درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 بهمن 1398 - 12:44   

آموزش عکاسی (۲): انواع دوربین‌‌ها و مشخصات آن‌ها

  آموزش عکاسی (۲): انواع دوربین‌‌ها و مشخصات آن‌ها


ادامه ادامه مطلب یک

بانک رفاه کارگران در بین صد شرکت برتر کشور

  بانک رفاه کارگران در بین صد شرکت برتر کشور


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آموزش عکاسی (۲): انواع دوربین‌‌ها و مشخصات آن‌ها
  یک روش کارآمد برای اجرای استراتژی شرکت
  جشنواره روابط عمومی‌ها ویژه دهه فجر برگزار می‌شود
  شور و نشاط روابط عمومی‌های هرمزگان با دوشنبه‌های همدلی
  شور و نشاط روابط عمومی‌های هرمزگان با دوشنبه‌های همدلی
  استفاده صحیح از استراتژی محرک هیجانی "ترس" در بازاریابی
  تغییر نگاه مردم به شهر از وظایف روابط عمومی هاست
  فرماندار رفسنجان: تحلیل‌گری از مهمترین کارهای روابط‌عمومی است
  فولاد مبارکه «شرکت پیشرو» در بین 500 بنگاه صنعتی و اقتصادی موفق ایران
  جلوگیری از بحران افزایش قیمت با تأمین سنگ‌آهن فولادسازان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40698صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 13 آبان 1398 - 08:43
رییس کل بیمه مرکزی: جایگاه روابط عمومی های صنعت بیمه پاسخگویی صرف به انتقادات نیست
رییس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران روابط عمومی از خلق خبر به عنوان یکی از مهمترین ماموریت های مجموعه روابط عمومی ها یاد کرد و افزود: رسانه های صنعت بیمه می توانند با حرکت بر روی ریل امیدواری از حجم اخبار ناامیدکننده بکاهند و در افزایش ضریب امید به آینده و سطح شادابی جامعه نقش موثری را ایفا کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نهادینه سازی فرهنگ بیمه زمانی اتفاق می افتد که صنعت بیمه محصولات خود را به خانه تمامی آحاد جامعه ببرد و مردم را از ماموریت ها و ظرفیت های خود آگاه کند.


به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی که در جمع کارکنان روابط عمومی سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: بسترسازی فرهنگی و صرف هزینه برای توسعه فرهنگ و افزایش ضریب نفوذ بیمه هیچ تفاوتی با سرمایه گذاری ندارد و بیمه مرکزی و شرکت های بیمه ای باید در این مسیر حرکت کنند.


رییس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران روابط عمومی از خلق خبر به عنوان یکی از مهمترین ماموریت های مجموعه روابط عمومی ها یاد کرد و افزود: رسانه های صنعت بیمه می توانند با حرکت بر روی ریل امیدواری از حجم اخبار ناامیدکننده بکاهند و در افزایش ضریب امید به آینده و سطح شادابی جامعه نقش موثری را ایفا کنند.


دکتر غلامرضا سلیمانی از صنعت بیمه به عنوان یک صنعت خدمات رسان و مولد آرامش و امنیت، نام برد و تصریح کرد: وقتی محصول سازمان، آرامش است بنابراین رویکرد روابط عمومی هم باید ترویج فرهنگ امیدواری باشد و با تکیه بر شفاف سازی،رشد سرخوردگی را در جامعه کاهش دهند.


وی با تاکید بر این نکته که اتخاذ مواضع انفعالی در صنعت بیمه شایسته این صنعت بزرگ نیست، خاطرنشان کرد: جایگاه روابط عمومی های صنعت بیمه پاسخگویی صرف به انتقادات نیست بلکه شفاف سازی ابهامات موجود می تواند در این خصوص راهگشا و موثر باشد.


رییس کل بیمه مرکزی با تشریح آخرین تحولات صنعت بیمه در ایران و جهان از این صنعت به عنوان یک صنعت استراتژیک یاد کرد و خاطرنشان کرد: برای رونمایی از محصولات بیمه ای و معرفی همه محصولات و ظرفیت های صنعت بیمه به حمایت و همراهی همه رسانه های کشور احتیاج داریم.


رییس شورای عالی بیمه مشارکت شرکت های بیمه ای در پروژه های فرهنگسازانه روابط عمومی ها را یک ضرورت آشکار دانست و گفت: حضور فراگیر شرکت های بیمه در پروژه های توسعه فرهنگی نظیر طرح بزرگ زنگ بیمه در مدارس سراسر کشور باید به عنوان یک الگوی جدی در سطح صنعت بیمه نهادینه شده و روح مشارکت در پیکر این صنعت دمیده شود.


دکتر سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود موفقیت صنعت بیمه را در گرو موفقیت روابط عمومی ها ارزیابی کرد و افزود: روابط عمومی برای اطلاع رسانی گسترده به تمامی مدیاهای موجود احتیاج دارد و باید با حضور در رسانه های مکتوب، سایبری، فیلم ها و سریال های پرمخاطب و حتی بازی های رایانه ای محصولات و ماموریت های خود را برای تمامی آحاد مردم تبیین کند.


وی در پایان از مدیران و کارشناسان روابط عمومی بیمه مرکزی خواست تا با برنامه ریزی و سیاست گذاری دقیق، مسیر حرکت رسانه ای را برای تمامی واحدهای سازمانی، مشخص کنند.


گفتنی است دکتر غلامرضا سلیمانی در پایان دیدار از بخش های گوناگون روابط عمومی بازدید کرد و با کارشناسان این مجموعه پیرامون مسائلی نظیر ارتباط با رسانه ها، تبلیغات و تشریفات،امور بین الملل به گفتگو پرداخت.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  روابط عمومی برای موسیقی دانان- چگونه روابط عمومی می تواند به شما کمک کند؟


  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد


  مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل بهزیستی مازندران شد


  پیش‌گفتار: درآمدی بر آموزش آنلاین عکاسی


  نحوه مقابله با خطرات در سبد پروژه


  آموزش عکاسی (۱): تاریخچه عکاسی


  هنر و علم روابط عمومی در عصر دیجیتال


  انتصاب مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه


  استفاده صحیح از استراتژی محرک هیجانی "ترس" در بازاریابی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی