درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 19 آذر 1398 - 07:36   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو

  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تلفن‌های موبایل برای رشد و تکامل مغز خردسالان مضر است
  واتساپ باز هم سرویس جدیدی ارائه کرد: این‌ بار «چند لحظه پشت خط بمانید»
  سومین جشنواره فرشتگان بانک رفاه برگزار شد
  درونی‌سازی و باورمندی به مفهوم بیمه
  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو
  تبدیل‌ساز زبان انسانی به زبان رایانه‌‌ای
  برگزاری دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان ملارد
  انتصاب های جدید در معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش
  سرپرست روابط عمومی استانداری همدان: دستگاه‌های برتر حوزه اطلاع رسانی استان همدان معرفی می‌شوند
  مسئول روابط عمومی نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران: مازندران ۷۹خادمیار در عرصه خبر و رسانه دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40696صفحه نخست » فناوری نوسه شنبه، 14 آبان 1398 - 08:02
منوی محتوای رسانه های اجتماعی
محتوای عالی رسانه های اجتماعی مانند یک غذای لذیذ در کنار هم هستند که شما باید تمام ترکیبات را فقط در یک ترکیب مناسب داشته باشید تا بتوانید حتی نیاز به خاص ترین غذا را نیز برآورده کنید. یک مطالعه جدید نشان داد که دارندگان مشاغل کوچک به طور متوسط شش ساعت در هفته صرف تولید و انتشار محتوای رسانه های اجتماعی می کنند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اکنون که تقریباً همه مشاغل این ایده را پذیرفته اند که مجبورند محتوای خود را در رسانه های اجتماعی منتشر کنند، مشکل بعدی این است که چه چیزی باید ارسال شود و چه موقع ارسال گردد.


 رسانه‌های اجتماعی می توانند روابط برقرار کنند و مشتری، ارباب رجوع و بیماران واجد شرایط را به خود جلب کنند. با این وجود، زمان، توجه و ارایه یک استراتژی محتوای هوشمندانه است تا بتوانید نتیجه مورد نظر خود را بدست آورید. بارها و بارها این احساس تاسف را می شنوم که رسانه های اجتماعی اتلاف وقت هستند و کاری برای تجارت من انجام نمی دهند.


خوب اگر اینگونه باشد، من پیشنهاد می کنم استراتژی محتوا نداشته باشید و محتوایی را ایجاد نکنید که برای مخاطبان تان جذاب باشد.


وقتی درست انجام شود، رسانه های اجتماعی می توانند یک تجارت ایجاد کنند و این کار را سریع انجام می دهند.


بنابراین مردم می خواهند در فیدهای اجتماعی خود چه محتوایی ببینند؟


انواع متنوعی از محتوا
• مطالب جالب، تفریحی و سرگرم کننده که به افراد دلیلی برای لبخند زدن یا خندیدن می دهد.


• محتوای آموزشی که به آنها کمک می کند چیزهای جدید یاد بگیرند یا جواب مشکلات و مسایلی را که با آنها سر و کار دارند، پیدا کنند.


• محتوای الهام بخش که ایده هایی را به آنها هدایت می کند و روحیه آنها را بالا می برد.


• محتوای خلاق و به خوبی طراحی شده که هنگام حرکت از طریق فید آنها، چشم آنها را به خود خیره می کند.


• داستانهای شخصی مربوط به پشت پرده هایی که به مخاطبان شما فرصتی می دهد تا در مورد افراد و نحوه فعالیت شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.


• محتوای مربوط به داخل حرفه که به مخاطبان خود اجازه می دهید اطلاعات بیشتری در مورد عملکرد، فلسفه و نحوه فعالیت شما کسب کنند.


اگر تنها فیلم های آموزشی ارسال کنید، مخاطبان شما به دلیل اینکه به دنبال انواع مختلفی از مطالب می گردند، از محتوای شما دور می شوند...


محتوای عالی رسانه های اجتماعی مانند یک غذای لذیذ در کنار هم هستند که شما باید تمام ترکیبات را فقط در یک ترکیب مناسب داشته باشید تا بتوانید حتی نیاز به خاص ترین غذا را نیز برآورده کنید.


شما باید محتوای خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که برای هر سیستم عاملی فرمت شود و متن را طوری تنظیم کنید که لحنش مناسب باشد.


سپس از داشبورد مدیریت رسانه های اجتماعی مانند Sendible برای بارگذاری، برنامه ریزی و ارسال مطالب خود استفاده کنید.


یک مطالعه جدید نشان داد که دارندگان مشاغل کوچک به طور متوسط شش ساعت در هفته صرف  تولید و انتشار محتوای رسانه های اجتماعی می کنند.


منبع: http://proactivereport.com
نویسنده: سالی فالکوو

مترجم: مریم میرعبدالحق
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هشتمین جایزه بین‌المللی دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران


  برنامه ریزی ۲۰۲۰: سؤالاتی برای ایجاد استراتژی رسانه ای درخشان


  خوش خبر: طرح افزایش ‌کارآمدی روابط عمومی ها تدوین می شود


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/12 و قسمت آخر


  هم‌اندیشی هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات با مدیر عامل خانه تئاتر


  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو


  درونی‌سازی و باورمندی به مفهوم بیمه


  ۳ کلید ارتباط بین خدمات مشتری و شهرت برند


  انتصاب های جدید در معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش


  برگزاری دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان ملارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود