درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 14:14   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40641صفحه نخست » سه شنبه، 7 آبان 1398 - 16:43
هفت راز فروشگاه های کاستکو برای آگاهی مشتریان
فروشگاه های کاستکو به سبب ارائه کالاهای باکیفیت و در عین حال ارزان تر حسن شهرت دارند. آنچه در پی می آید هفت راز این فروشگاه هاست، که بد نیست مشتریانش از آنها آگاهی داشته باشند:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فروشگاه های کاستکو به سبب ارائه کالاهای باکیفیت و در عین حال ارزان تر حسن شهرت دارند. آنچه در پی می آید هفت راز این فروشگاه هاست، که بد نیست مشتریانش از آنها آگاهی داشته باشند:


1– حق عضویت سبب ارزان تر بودن کالاها: آیا هرگز از خود پرسیده اید، چرا کاستکو می تواند کالاهایش را با چنین قیمت های ارزانی عرضه کند؟ باید دانست سبب این نیست، که کیفیت اجناس این شرکت از سایر فروشگاه ها پایین تر می باشد. بلکه این است، که بیشتر آنها می خواهند کالاهای خود را به دو برابر بهای قیمت خرید بفروشند. اما کاستکو تنها 14 درصد روی قیمت خرید خود می کشد. ولی با گرفتن حق عضویت می تواند، کالاهایی بسیار ارزان تر عرضه کند. این اقدام برای مشتریان نیز، خیلی سودآور است. زیرا یک بار چنین حقی را می پردازند، و در کل سال از قیمت های بسیار خوب برخوردار می شوند.


2- دلیلی وجود دارد، که در ردیف قفسه های کاستکو نام کالاهای موجود نوشته نمی شوند: برغم سایر فروشگاه ها، در کاستکو نام اقلام موجود در ردیف شامل قفسه ها ذکر نمی شوند. زیرا دست اندرکارانش می خواهند هر زمان که مایل بودند، جای کالاها را تغییر بدهند. در عین حال گشتن در بین تمامی ردیف ها برای خریداران نیز، لذت بخش است.


3- رازهای پنهان در برچسب قیمت ها: زمانی که در فروشگاه های کاستکو چشم مشتری به قیمتی می افتد که به عدد 7 ختم می شود به این معنی است، که کالای مربوطه شامل تخفیف زیادی شده تا به فروش برسد و از قفسه ها جمع آوری شود.

در صورت مشاهده علامت ستاره/ * باید دانست، که این کالا در آینده نزدیک بازخرید نخواهد شد. پس اگر مشتری به آن نیاز دارد، باید کلی از این جنس را بخرد و در خانه خودش انبار کند.


4- تعداد کالاهای کاستکو کمتر از سایر فروشگاه های بزرگ است: گرچه ساختمان فروشگاه های کاستکو بزرگ هستند، اما کالاهای از یک نوع آن کمتر از سایر فروشگاه های بزرگ می باشند. زیرا به این ترتیب به کارکنان کمتری نیاز پیدا می شود.


5- در کاستکو می توان تنها با یک دلار و 50 سنت نهار خرید: در صورتی که مشتریان در هنگام خرید گرسنه شوند، می توانند تنها با یک دلار و 50 سنت یک سوسیس و نوشابه ابتیاع کنند. بدیهی است که چنین اقدامی سود زیادی عاید این فروشگاه ها نمی کند. اما دست اندرکاران آن غذایی خوب و ارزان ارائه می دهند، تا با خریداران گرسنه طرف نشوند.


البته مشتریان کانادایی بیش از همتایان آمریکایی شان برای چنین نهاری پول می دهند. اما بهای غذاهای از پیش آماده در هر دو کشور یکسان است.


6- افرادی که نمونه های رایگان ارائه می دهند، در واقع کارکنان کاستکو نیستند: کاستکو به سبب افراد فوق العاده ای که در سراسر فروشگاه هایش نمونه های رایگان ارائه می دهند، حسن شهرت دارد. اما این افراد در واقع کارکنانش نیستند. بنابراین اگر مشتریان مثلا می خواهند بدانند کالای مورد نظرشان در قفسه های کدام ردیف عرضه می شوند، باید در پی افرادی بروند که واقعا از کارکنان مربوطه باشند.


7- ندادن کیسه به مشتریان دلیل دارد: بهتر است مشتریان بالقوه کاستکو کیسه های خرید لازم را خودشان به این فروشگاه ها ببرند. زیرا بنیانگذار کاستکو از همان ابتدا بر آن بود، که نمی خواهد مشتریانش مانند سایر فروشگاه ها با کیسه پلاستیکی از کاستکو خارج شوند. به این ترتیب هم پولی به جیب این فروشگاه می رود، که در نتیجه می تواند همچنان کالاهای ارزان تر به مشتریان خود ارائه دهد. و هم به پاکیزگی و سلامت محیط زیست کمک می شود.

برگرفته از نشریه والدین امروزی
منبع: http://iranjavan.net/

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  حمله و دفاع ظالمانه


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد