درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 19 آذر 1398 - 07:09   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو

  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تلفن‌های موبایل برای رشد و تکامل مغز خردسالان مضر است
  واتساپ باز هم سرویس جدیدی ارائه کرد: این‌ بار «چند لحظه پشت خط بمانید»
  سومین جشنواره فرشتگان بانک رفاه برگزار شد
  درونی‌سازی و باورمندی به مفهوم بیمه
  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو
  تبدیل‌ساز زبان انسانی به زبان رایانه‌‌ای
  برگزاری دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان ملارد
  انتصاب های جدید در معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش
  سرپرست روابط عمومی استانداری همدان: دستگاه‌های برتر حوزه اطلاع رسانی استان همدان معرفی می‌شوند
  مسئول روابط عمومی نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران: مازندران ۷۹خادمیار در عرصه خبر و رسانه دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40627صفحه نخست » فناوری نوچهارشنبه، 8 آبان 1398 - 13:20
ایمیل: گذشته، حال و آینده
در سطح جهان، تعداد کاربران ایمیل در سال ۲۰۱۵ نزدیک به ۲.۶ میلیارد نفر بوده است. پیش بینی می شود این تعداد تا پایان امسال به ۲.۹ میلیارد نفر برسد. یک مطالعه دیگر تخمین می زند که تا پایان سال ۲۰۱۹، بیش از ۲۴۶ میلیارد ایمیل در مقایسه با ۲۰۵ میلیارد در سال ۲۰۱۵ ارسال و دریافت خواهد شد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بازاریاب هایی که برای برقراری ارتباط با مشتریان به استفاده از ایمیل متکی هستند، خوشحال خواهند شد اگر بدانند که اخیرا در یک مطالعه گزارش شده است که انتظار می رود میزان استفاده از ایمیل در ایالات متحده همچنان در حال رشد است. یکی از اصلی ترین دلایل ذکر شده آن، حساب های تجاری است که نیاز به تماس با مشتریان از طریق حساب های معتبر و ایمن ایمیل دارد.


در سطح جهان، تعداد کاربران ایمیل در سال ۲۰۱۵ نزدیک به ۲.۶ میلیارد نفر بوده است. پیش بینی می شود این تعداد تا پایان امسال به ۲.۹ میلیارد نفر برسد. یک مطالعه دیگر تخمین می زند که تا پایان سال ۲۰۱۹، بیش از ۲۴۶ میلیارد ایمیل در مقایسه با ۲۰۵ میلیارد در سال ۲۰۱۵ ارسال و دریافت خواهد شد.


چگونه می توان از این امر استفاده کرد
ایمیل مانند سایر اشکال فناوری در حال تکامل است. ایمیل ها تعاملی تر می شوند که یک مزیت برای بازاریاب هاست.


اما با افزایش حجم ایمیل و افزایش صندوق ورودی، ارسال نامه الکترونیکی نیز امکان پذیرتر خواهد بود. بنابراین یک مشتری نیز قادر خواهد بود تا از آنچه می بیند یا اول باز می کند، فرمان بگیرد. این جایی است که یک استراتژی بسیار مهم برای وادار کردن گیرنده به باز کردن ایمیل شماست.


گیر انداختن
آیا تمام آنچه که درباره چگونگی شکل دادن تاثیر کلمات در افرادی که تنها چند ثانیه با آنها ملاقات کرده اید را بخاطر سپرده اید؟ گفته ها تنها در مقدار ثانیه ای که در اختیار ما برای قضاوت قرار می گیرند، متفاوت هستند؛۷، ۱۵ یا ۳۰ ثانیه. نکته اینجاست که تنها یک ثانیه طول می کشد تا کلمات تاثیر خودشان را بگذارند.


در مورد ایمیل ها نیز همین مسئله صادق است، به همین دلیل خط موضوع بسیار مهم است. جذاب یا دلچسب بودن مطلب باعث خواهد شد تا خواننده ادامه دهد. یک موضوع بد باعث می شود تا گیرنده ایمیل را حذف و حتی ممکن است آن را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کند.

بهترین خطوط موضوعی مواردی هستند که نظر خواننده را به خود جلب کند. به همین دلیل است که جمع آوری هرچه بیشتر اطلاعات در مورد مشتریان، علایق آنها، موارد دلخواه و غیره مهم است.

اگر اطلاع دارید که مشتری شما از کوپن استفاده می کند، این پیشنهاد را در خط اصلی موضوع خود بیان کنید زیرا احتمالا باعث می شود تا مشتری شما ایمیل را باز کند، آن را بخواند و به جستجوی کوپن بپردازد. اما همانطور که در بالا ذکر شد ، اگر بدانید که مشتری شما به چه چیزی علاقه دارد، در نتیجه خط موضوعی شما می تواند هدفمندتر شود.


مشتریان خود را طبق علاقه، محصول یا هر آنچه با حرفه شما مناسب است، طبقه بندی کنید. خطوط موضوعی را با تیم خود در میان بگذارید و آنها را به چالش بکشید تا با خطوطی روبرو شوید که منجر به نرخ بازده زیاد شود. نرخ بازده خود را بر اساس این خطوط موضوعی بررسی کنید تا بدانید که چه مواردی مؤثرتر است و چه مواردی نیاز به تغییر دارد.
 

منبع: https://www.publicrelationstoday.com
نویسنده: رون توروسیان

مترجم: مریم میرعبدالحق
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هشتمین جایزه بین‌المللی دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران


  برنامه ریزی ۲۰۲۰: سؤالاتی برای ایجاد استراتژی رسانه ای درخشان


  خوش خبر: طرح افزایش ‌کارآمدی روابط عمومی ها تدوین می شود


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/12 و قسمت آخر


  هم‌اندیشی هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات با مدیر عامل خانه تئاتر


  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو


  ۳ کلید ارتباط بین خدمات مشتری و شهرت برند


  انتصاب های جدید در معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش


  درونی‌سازی و باورمندی به مفهوم بیمه


  برگزاری دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان ملارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود