درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 - 07:43   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

4 کتاب جدید انتشارات کارگزار روابط‌عمومی زیرچاپ رفت

  4 کتاب جدید انتشارات کارگزار روابط‌عمومی زیرچاپ رفت


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر روابط عمومی شرکت آریا ساسول
  اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان نظرآباد انتخاب شدند
  انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان نظرآباد برگزار شد
  رییس جدید مرکز روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد
  مرجع فیلترینگ «سیگنال» در هاله ای از ابهام
  برگزاری جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان البرز
  روابط عمومی برای دوران پساکرونا
  آیا جرح و تعدیل محتوا در شبکه‌های اجتماعی کار درستی است؟
  چند مهارت نرمی که هر فریلنسر موفق باید داشته باشد
  آمار تجارت ایرانی در اینستاگرام
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40698صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 13 آبان 1398 - 08:43
رییس کل بیمه مرکزی: جایگاه روابط عمومی های صنعت بیمه پاسخگویی صرف به انتقادات نیست
رییس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران روابط عمومی از خلق خبر به عنوان یکی از مهمترین ماموریت های مجموعه روابط عمومی ها یاد کرد و افزود: رسانه های صنعت بیمه می توانند با حرکت بر روی ریل امیدواری از حجم اخبار ناامیدکننده بکاهند و در افزایش ضریب امید به آینده و سطح شادابی جامعه نقش موثری را ایفا کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نهادینه سازی فرهنگ بیمه زمانی اتفاق می افتد که صنعت بیمه محصولات خود را به خانه تمامی آحاد جامعه ببرد و مردم را از ماموریت ها و ظرفیت های خود آگاه کند.


به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی که در جمع کارکنان روابط عمومی سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: بسترسازی فرهنگی و صرف هزینه برای توسعه فرهنگ و افزایش ضریب نفوذ بیمه هیچ تفاوتی با سرمایه گذاری ندارد و بیمه مرکزی و شرکت های بیمه ای باید در این مسیر حرکت کنند.


رییس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران روابط عمومی از خلق خبر به عنوان یکی از مهمترین ماموریت های مجموعه روابط عمومی ها یاد کرد و افزود: رسانه های صنعت بیمه می توانند با حرکت بر روی ریل امیدواری از حجم اخبار ناامیدکننده بکاهند و در افزایش ضریب امید به آینده و سطح شادابی جامعه نقش موثری را ایفا کنند.


دکتر غلامرضا سلیمانی از صنعت بیمه به عنوان یک صنعت خدمات رسان و مولد آرامش و امنیت، نام برد و تصریح کرد: وقتی محصول سازمان، آرامش است بنابراین رویکرد روابط عمومی هم باید ترویج فرهنگ امیدواری باشد و با تکیه بر شفاف سازی،رشد سرخوردگی را در جامعه کاهش دهند.


وی با تاکید بر این نکته که اتخاذ مواضع انفعالی در صنعت بیمه شایسته این صنعت بزرگ نیست، خاطرنشان کرد: جایگاه روابط عمومی های صنعت بیمه پاسخگویی صرف به انتقادات نیست بلکه شفاف سازی ابهامات موجود می تواند در این خصوص راهگشا و موثر باشد.


رییس کل بیمه مرکزی با تشریح آخرین تحولات صنعت بیمه در ایران و جهان از این صنعت به عنوان یک صنعت استراتژیک یاد کرد و خاطرنشان کرد: برای رونمایی از محصولات بیمه ای و معرفی همه محصولات و ظرفیت های صنعت بیمه به حمایت و همراهی همه رسانه های کشور احتیاج داریم.


رییس شورای عالی بیمه مشارکت شرکت های بیمه ای در پروژه های فرهنگسازانه روابط عمومی ها را یک ضرورت آشکار دانست و گفت: حضور فراگیر شرکت های بیمه در پروژه های توسعه فرهنگی نظیر طرح بزرگ زنگ بیمه در مدارس سراسر کشور باید به عنوان یک الگوی جدی در سطح صنعت بیمه نهادینه شده و روح مشارکت در پیکر این صنعت دمیده شود.


دکتر سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود موفقیت صنعت بیمه را در گرو موفقیت روابط عمومی ها ارزیابی کرد و افزود: روابط عمومی برای اطلاع رسانی گسترده به تمامی مدیاهای موجود احتیاج دارد و باید با حضور در رسانه های مکتوب، سایبری، فیلم ها و سریال های پرمخاطب و حتی بازی های رایانه ای محصولات و ماموریت های خود را برای تمامی آحاد مردم تبیین کند.


وی در پایان از مدیران و کارشناسان روابط عمومی بیمه مرکزی خواست تا با برنامه ریزی و سیاست گذاری دقیق، مسیر حرکت رسانه ای را برای تمامی واحدهای سازمانی، مشخص کنند.


گفتنی است دکتر غلامرضا سلیمانی در پایان دیدار از بخش های گوناگون روابط عمومی بازدید کرد و با کارشناسان این مجموعه پیرامون مسائلی نظیر ارتباط با رسانه ها، تبلیغات و تشریفات،امور بین الملل به گفتگو پرداخت.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نشست مشترک فرماندار اسلامشهر با مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان


  در مصاحبه با دکتر عادل میرشاهی: محتوا در روابط‌عمومی تغییر جدی یافته است


  مدیر روابط عمومی وزارت اقتصاد نماینده ایران در بانک جهانی شد


  ابوالحسن صفرپور مدیر روابط عمومی خانه صنعتکاران ایران شد


  عناصر یک بیانیه مطبوعاتی


  توصیه استاد دانشگاه ملی سنگاپور در مورد هوش مصنوعی


  اصول انتشار کتاب در روابط‌عمومی


  نشست تخصصی روابط‌عمومی‌ها و سنجش افکار عمومی برگزار می‌شود


  4 کتاب جدید انتشارات کارگزار روابط‌عمومی زیرچاپ رفت


  مسئولیت اجتماعی روابط عمومی در عصر کرونا (راهبردها و کاربردها)


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد