درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 22 آذر 1398 - 04:41   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

شخصیت سال مجله «تایم»

  شخصیت سال مجله «تایم»


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی

  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
  نمونه دعوتنامه: آیین تجلیل
  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019
  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد
  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید
  اخلاقی قائم‌مقام مدیرعامل بانک سپه شد/ مأموریت مهم چقازردی برای قائم‌مقام جدید بانک سپه
  شخصیت سال مجله «تایم»
  روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نیازمند یک برنامه هدفمند هستند
  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  تغییر در مدیریت ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی صداوسیما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40697صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 13 آبان 1398 - 08:41
سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان اصفهان: روابط عمومی موجب اعتبار سازمان‌ها می‌شود
سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان اصفهان، گفت: در سطح بالاتر روابط عمومی موجب اعتبار سازمان ها می شود و به اعتبار بیرونی و درونی سازمان ها اضافه می کند. اعتبار بیرونی با معرفی و خوشنامی سازمان ها امکان پذیر است و اعتبار درونی با شفافیت فراهم شده و تسهیل امور نقش مضاعفی را به همراه دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان اصفهان، گفت: در سطح بالاتر روابط عمومی موجب اعتبار سازمان ها می شود و به اعتبار بیرونی و درونی سازمان ها اضافه می کند. اعتبار بیرونی با معرفی و خوشنامی سازمان ها امکان پذیر است و اعتبار درونی با شفافیت فراهم شده و تسهیل امور نقش مضاعفی را به همراه دارد.


به گزارش شارا به نقل از ایمنا، شهرام عروف زاده امروز _یکشنبه ۱۲ آبان ماه_ در گردهمایی و نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان اصفهان با اشاره به اینکه سازمان ها از طریق روابط عمومی ها به جامعه معرفی می شوند، اظهار کرد: نقش مدیریت راهبردی روابط عمومی بسیار پر رنگ است. به نوعی روابط عمومی ها در پیاده کردن اهداف بلند مدت سازمان ها نقش بسیار ارزشمندی را ایفا می کنند.


وی با تاکید بر فلسفه ایجاد یک ارتباط خوب و موثر، گفت: فضای یک روابط عمومی می تواند به رشد سازمانی کمک زیادی کند و به جرات می گویم اگر از دیدگاه اقتصادی به این موضوع نگاه شود سریع بحث درآمد زایی و مدیریت هزینه ها مطرح خواهد شد.


سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان اصفهان، گفت: در سطح بالاتر روابط عمومی موجب اعتبار سازمان ها می شود و به اعتبار بیرونی و درونی سازمان ها اضافه می کند. اعتبار بیرونی با معرفی و خوشنامی سازمان ها امکان پذیر است و اعتبار درونی با شفافیت فراهم شده و تسهیل امور نقش مضاعفی را به همراه دارد.


وی در خصوص بقا سازمان ها در حوزه ارتباطات، اظهار کرد: بقا سازمان در این زمینه به خوشنامی آنها گره خورده است، مولفه های خوشنامی سازمان را میتوان تاثیر گذار کرده تا برای رسیدن به هدف مورد نظر، مسیر برای سازمان هموارتر شود.

عروف زاده یکی از بخش‌های مهم را جاذبه های هیجانی دانست و گفت: بخش عمده ای از فعالیت های اشخاص به کار و فعالیت اختصاص دارد، افراد در هفته ۷۰ ساعت در حال کار هستند و اگر کارمندان به فضای کاری خود افتخار کنند می توانند نقش نوآوری را داشته باشند.


سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان اصفهان، تاکید کرد: روابط عمومی ها می توانند در حوزه تولیدات، نوآوری و معرفی محصولات سازمان ها نقش پررنگی را برای تببین ارزش‌های سازمانی داشته باشند.


وی ادامه داد: در این راستا بحث مسئولیت های اجتماعی سازمان ها بسیار پررنگ است با توجه به اینکه زندگی همه اشخاص به یکدیگر گره خورده است. یک سازمان نمی تواند بدون وجود دیگر سازمان‌ها به اهداف خود برسد و در این زمینه نزدیک ترین مباحث به این مولفه ها توسعه پایدار و محیط زیست بوده که از ارشمندی بالایی برخوردار است.


عروف زاده با بیان اینکه به طور یقین روابط عمومی می توانند با باورها و تعهدی که دارند سازمان ها را در مسیر تعالی پیش برده و به اهداف مورد نظر شان برسانند، گفت: سال ۹۸ را به عنوان یک سال خوبی در حوزه توسعه روابط برون سازمانی برای دانشگاه تالیف کردیم و همین اتفاق منجر به انعقاد تفاهم نامه های زیادی شد که می تواند به ظرفیت های دانشگاه فرهنگیان اضافه کند.

همچنین سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، در این گردهمایی با بیان اینکه با وجود فعالیت های گسترده روابط عمومی بخشی از کارها به دلیل کارکرد نبودن روابط عمومی به درستی انعکاس پیدا نکرده است، اظهار کرد: روابط عمومی تعدادی از سازمان ها و دستگاه ها در استان اصفهان به خصوص در حوزه انعکاس خبرها و عملکردها در رسانه های استان دچار کم کاری هستند، در این زمینه نحوه کم کاری عملکرد برخی از روابط عمومی ها در منعکس کردن فعالیت سازمان های استان نیازمند اصلاح است.


وی با بیان اینکه با توجه به تحریم ها استکبارانه و شرایط اقتصادی کنونی کشور در تنگنا قرار گرفته است، افزود: ضروری است که سازمان ها عملکردها و فعالیت هایشان را با شفافیت و به طور صحیح بازگو کنند تا فایده آن برای همه شهروندان به طور دقیق مشخص شود.


سرپرست روابط عمومی استانداری اصفهان، خاطرنشان کرد: ضعف و کم کاری روابط عمومی در برخی از سازمان ها را وجود داشته است که تغییر مدیر کم کار و جایگزینی روابط عمومی جدید با کارآیی بالاتر از سوی مدیران این سازمان درخواست شده است.


میرزایی نیا با تاکید بر اینکه باید مدیران روابط عمومی برنامه ریزی جامعی را در این حوزه داشته باشند، گفت: نیاز است که مدیران روابط عمومی فعالیت ها و دستاورد های دستگاه های اجرایی را برای مردم تبیین کنند و نشست های رسانه ای برای خبرنگاران را داشته باشند و با فراهم شدن ارتباط دو سویه با اصحاب رسانه در آینده شاهد اتفاقات خوشایندی در استان باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید


  چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟


  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


  روابط عمومی در اندیشه های ساروخانی


  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد


  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019


  ایده پردازی و تجربه محوری: شناختن و آغوش گرفتن روابط عمومی در حال تغییر


  شخصیت سال مجله «تایم»


  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد


  روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نیازمند یک برنامه هدفمند هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود