شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| محتوای عالی می تواند مخاطبان شما را به سفری حیرت انگیز و سرگرم کننده و غنی هدایت کند. با این وجود محتوای سست یا بی معنی، علاوه بر اینکه کیفیت و جذابیت ندارد، به برند شما نیز آسیب می رساند.
از سه اشتباه زیر در تولید محتوای مضر جلوگیری کنید:
1. از فیلترها غافل نشوید
فیلترهای اسپم، پیچیده تر و دقیق تر می شوند و هوشمندانه پیام های ناخواسته شما را به فراموشی می سپارند.
افزایش محبوبیت ایمن ایمیل با فیلترهای اسپم، باعث شده است که تولیدکنندگان محتوا نسبت به این موضوع اهمیت بیشتری قائل باشند.
برای دور ماندن از پوشه هرزنامه، به کلمات فروش و کلاهبرداری توجه داشته باشید و این سه قانون اساسی زیر را دنبال کنید:
• تست های اسپم را روی ایمیل های خود اجرا کنید.
• لیست های ایمیل خود را به طور مکرر مرتب کنید.
• مطابق با قانون CAN-SPAM عمل نمایید.
2. کلمات کلیدی را نادیده نگیرید
محتوای شما باید با مشکلات مشتریان واقعی درگیر شود، نه مشکلی که شما برای فروش محصولات خود ایجاد کرده اید.
محتوایی ایجاد کنید که باعث جذابیت و علاقه افراد و نه ربات شود.
3. کم اش هم زیاد است
اگر ۱۰۰ پست تولید کنید که روی یک موضوع تمرکز داشته باشد، مطمئناً یکی از ویروس ها خواهد بود؟
به این موضوع توجه کنید که چگونه می توانید به مشتریان ایده آل خود کمک کنید تا مشکلات آزار دهنده خود را حل کنند.
پاورقی
Can spam چیست؟
“قوانینی است برای جلوگیری از جرائم در فضای ایمیل مارکتینگ”.
این قانون توسط دولت فدرال ایالات متحده در سال 2003 به تصویب رسید، وظیفه این قانون نظارت بر حجم و محتوای پیام های ارسالی میان کاربران می باشد.
همچنین این قانون برای ایجاد تفاوت میان ایمیل های تجاری و تبلیغاتی پایه گذاری شده است، برای مثال: نیازی به نگرانی درباره ارسال پیامک رسید مشتری و یا جواب دهی به آنها نیست اما در صورتی که ایمیل شما حاوی محتوا تبلیغاتی و یا لینک به وب سایت های تبلیغاتی باشید باید ابتدا پیش نیازهای این سرویس را فراهم آورده است.
قابل ذکر است که نقض این قانون در کشور قانون گذار یعنی آمریکا مساوی با جریمه ای شانزده هزار دلاری می باشد. (parsakakooi)
|