درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 25 مرداد 1399 - 09:19   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

کمک ۷۵۰ پوندی فیس‌بوک به کارمندانی که دورکاری می‌کنند

  کمک ۷۵۰ پوندی فیس‌بوک به کارمندانی که دورکاری می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

  ایستگاه‌های هوشمند اتوبوس؛ ابتکار جدید کره جنوبی برای مقابله با کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پنج راه برای احیای روابط عمومی
  اصول روابط عمومی مناسب در دوران کرونا
  دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی
  نوآوران ماهر چه رویکردهایی دارند؟
  سرپرست روابط عمومی بهزیستی استان تهران: کادر سازی مناسب از اهداف روابط عمومی هوشمند است
  جزییات نخستین جشنواره «رسانه و عدالت» در آذربایجان غربی اعلام شد
  تجلیل از خبرنگاران حوزه کشاورزی استان فارس با کیک تزیین شده به تصویر خبرنگاران
  قبرستان وب
  ایستگاه‌های هوشمند اتوبوس؛ ابتکار جدید کره جنوبی برای مقابله با کرونا
  نشست خبری سازمان نظام پزشکی به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40627صفحه نخست » فناوری نوچهارشنبه، 8 آبان 1398 - 13:20
ایمیل: گذشته، حال و آینده
در سطح جهان، تعداد کاربران ایمیل در سال ۲۰۱۵ نزدیک به ۲.۶ میلیارد نفر بوده است. پیش بینی می شود این تعداد تا پایان امسال به ۲.۹ میلیارد نفر برسد. یک مطالعه دیگر تخمین می زند که تا پایان سال ۲۰۱۹، بیش از ۲۴۶ میلیارد ایمیل در مقایسه با ۲۰۵ میلیارد در سال ۲۰۱۵ ارسال و دریافت خواهد شد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بازاریاب هایی که برای برقراری ارتباط با مشتریان به استفاده از ایمیل متکی هستند، خوشحال خواهند شد اگر بدانند که اخیرا در یک مطالعه گزارش شده است که انتظار می رود میزان استفاده از ایمیل در ایالات متحده همچنان در حال رشد است. یکی از اصلی ترین دلایل ذکر شده آن، حساب های تجاری است که نیاز به تماس با مشتریان از طریق حساب های معتبر و ایمن ایمیل دارد.


در سطح جهان، تعداد کاربران ایمیل در سال ۲۰۱۵ نزدیک به ۲.۶ میلیارد نفر بوده است. پیش بینی می شود این تعداد تا پایان امسال به ۲.۹ میلیارد نفر برسد. یک مطالعه دیگر تخمین می زند که تا پایان سال ۲۰۱۹، بیش از ۲۴۶ میلیارد ایمیل در مقایسه با ۲۰۵ میلیارد در سال ۲۰۱۵ ارسال و دریافت خواهد شد.


چگونه می توان از این امر استفاده کرد
ایمیل مانند سایر اشکال فناوری در حال تکامل است. ایمیل ها تعاملی تر می شوند که یک مزیت برای بازاریاب هاست.


اما با افزایش حجم ایمیل و افزایش صندوق ورودی، ارسال نامه الکترونیکی نیز امکان پذیرتر خواهد بود. بنابراین یک مشتری نیز قادر خواهد بود تا از آنچه می بیند یا اول باز می کند، فرمان بگیرد. این جایی است که یک استراتژی بسیار مهم برای وادار کردن گیرنده به باز کردن ایمیل شماست.


گیر انداختن
آیا تمام آنچه که درباره چگونگی شکل دادن تاثیر کلمات در افرادی که تنها چند ثانیه با آنها ملاقات کرده اید را بخاطر سپرده اید؟ گفته ها تنها در مقدار ثانیه ای که در اختیار ما برای قضاوت قرار می گیرند، متفاوت هستند؛۷، ۱۵ یا ۳۰ ثانیه. نکته اینجاست که تنها یک ثانیه طول می کشد تا کلمات تاثیر خودشان را بگذارند.


در مورد ایمیل ها نیز همین مسئله صادق است، به همین دلیل خط موضوع بسیار مهم است. جذاب یا دلچسب بودن مطلب باعث خواهد شد تا خواننده ادامه دهد. یک موضوع بد باعث می شود تا گیرنده ایمیل را حذف و حتی ممکن است آن را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کند.

بهترین خطوط موضوعی مواردی هستند که نظر خواننده را به خود جلب کند. به همین دلیل است که جمع آوری هرچه بیشتر اطلاعات در مورد مشتریان، علایق آنها، موارد دلخواه و غیره مهم است.

اگر اطلاع دارید که مشتری شما از کوپن استفاده می کند، این پیشنهاد را در خط اصلی موضوع خود بیان کنید زیرا احتمالا باعث می شود تا مشتری شما ایمیل را باز کند، آن را بخواند و به جستجوی کوپن بپردازد. اما همانطور که در بالا ذکر شد ، اگر بدانید که مشتری شما به چه چیزی علاقه دارد، در نتیجه خط موضوعی شما می تواند هدفمندتر شود.


مشتریان خود را طبق علاقه، محصول یا هر آنچه با حرفه شما مناسب است، طبقه بندی کنید. خطوط موضوعی را با تیم خود در میان بگذارید و آنها را به چالش بکشید تا با خطوطی روبرو شوید که منجر به نرخ بازده زیاد شود. نرخ بازده خود را بر اساس این خطوط موضوعی بررسی کنید تا بدانید که چه مواردی مؤثرتر است و چه مواردی نیاز به تغییر دارد.
 

منبع: https://www.publicrelationstoday.com
نویسنده: رون توروسیان

مترجم: مریم میرعبدالحق
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوآوران ماهر چه رویکردهایی دارند؟


  ایستگاه‌های هوشمند اتوبوس؛ ابتکار جدید کره جنوبی برای مقابله با کرونا


  قبرستان وب


  کمک ۷۵۰ پوندی فیس‌بوک به کارمندانی که دورکاری می‌کنند


  نشست خبری سازمان نظام پزشکی به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد


  نماینده شرق استان گلستان: اصحاب رسانه روابط عمومی نمایندگان نشوند


  سرپرست فرمانداری شادگان: روابط عمومی ها تعامل خوبی با رسانه ها داشته باشند


  مدیر روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد: اطلاع رسانی در دنیای امروز محدود به موقعیت و بخش خاصی نیست


  سرپرست روابط عمومی بهزیستی استان تهران: کادر سازی مناسب از اهداف روابط عمومی هوشمند است


  تجلیل از خبرنگاران حوزه کشاورزی استان فارس با کیک تزیین شده به تصویر خبرنگاران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی