درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 17 اسفند 1399 - 11:44   

سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

برگزاری شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات تابعه وزارت اقتصاد در استان مازندران

  برگزاری شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات تابعه وزارت اقتصاد در استان مازندران


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان دعوت به همکاری مرکز روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش

  فراخوان دعوت به همکاری مرکز روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی معاونت برون‌مرزی

  انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی معاونت برون‌مرزی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار فولاد مبارکه در هفته‌ای که گذشت
  راهبردهای ارتباطی مدیریت بحران کرونا
  آزادی بیان برای مدیران یا کارمندان؟
  تغییر مدیریت روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی پس از ۲۰ سال
  سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال منصوب شد
  گزارش کامل هفدهمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران
  تودیع و معارفه مشاور رئیس دانشکده و مسئول روابط عمومی دانشکده بهداشت
  مدیر جدید روابط عمومی میراث‌فرهنگی کرمان منصوب شد
  جشنواره پایگاه‌های اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی کردستان برگزار می‌شود
  پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی برگزار می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40625صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 6 آبان 1398 - 08:19
پنج افسانه درباره روابط عمومی
یک برنامه استراتژیک روابط عمومی خوب طراحی شده با الهام بخشیدن به آنها از طریق داستان گویی، خریداران فعال را تحت تأثیر قرار می دهد. همچنین می تواند مطالب مرتبطی را تولید کند که چشم اندازهای آگاهانه را بیشتر آموزش دهد زیرا آنها با خرید داستان هایی با ارزش بالا و با داستان هایی که پیام های خاصی راجع به ویژگی ها و مزایا اریه می دهند، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار قرار می دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بسیاری از مشاغل برای ایجاد چشم انداز و تبدیل آنها به مشتری از ترکیبی از بازاریابی ایمیل، تبلیغات، جستجوگرها، بازاریابی محتوا و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی استفاده می کنند.


روابط عمومی با ریشه در روابط و رویدادهای رسانه ای در کجای این تصویر قرار دارد؟


تصویر وقتی واضح تر می شود که ما به افسانه های متداول در مورد روابط عمومی برای شرکت های نوپا بپردازیم:


افسانه1: یک محصول نوآورانه، روابط عمومی خود را تولید می کند.
در حال حاضر من محصولات جدید یا گروههای جدیدی را دیدم که به وضوح توانستند توجه رسانه ها را بدون کمک روابط عمومی خارجی (شرکت یا آژانس روابط عمومی) جلب کنند و در صنعت ما کاملاً مشهور است که پوشش رسانه ای اغلب پوشش رسانه ای بیشتری را ایجاد می کند.


یک استراتژی هوشمند روابط عمومی، پشتوانه ای از تاکتیک های محکم و اجرای حرفه ای، پتانسیل یک محصول متوسط را به حداکثر خواهد رساند و به نمودار موفقیت بلند مدت کمک می کند.

افسانه2: روابط عمومی بزرگ می تواند بر یک محصول یا خدمات متوسط غلبه کند
 اعتبار پوشش رسانه ای به دست آمده می تواند باعث شگفتی در هنگام اجرای خوب شود، اما اگر مشتریان فقط محصول را نمی خواهند، تقاضا را برطرف نمی کند. ما بخشی را درباره پوشش دستگاه تناسب اندام در نمایشگاه "امروز" قرار دادیم، نه یک بار، بلکه دو بار. اما هرگز واقعاً استقبال نشد، زیرا بازار به هم ریخته بود و مشکلات توزیع وجود داشت. برعکس، اگر مشتریان از طریق یک روابط عمومی مثبت فریب یک کالای نامناسب را خورده باشند، احساس سرخوردگی می کنند. این یک دستور العمل برای فاجعه شهرت است.

افسانه3: روابط عمومی فقط وقتی اخبار داشته باشید کار می کند
این بسیار عالی است که مشتریان اهمیت اخبار را درک می کنند، اما گاهی اوقات خیلی دست کم گرفته می شوند. اشکال دیگری از "اخبار" وجود دارد - مانند تولید یک محصول یا خدمت بزرگ جدید، نتایج تحقیق، یا نظرات قوی مدیرعامل در مورد روند صنعت. مسئولیت اجتماعی، اخبار خاص خود را ایجاد می کند. تمام اینها ابزارهای قدرتمندی برای ایجاد پوشش مثبت و دستیابی به مشتری هستند.

افسانه4: روابط عمومی امروزی بر بازاریابی تأثیر می گذارد
همزمان با شکوفا شدن بسترهای اجتماعی، بسیاری از شرکت ها به بازاریابی تأثیرگذار روی آورده اند. اما بسیاری از شرکت ها محبوبیت را با نفوذ اشتباه می گیرند. این دو می توانند با یکدیگر همزیستی داشته باشند، اما یکسان نیستند. تأثیر واقعی بر اعتبار و اهمیت آن متکی است.


توجه داشته باشید عوامل کلاهبرداری نیز وجود دارد؛ دنبال کنندگان جعلی، ربات ها و عوامل نفوذ به یک مشکل واقعی بخصوص در اینستاگرام تبدیل شده اند.

افسانه5: روابط عمومی تنها در مورد آگاهی در بالای قیف فروش قرار دارد
روابط عمومی در حقیقت نوعی آگاهی لازم برای ایجاد چشم اندازهای بالای قیف را به دنبال دارد. اما همچنین می تواند کارهای بیشتری انجام دهد.


یک برنامه استراتژیک روابط عمومی خوب طراحی شده با الهام بخشیدن به آنها از طریق داستان گویی، خریداران فعال را تحت تأثیر قرار می دهد.

 

همچنین می تواند مطالب مرتبطی را تولید کند که چشم اندازهای آگاهانه را بیشتر آموزش دهد زیرا آنها با خرید داستان هایی با ارزش بالا و با داستان هایی که پیام های خاصی راجع به ویژگی ها و مزایا اریه می دهند، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار قرار می دهند.


یک برنامه قوی روابط عمومی در خلاء زنده نمی ماند. این برنامه باید با سایر مؤلفه های ترکیب بازاریابی یکپارچه شود تا چشم انداز ایجاد کند و آنها را به سمت قیف مشتری به سمت خرید و فراتر از آن سوق دهد.

نویسنده: دوروتی کرنشاو
مترجم: مریم میرعبدالحق

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان دعوت به همکاری مرکز روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش


  پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی معاونت برون‌مرزی


  راستی‌آزمایی در اطلاع‌رسانی


  ابزار تازه هوش مصنوعی فیسبوک با قابلیت «آموزش به خود» برای تشخیص عکس


  سخنگو و مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال استعفا کرد


  گزارش برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران روزنامه‌های اصفهان با مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه


  برگزاری شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات تابعه وزارت اقتصاد در استان مازندران


  گزارش کامل هفدهمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران


  گزارش کارگاه آموزشی "روزنامه‌نگاری علم"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد