درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 22 آذر 1398 - 04:29   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

شخصیت سال مجله «تایم»

  شخصیت سال مجله «تایم»


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی

  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
  نمونه دعوتنامه: آیین تجلیل
  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019
  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد
  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید
  اخلاقی قائم‌مقام مدیرعامل بانک سپه شد/ مأموریت مهم چقازردی برای قائم‌مقام جدید بانک سپه
  شخصیت سال مجله «تایم»
  روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نیازمند یک برنامه هدفمند هستند
  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  تغییر در مدیریت ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی صداوسیما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40711صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 14 آبان 1398 - 19:26
دست همکاری روابط عمومی شرکت گاز و پژوهشکده سلامت اجتماعی شهید مدنی
روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و پژوهشکده سلامت اجتماعی و روان دانشگاه شهید مدنی طی جلسه ای، درخصوص همکاری مشترک بحث و هم اندیشی نمودند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و پژوهشکده سلامت اجتماعی و روان دانشگاه شهید مدنی طی جلسه ای، درخصوص همکاری مشترک بحث و هم اندیشی نمودند.

به گزارش شارا به نقل از آرمان تبریز، در جلسه ای مشترک با حضور نمایندگان این پژوهشکده زمینه های فعالیت مشترک مورد بررسی قرار گرفت.


رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان در توضیح این اقدام گفت: این جلسه مشترک با هدف بهره گیری از تجریبات موفق پژوهشکده شهید مدنی در نیازسنجی و داده کاوی اجتماعی و همچنین انعقاد تفاهم نامه در راستای بهبود مسؤولیت های اجتماعی و ارائه راهکارهای فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن در بین مشترکین گاز استان برگزار گردیده است.


غلامرضا قنبری با تاکید بر نقش مهم واحدهای پژوهشی در پیشبرد اهداف سازمان ها و شناخت مشتریان افزود: واحدهای پژوهشی با ابزارهای آماری، حلقه اطلاعاتی سازمان و مشتری می باشند که با شناخت نیاز مشتری، سازمان را در جلب رضایت و تحقق نیازها یاری می رسانند.


مهندس قنبری اظهار داشت: محصول این جلسات مشترک انعقاد تفاهم نامه همکاری در حوزه مسؤولیت اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین چالش های سازمان های کنونی در قبال ذینفعان و همچنین نهادینه سازی فرهنگ مصرف ایمن و بهینه از گاز در راستای حفظ جان و مال هم استانی ها در قبال مخاطرات ناشی از سهل انگاری در بکارگیری گاز طبیعی می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید


  چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟


  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


  روابط عمومی در اندیشه های ساروخانی


  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد


  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019


  ایده پردازی و تجربه محوری: شناختن و آغوش گرفتن روابط عمومی در حال تغییر


  شخصیت سال مجله «تایم»


  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد


  روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نیازمند یک برنامه هدفمند هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود