درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 - 23:44   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران به مناسبت روز خبرنگار

  پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران به مناسبت روز خبرنگار


ادامه ادامه مطلب دو

ریلز؛ پلتفرم جدید اینستاگرام برای رقابت با تیک‌تاک

  ریلز؛ پلتفرم جدید اینستاگرام برای رقابت با تیک‌تاک


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مشارکت مدیریت شعب بانک رفاه یزد در پروژه تکمیل اورژانس دانشگاه علوم پزشکی استان
  بانک آینده، حامی کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا
  پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر
  روز خبرنگار گرامی باد
  ریلز؛ پلتفرم جدید اینستاگرام برای رقابت با تیک‌تاک
  جشنواره روابط عمومی های استان اصفهان برگزار شد
  روز خبرنگار گرامیباد
  پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران به مناسبت روز خبرنگار
  تحول در دنیای روزنامه نگاری
  مایکروسافت برای متقاعد کردن دونالد ترامپ در جهت خرید «تیک‌تاک» با کاخ سفید مذاکره می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40697صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 13 آبان 1398 - 08:41
سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان اصفهان: روابط عمومی موجب اعتبار سازمان‌ها می‌شود
سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان اصفهان، گفت: در سطح بالاتر روابط عمومی موجب اعتبار سازمان ها می شود و به اعتبار بیرونی و درونی سازمان ها اضافه می کند. اعتبار بیرونی با معرفی و خوشنامی سازمان ها امکان پذیر است و اعتبار درونی با شفافیت فراهم شده و تسهیل امور نقش مضاعفی را به همراه دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان اصفهان، گفت: در سطح بالاتر روابط عمومی موجب اعتبار سازمان ها می شود و به اعتبار بیرونی و درونی سازمان ها اضافه می کند. اعتبار بیرونی با معرفی و خوشنامی سازمان ها امکان پذیر است و اعتبار درونی با شفافیت فراهم شده و تسهیل امور نقش مضاعفی را به همراه دارد.


به گزارش شارا به نقل از ایمنا، شهرام عروف زاده امروز _یکشنبه ۱۲ آبان ماه_ در گردهمایی و نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان اصفهان با اشاره به اینکه سازمان ها از طریق روابط عمومی ها به جامعه معرفی می شوند، اظهار کرد: نقش مدیریت راهبردی روابط عمومی بسیار پر رنگ است. به نوعی روابط عمومی ها در پیاده کردن اهداف بلند مدت سازمان ها نقش بسیار ارزشمندی را ایفا می کنند.


وی با تاکید بر فلسفه ایجاد یک ارتباط خوب و موثر، گفت: فضای یک روابط عمومی می تواند به رشد سازمانی کمک زیادی کند و به جرات می گویم اگر از دیدگاه اقتصادی به این موضوع نگاه شود سریع بحث درآمد زایی و مدیریت هزینه ها مطرح خواهد شد.


سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان اصفهان، گفت: در سطح بالاتر روابط عمومی موجب اعتبار سازمان ها می شود و به اعتبار بیرونی و درونی سازمان ها اضافه می کند. اعتبار بیرونی با معرفی و خوشنامی سازمان ها امکان پذیر است و اعتبار درونی با شفافیت فراهم شده و تسهیل امور نقش مضاعفی را به همراه دارد.


وی در خصوص بقا سازمان ها در حوزه ارتباطات، اظهار کرد: بقا سازمان در این زمینه به خوشنامی آنها گره خورده است، مولفه های خوشنامی سازمان را میتوان تاثیر گذار کرده تا برای رسیدن به هدف مورد نظر، مسیر برای سازمان هموارتر شود.

عروف زاده یکی از بخش‌های مهم را جاذبه های هیجانی دانست و گفت: بخش عمده ای از فعالیت های اشخاص به کار و فعالیت اختصاص دارد، افراد در هفته ۷۰ ساعت در حال کار هستند و اگر کارمندان به فضای کاری خود افتخار کنند می توانند نقش نوآوری را داشته باشند.


سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان اصفهان، تاکید کرد: روابط عمومی ها می توانند در حوزه تولیدات، نوآوری و معرفی محصولات سازمان ها نقش پررنگی را برای تببین ارزش‌های سازمانی داشته باشند.


وی ادامه داد: در این راستا بحث مسئولیت های اجتماعی سازمان ها بسیار پررنگ است با توجه به اینکه زندگی همه اشخاص به یکدیگر گره خورده است. یک سازمان نمی تواند بدون وجود دیگر سازمان‌ها به اهداف خود برسد و در این زمینه نزدیک ترین مباحث به این مولفه ها توسعه پایدار و محیط زیست بوده که از ارشمندی بالایی برخوردار است.


عروف زاده با بیان اینکه به طور یقین روابط عمومی می توانند با باورها و تعهدی که دارند سازمان ها را در مسیر تعالی پیش برده و به اهداف مورد نظر شان برسانند، گفت: سال ۹۸ را به عنوان یک سال خوبی در حوزه توسعه روابط برون سازمانی برای دانشگاه تالیف کردیم و همین اتفاق منجر به انعقاد تفاهم نامه های زیادی شد که می تواند به ظرفیت های دانشگاه فرهنگیان اضافه کند.

همچنین سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، در این گردهمایی با بیان اینکه با وجود فعالیت های گسترده روابط عمومی بخشی از کارها به دلیل کارکرد نبودن روابط عمومی به درستی انعکاس پیدا نکرده است، اظهار کرد: روابط عمومی تعدادی از سازمان ها و دستگاه ها در استان اصفهان به خصوص در حوزه انعکاس خبرها و عملکردها در رسانه های استان دچار کم کاری هستند، در این زمینه نحوه کم کاری عملکرد برخی از روابط عمومی ها در منعکس کردن فعالیت سازمان های استان نیازمند اصلاح است.


وی با بیان اینکه با توجه به تحریم ها استکبارانه و شرایط اقتصادی کنونی کشور در تنگنا قرار گرفته است، افزود: ضروری است که سازمان ها عملکردها و فعالیت هایشان را با شفافیت و به طور صحیح بازگو کنند تا فایده آن برای همه شهروندان به طور دقیق مشخص شود.


سرپرست روابط عمومی استانداری اصفهان، خاطرنشان کرد: ضعف و کم کاری روابط عمومی در برخی از سازمان ها را وجود داشته است که تغییر مدیر کم کار و جایگزینی روابط عمومی جدید با کارآیی بالاتر از سوی مدیران این سازمان درخواست شده است.


میرزایی نیا با تاکید بر اینکه باید مدیران روابط عمومی برنامه ریزی جامعی را در این حوزه داشته باشند، گفت: نیاز است که مدیران روابط عمومی فعالیت ها و دستاورد های دستگاه های اجرایی را برای مردم تبیین کنند و نشست های رسانه ای برای خبرنگاران را داشته باشند و با فراهم شدن ارتباط دو سویه با اصحاب رسانه در آینده شاهد اتفاقات خوشایندی در استان باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روز خبرنگار گرامیباد


  نخستین روزنامه‌ ایرانی: کاغذ اخبار میرزا صالح


  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


  معرفی کتاب جدید رئیس پیشین شرکت نفتی «بریتش پترولیوم»/ کتاب «بساز، بیندیش، تخیل کن»


  ویژگی‌های ممتاز یک خبرنگار


  رهبران صنعت از روابط عمومی چه سودی می برند؟


  نشست مجازی مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان


  گزارش برگزاری آئین پایانی دومین جشنواره نیرو و رسانه (نور)


  ابتکار شهرداری ساری/ تقدیر از خبرنگاران مرکز استان مازندران


  «۶۹ میلیون نفر» در ایران مشترک اینترنت موبایل هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی