درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:06   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40708صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 14 آبان 1398 - 12:12
از لزوم آموزش سواد رسانه ای درقم تا تقویت روابط عمومی‌ها
سومین جلسه شورای اطلاع رسانی استان قم عصر دوشنبه درحالی در سالن امام حسن مجتبی(ع) ‌معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی برگزار شد که لزوم توجه جدی امر اطلاع رسانی و افزایش روحیه امید در میان افراد جامعه ، آموزش سواد رسانه‌ای،تقویت روابط عمومیها و برنامه ریزی و سیاستگذاری اطلاع رسانی مورد تاکید جدی قرار گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سومین جلسه شورای اطلاع رسانی استان قم عصر دوشنبه درحالی در سالن امام حسن مجتبی(ع) ‌معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی برگزار شد که لزوم توجه جدی امر اطلاع رسانی و افزایش روحیه امید در میان افراد جامعه ، آموزش سواد رسانه‌ای،تقویت روابط عمومیها و برنامه ریزی و سیاستگذاری اطلاع رسانی مورد تاکید جدی قرار گرفت.

به گزارش شارا، معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان قم جلسه گفت:‌ شبکه‌های مجازی و تبلیغات محیطی از رقبای اصلی رسانه‌های رسمی استان در امر اطلاع رسانی و فرهنگ عمومی می‌باشد.


محمد جواد شاکر آرانی افزود: شورای اطلاع رسانی استان باید در امر تبلیغ، اطلاع رسانی و مخاطب شناسی خوراک تبلیغی و اطلاع رسانی کافی داشته باشد.

مدیرکل صداوسیمای قم دراین جلسه، گفت:‌ شورای اطلاع رسانی استان باید در راستای وظایفی که برعهده آن گذاشته شده ، حرکت کرده و درخصوص برخی فرصت‌های اطلاع رسانی که می‌تواند از حالت اجرایی خارج شود ، ورود کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد لطفی نیاسر افزود:‌ ورود شورای اطلاع رسانی به بحث سواد رسانه‌ای و استفاده از اساتید خبره می‌تواند، این مباحث را درمیان جامعه هدف از جمله مدیران و اصحاب رسانه به نتایج مثبتی برساند.

مدیرکل روبط عمومی و امور بین الملل استانداری قم نیز در این جلسه گفت:‌ شورای اطلاع رسانی استان تلاش دارد علاوه بر اجرای دقیق مفاد صورتجلسات کشوری ، درخصوص مفادی که می‌تواند زمینه تسهیل در فعالیت این شورا نیز موثر است را نیز پیگیری کند.

رضا صالحی افزود:‌ در بحث برنامه‌های آموزش سواد رسانه‌ای، از تاکیدات استاندار قم می‌باشد و امیدواریم که بتوانیم این آموزش‌ها را علاوه بر مدیران درسطوح مختلف جامعه نیز پیاده کنیم.

معاون مطبوعات و تبلیغاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم نیز دراین جلسه بیان کرد: مشکل در بدنه نخست اطلاع رسانی و روابط عمومی‌ها از معضلات و اشکالات اطلاع رسانی در بین دستگاه‌های استان و رسانه‌هاست.

محمد جواد محرابی بیان داشت: برخی از روابط عمومی‌های استان اطلاع دقیق از چهارچوب های خبری و اطاع رسانی ندارند، ورود خبرنگاران در عرصه روابط عمومی‌ها همیشه سبب ارتقای این مجموعه‌ها شده‌است.

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قم نیز دراین جلسه ، لزوم پاسخگویی مسئولان درمواقع ضروری و حساس را از دغدغه‌های مهم اصحاب رسانه دانست و گفت: شورای اطلاع رسانی باید دراین خصوص ورود کند و با سیاستگذاری و برنامه‌ریزی پاسخگویی صحیح و سریع شکل گرفته تا دشمنان در چنین مواقعی نتوانند ازاین خلاء سوء استفاده کنند.

جعفر مسلمی افزود: قم خاستگاه انقلاب اسلامی است اما متاسفانه گاهی با برخی هجمه‌های سازماندهی شده عناصر فرصت‌طلب مواجه می‌شود که لازم است ، دراین زمینه حرکت جدی انجام شود.

وی درادامه با اشاره به آمادگی ایرنا برای همکاری با شورای اطلاع رسانی استان ، تعامل با دستگاه‌های اجرایی برای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی درابعاد مختلف و بررسی نقاط ضعف و قوت فعالیت‌های صورت گرفته با نگاه حرفه‌ای درراستای حل مشکلات استان ، از جمله اقدامات دراین راستا دانست و گفت: ایرنا دراین راستا به دنبال فعالیتهای تخصصی اطلاع رسانی بویژه برگزاری میزگرد با حضور ، مدیران ، کارشناسان و صاحب نظران در موضوعات مختلف می‌باشد.

مدیرکل روابط عمومی صداوسیمای قم نیز تاکید کرد: جایگاه روابط عمومی های هنوز در بین مدیران دستگاه های استانی تعریف نشده و جدی گرفته نمی‌شود.

حجت الاسلام محمد حسین مبینی اضافه کرد: برای بهبود فضای اطلاع رسانی درقم باید در درجه نخست جایگاه روابط عمومی در بین مدیران استان محترم شمرده شود.

وی تاکید کرد: ضرورت برگزاری دوره‌های سواد رسانه‌ای برای جلوگیری از سوء استفاده های رسانه‌های معاند و ارائه اطلاعات حساس در سطح تمام دستگاه های استان بیش از پیش احساس می‌شود.

مدیرمسئول خبرگزاری شفقنا واحد قم نیز در بخشی از این جلسه گفت: عدم پاسخگویی مدیران و روابط عمومی‌ها به رسانهها از معضلات جامعه خبری استان است.

اعظم حاتمی تصریح کرد: برخی از روابط عمومی‌های استان به جای اینکه تسهیل کننده ارتباط بین رسانه ها و مدیران باشند به مانعی در این مسیر تبدیل شده‌اند.

وی ادامه داد: برای ارتباط موثر بین رسانه‌ها و مدیران استان باید آموزشهای ارتباطی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

حاتمی گفت: اصل استقلال آزادیها یکی از اصول اساسی ساختار رسانه‌ای در سطح جهان است که نباید به این ویژگی مهم رسانه‌ها ضربه ای وارد شود.

دراین جلسه بیژن سلیمان‌پور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی قم به عنوان رئیس شورای اطلاع رسانی و سید موسی حسینی کاشانی به عنوان دبیر شورا نیز به ارائه دیدگاه‌های قم پرداختند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد