درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:08   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40675صفحه نخست » ادامه مطلب دوشنبه، 11 آبان 1398 - 10:18
افراد کمتر از قبل اتفاقات زندگی‌شان را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند
پژوهش تازه دانشگاه یوتبوری نشان می‌دهد که افراد کمتر از قبل اتفاقات زندگی‌شان را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند. این پژوهش از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ اندازه و چگونگی استفاده گروهی از افراد را در رسانه‌های اجتماعی مورد تحقیق قرار داده است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| پژوهش تازه دانشگاه یوتبوری نشان می‌دهد که افراد کمتر از قبل اتفاقات زندگی‌شان را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند. این پژوهش از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ اندازه و چگونگی استفاده گروهی از افراد را در رسانه‌های اجتماعی مورد تحقیق قرار داده است.
 
 به گزارش شارا، بیاته یوسلیوس از افرادی است که در این پژوهش دست داشته است. او به رادیوی سویدن می‌گوید: در جامعه هنجاری وجود دارد که فرد نباید در شبکه‌های اجتماعی پست به اشتراک بگذارد و روند عادی را از بین ببرد.
 
 او تصریح کرد که حالا وضعیت آنلاین و آفلاین افراد در رسانه‌های اجتماعی به‌گونه‌ی است که دقیقا مشخص نمی شود این افراد چقدر از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کند. او می‌گوید تعدادی هم رسانه‌های اجتماعی خود را در تلفون همراه خود ندارند و باید قبول کرد که این هم یک نوع استفاده از رسانه‌های اجتماعی است
 
 به نقل از بیاته افراد مسائل را که قبلا در صفحه‌ها اجتماعی‌شان به اشتراک می‌گذاشتند حالا بیشتر به چت روم‌های خصوصی و یا گروه های کوچک دوستانه برده‌اند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد