درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 22 آذر 1398 - 04:41   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

شخصیت سال مجله «تایم»

  شخصیت سال مجله «تایم»


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی

  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
  نمونه دعوتنامه: آیین تجلیل
  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019
  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد
  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید
  اخلاقی قائم‌مقام مدیرعامل بانک سپه شد/ مأموریت مهم چقازردی برای قائم‌مقام جدید بانک سپه
  شخصیت سال مجله «تایم»
  روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نیازمند یک برنامه هدفمند هستند
  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  تغییر در مدیریت ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی صداوسیما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40713صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 14 آبان 1398 - 19:28
مدیرکل منابع طبیعی و ابخیزداری هرمزگان: روابط عمومی شاکله هر دستگاه اجرایی است
مدیرکل منابع طبیعی و ابخیزداری هرمزگان در دیدار با هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومیهای هرمزگان گفت: روابط عمومی در هر دستگاه اجرایی شاکله اصلی و تاثیرگذار است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل منابع طبیعی و ابخیزداری هرمزگان در دیدار با هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومیهای هرمزگان گفت: روابط عمومی در هر دستگاه اجرایی شاکله اصلی و تاثیرگذار است.
 
 به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری برنا؛ امید ذاکری صبح امروز در دیدار با هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی ها به مناسبت روز فرهنگ عمومی با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی اظهارداشت: روابط عمومی زبان پاسخ‌گوی سازمان بوده که در مواقع لزوم با هماهنگی مدیران مجموعه به شبهات و سئوالات افکار عمومی پاسخ منطقی خواهد داد.
 
 وی افزود: روابط عمومى دانشى است که به وسیله آن سازمان ها آگاهانه مى کوشند، بر مسئولیت اجتماعى خویش عمل کنند تا بتوانند، تفاهم و پشتیبانى کسانى را که براى توسعه اهمیت دارد، به دست آورند بنابراین باید گفت: روابط عمومى بخشى از وظایف مدیریت سازمان است و عملى مداوم و برنامه ریزى شده است که از طریق آن افراد و سازمان ها مى کوشند تا تفاهم و پشتیبانى کسانى را که با آنها سرو کار دارند، به دست آورند.
 
 درادامه خانم فاطمه رکن الدینی مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان با اشاره به جایگاه روابط عمومی افزود: روابط عمومی ها در بعضی از دستگاه ها از جایگاه خوبی برخوردار نبوده و امیداست که مدیران دستگاه ها نگاه خودرا به جایگاه روابط عمومی تغییر داده و در جهت ارتقا این جایگاه در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به موقع و دقیق از عملکرد دستگاه متبوع بکوشند.
 
 وی ادامه داد: شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان در تلاش جهت ارتقا سطح دانش نوین مدیران روابط عمومی و اهتمام بخشی به روشنگری درون سازمانی و برون سازمانی است و با برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و عمومی سعی داریم مدیران روابط عمومی ها را در جریان تازه ترین تحولات حوزه تخصصی روابط عمومی قراردهیم. درادامه فروغ مسلم زاده مدیرروابط عمومی منابع طبیعی و ابخیزدار ی هرمزگان با اشاره به مشکلات خاص روابط عمومی ها بیان داشت: کمبود نیروی متخصص و تحصیلکرده در مجموعه روابط عمومی ها یکی از آفت هایی است که این روزها دامن بعضی از دستگاه ها را گرفته و امیدواریم مدیران با استفاده از مدیران با تجربه و موفق در روابط عمومی بتوانند تحولات چشمگیری در دستگاه متبوع خود ایجاد نمایند.
 
 همچنین خلیلی مدیرروابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان نیز درادامه تصریح کرد: هیات رییسه شورای روابط عمومی های استان با برگزاری دوره های علمی و تخصصی در طی سال و اردوهای فرهنگی و علمی در راستای ارتقا دانش و آگاهی مدیران روابط عمومی های استان تلاش می کند که امیدواریم با همراهی تمامی دستگاه ها بتوانیم خدمات بسیار ارزنده ای به دستگاه ها ارائه دهیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید


  چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟


  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


  روابط عمومی در اندیشه های ساروخانی


  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد


  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019


  ایده پردازی و تجربه محوری: شناختن و آغوش گرفتن روابط عمومی در حال تغییر


  شخصیت سال مجله «تایم»


  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد


  روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نیازمند یک برنامه هدفمند هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود