درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 15:07   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40711صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 14 آبان 1398 - 19:26
دست همکاری روابط عمومی شرکت گاز و پژوهشکده سلامت اجتماعی شهید مدنی
روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و پژوهشکده سلامت اجتماعی و روان دانشگاه شهید مدنی طی جلسه ای، درخصوص همکاری مشترک بحث و هم اندیشی نمودند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و پژوهشکده سلامت اجتماعی و روان دانشگاه شهید مدنی طی جلسه ای، درخصوص همکاری مشترک بحث و هم اندیشی نمودند.

به گزارش شارا به نقل از آرمان تبریز، در جلسه ای مشترک با حضور نمایندگان این پژوهشکده زمینه های فعالیت مشترک مورد بررسی قرار گرفت.


رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان در توضیح این اقدام گفت: این جلسه مشترک با هدف بهره گیری از تجریبات موفق پژوهشکده شهید مدنی در نیازسنجی و داده کاوی اجتماعی و همچنین انعقاد تفاهم نامه در راستای بهبود مسؤولیت های اجتماعی و ارائه راهکارهای فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن در بین مشترکین گاز استان برگزار گردیده است.


غلامرضا قنبری با تاکید بر نقش مهم واحدهای پژوهشی در پیشبرد اهداف سازمان ها و شناخت مشتریان افزود: واحدهای پژوهشی با ابزارهای آماری، حلقه اطلاعاتی سازمان و مشتری می باشند که با شناخت نیاز مشتری، سازمان را در جلب رضایت و تحقق نیازها یاری می رسانند.


مهندس قنبری اظهار داشت: محصول این جلسات مشترک انعقاد تفاهم نامه همکاری در حوزه مسؤولیت اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین چالش های سازمان های کنونی در قبال ذینفعان و همچنین نهادینه سازی فرهنگ مصرف ایمن و بهینه از گاز در راستای حفظ جان و مال هم استانی ها در قبال مخاطرات ناشی از سهل انگاری در بکارگیری گاز طبیعی می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد