درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 19 آذر 1398 - 08:30   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو

  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  3 دلیل اینکه مدیریت داده برای موفقیت بسیار مهم است
  تلفن‌های موبایل برای رشد و تکامل مغز خردسالان مضر است
  واتساپ باز هم سرویس جدیدی ارائه کرد: این‌ بار «چند لحظه پشت خط بمانید»
  سومین جشنواره فرشتگان بانک رفاه برگزار شد
  درونی‌سازی و باورمندی به مفهوم بیمه
  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو
  تبدیل‌ساز زبان انسانی به زبان رایانه‌‌ای
  برگزاری دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان ملارد
  انتصاب های جدید در معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش
  سرپرست روابط عمومی استانداری همدان: دستگاه‌های برتر حوزه اطلاع رسانی استان همدان معرفی می‌شوند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40698صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 13 آبان 1398 - 08:43
رییس کل بیمه مرکزی: جایگاه روابط عمومی های صنعت بیمه پاسخگویی صرف به انتقادات نیست
رییس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران روابط عمومی از خلق خبر به عنوان یکی از مهمترین ماموریت های مجموعه روابط عمومی ها یاد کرد و افزود: رسانه های صنعت بیمه می توانند با حرکت بر روی ریل امیدواری از حجم اخبار ناامیدکننده بکاهند و در افزایش ضریب امید به آینده و سطح شادابی جامعه نقش موثری را ایفا کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نهادینه سازی فرهنگ بیمه زمانی اتفاق می افتد که صنعت بیمه محصولات خود را به خانه تمامی آحاد جامعه ببرد و مردم را از ماموریت ها و ظرفیت های خود آگاه کند.


به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی که در جمع کارکنان روابط عمومی سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: بسترسازی فرهنگی و صرف هزینه برای توسعه فرهنگ و افزایش ضریب نفوذ بیمه هیچ تفاوتی با سرمایه گذاری ندارد و بیمه مرکزی و شرکت های بیمه ای باید در این مسیر حرکت کنند.


رییس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران روابط عمومی از خلق خبر به عنوان یکی از مهمترین ماموریت های مجموعه روابط عمومی ها یاد کرد و افزود: رسانه های صنعت بیمه می توانند با حرکت بر روی ریل امیدواری از حجم اخبار ناامیدکننده بکاهند و در افزایش ضریب امید به آینده و سطح شادابی جامعه نقش موثری را ایفا کنند.


دکتر غلامرضا سلیمانی از صنعت بیمه به عنوان یک صنعت خدمات رسان و مولد آرامش و امنیت، نام برد و تصریح کرد: وقتی محصول سازمان، آرامش است بنابراین رویکرد روابط عمومی هم باید ترویج فرهنگ امیدواری باشد و با تکیه بر شفاف سازی،رشد سرخوردگی را در جامعه کاهش دهند.


وی با تاکید بر این نکته که اتخاذ مواضع انفعالی در صنعت بیمه شایسته این صنعت بزرگ نیست، خاطرنشان کرد: جایگاه روابط عمومی های صنعت بیمه پاسخگویی صرف به انتقادات نیست بلکه شفاف سازی ابهامات موجود می تواند در این خصوص راهگشا و موثر باشد.


رییس کل بیمه مرکزی با تشریح آخرین تحولات صنعت بیمه در ایران و جهان از این صنعت به عنوان یک صنعت استراتژیک یاد کرد و خاطرنشان کرد: برای رونمایی از محصولات بیمه ای و معرفی همه محصولات و ظرفیت های صنعت بیمه به حمایت و همراهی همه رسانه های کشور احتیاج داریم.


رییس شورای عالی بیمه مشارکت شرکت های بیمه ای در پروژه های فرهنگسازانه روابط عمومی ها را یک ضرورت آشکار دانست و گفت: حضور فراگیر شرکت های بیمه در پروژه های توسعه فرهنگی نظیر طرح بزرگ زنگ بیمه در مدارس سراسر کشور باید به عنوان یک الگوی جدی در سطح صنعت بیمه نهادینه شده و روح مشارکت در پیکر این صنعت دمیده شود.


دکتر سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود موفقیت صنعت بیمه را در گرو موفقیت روابط عمومی ها ارزیابی کرد و افزود: روابط عمومی برای اطلاع رسانی گسترده به تمامی مدیاهای موجود احتیاج دارد و باید با حضور در رسانه های مکتوب، سایبری، فیلم ها و سریال های پرمخاطب و حتی بازی های رایانه ای محصولات و ماموریت های خود را برای تمامی آحاد مردم تبیین کند.


وی در پایان از مدیران و کارشناسان روابط عمومی بیمه مرکزی خواست تا با برنامه ریزی و سیاست گذاری دقیق، مسیر حرکت رسانه ای را برای تمامی واحدهای سازمانی، مشخص کنند.


گفتنی است دکتر غلامرضا سلیمانی در پایان دیدار از بخش های گوناگون روابط عمومی بازدید کرد و با کارشناسان این مجموعه پیرامون مسائلی نظیر ارتباط با رسانه ها، تبلیغات و تشریفات،امور بین الملل به گفتگو پرداخت.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هشتمین جایزه بین‌المللی دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران


  برنامه ریزی ۲۰۲۰: سؤالاتی برای ایجاد استراتژی رسانه ای درخشان


  خوش خبر: طرح افزایش ‌کارآمدی روابط عمومی ها تدوین می شود


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/12 و قسمت آخر


  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو


  هم‌اندیشی هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات با مدیر عامل خانه تئاتر


  انتصاب های جدید در معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش


  برگزاری دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان ملارد


  درونی‌سازی و باورمندی به مفهوم بیمه


  ۳ کلید ارتباط بین خدمات مشتری و شهرت برند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود