درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 22 آذر 1398 - 04:29   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

شخصیت سال مجله «تایم»

  شخصیت سال مجله «تایم»


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی

  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
  نمونه دعوتنامه: آیین تجلیل
  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019
  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد
  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید
  اخلاقی قائم‌مقام مدیرعامل بانک سپه شد/ مأموریت مهم چقازردی برای قائم‌مقام جدید بانک سپه
  شخصیت سال مجله «تایم»
  روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نیازمند یک برنامه هدفمند هستند
  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  تغییر در مدیریت ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی صداوسیما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40663صفحه نخست » ادامه مطلب یکجمعه، 10 آبان 1398 - 12:06
آموزگار مثبت‌اندیشی و انگیزه درمانی
«خوشبختی وابسته به این نیست که چه هستی و چه داری، بلکه به این است که چگونه می‌اندیشی» و این سخن را شعار مثبت‌اندیشی برای تأثیرگذاری بر دیگران و موفقیت معرفی می‌کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ۱ نوامبر ۱۸۸۸: ۱۳۰ سال پیش، در چنین روزی دِیل کارنِگی با نام خانوادگی "کارناگی" در روستای مِریویل ایالت میسوری آمریکا زاده شد.

"آیین دوست‌‌یابی‌"اش سالها از پرفروش‌ترین کتاب‌‌‌‌‌‌های آمریکا و اروپا بود.

پدر و مادر دیل کارنگی Dale Carnegie روی زمین کار می‌کردند و او که نابسامانی‌‌‌ها و نارسا‌‌یی‌‌های زندگی را تاب نمی‌آورد، در پی زندگی بهتر چندی به آموختن هنرپیشگی، روزنامه‌نگاری، بازرگانی و علوم تربیتی پرداخت.

می‌گفت: «خوشبختی وابسته به این نیست که چه هستی و چه داری، بلکه به این است که چگونه می‌اندیشی» و این سخن را شعار مثبت‌اندیشی برای تأثیرگذاری بر دیگران و موفقیت معرفی می‌کرد.

۲۳ ساله بود که زادگاهش را به سوی ابرشهر نیویورک ترک گفت، ولی آنجا هم نخست کار پردرآمدی نصیبش نشد و بارها از "سوسک‌های آپارتمان خیابان ۵۶" شکایت کرد.

می‌گفت در آموزشگاه هنرپیشگی دریافته که مدیریت و رهبری نصیب کسی می‌شود که به خود باور داشته باشد و از بیان دیدگاه‌های خود در جمع نترسد.

۲۴ ساله بود که توانست یک سلسله کلاس‌های فن سخنرانی در نهاد جوانان مسیحی برگزار کند. رفته رفته به تعداد این کلاس‌ها افزود. دیل نام خانوادگی خود را تغییر داد تا مشابه نام اندرو کارنِگی سازنده تالار بزرگ و پرآوازه شهر نیویورک "کارنِگی هال" باشد و از آن پس، به جای کارناگی او را کارنِگی می‌نامیدند.

می‌گفت: «درس‌هایی که می‌دهم همه از شنیده‌های شاگردان خودم تهیه و تنظیم شده‌اند.»

۴۹ ساله بود که نخستین کتابش "آیین دوستیابی" را منتشر کرد و از آن پس این کتاب و آثار دیگرش در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌ها قرار گرفتند.

آثار کارنِگی که بیشتر طرف توجه بازرگانان، فروشندگان و مدیران شرکت‌ها و نهادهای اقتصادی و اجتماعی‌اند، تا کنون بیش از ۶۰ میلیون نسخه و به ۳۸ زبان چاپ و منتشر شده‌اند.

کارنِگی راه موفقیت را در تأثیرگذاری بی‌رحمانه بر دیگران می‌دانست.

می‌گفت: «باید کاری کنیم که خریدار یا مخاطب گمان کند خودش به گزینه‌ای رسیده که مورد نظر ما بوده است.»

می‌گفت: «دستور ندهید، پیشنهاد کنید و به این ترتیب در دیگران نیازهای مبرم بیافرینید.»

هایکه ریشتِر، سرپرست موسسه آموزش مدیریت کارنِگی در آلمان، بر این باور است که دِیل کارنگی پیشرفت و شهرتش را بیشتر وامدار همسرش، دورتی کارنِگی بوده که موسسه آموزش مدیریت کارنِگی را نخست در ایالات متحده و سپس در بسیاری از کشورهای جهان بنیان نهاد.

منتقدان کارنِگی می‌گویند که او طوری از موفقیت حرف می‌‌‌‌زند که گویی مقصر ورشکستگی و ناکامی همیشه خود فرد است و جامعه و محیط هیچ نقشی در این میان ندارند.

دِیل کارنِگی در ۶۶ سالگی در فورِست‌هیل نیویورک درگذشت./ وله

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید


  چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟


  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


  روابط عمومی در اندیشه های ساروخانی


  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد


  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019


  ایده پردازی و تجربه محوری: شناختن و آغوش گرفتن روابط عمومی در حال تغییر


  شخصیت سال مجله «تایم»


  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد


  روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نیازمند یک برنامه هدفمند هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود