هرگونه مشکلی باعث جلوگیری از تشدید مسائل کوچک می شود. فقط سؤال نکنید که چه چیزی خوب پیش می رود بلکه مهمتر از همه، "چگونه می توانیم بهبود ببخشیم" را بررسی کنید.


این مراحل فقط سرآغاز یک رابطه قوی با مشتری است. چه ایده های دیگری دارید؟

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هشتمین جایزه بین‌المللی دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران


  برنامه ریزی ۲۰۲۰: سؤالاتی برای ایجاد استراتژی رسانه ای درخشان


  خوش خبر: طرح افزایش ‌کارآمدی روابط عمومی ها تدوین می شود


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/12 و قسمت آخر


  هم‌اندیشی هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات با مدیر عامل خانه تئاتر


  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو


  ۳ کلید ارتباط بین خدمات مشتری و شهرت برند


  انتصاب های جدید در معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش


  درونی‌سازی و باورمندی به مفهوم بیمه


  برگزاری دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان ملارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود