درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 آبان 1398 - 21:42   

کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند

  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


ادامه ادامه مطلب یک

یک پیام

  یک پیام


ادامه ادامه مطلب دو

چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟

  چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟


ادامه ادامه مطلب سه

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران
  راه اندازی شبکه تعاملی تحلیل گران جوان اقتصاد ایران(اکونت)+ اینفوگرافی
  خاطره های سبز و زرد روابط عمومی
  خدمت رمز دوم یکبار مصرف (پویا) کارت عرضه شد
  بسیاری از ناشران خود را بی‌نیاز از روابط عمومی‌ می‌دانند
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/1
  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد
  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد
  پروپاگاند چیست؟
  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40542صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 30 مهر 1398 - 16:36
نشست شورای مدیران‌ روابط عمومی صنعت بیمه به میزبانی بیمه دی برگزار شد
نشست شورای مدیران روابط عمومی صنعت بیمه با حضور محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی، مصطفی زندی مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی و سایر مدیران روابط عمومی شرکت ها در سالن نواندیشی بیمه دی برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نشست شورای مدیران روابط عمومی صنعت بیمه با حضور محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی، مصطفی زندی مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی و سایر مدیران روابط عمومی شرکت ها در سالن نواندیشی بیمه دی برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی بیمه دی؛ در این نشست محمدرضا کشاورز با اشاره به نقش ارزنده روابط عمومی در سازمان ها گفت: یکی از مهم ترین چشم اندازهای صنعت، افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه است که دستیابی به آن، ایجاد کار گروهی و همدلی اعضای صنعت بیمه را می طلبد که در این راستا روابط عمومی ها می توانند به عنوان بازوی توانایی در زمینه فرهنگ سازی بیمه فعالیت کنند تا روز به روز شاهد نتایج بهتری باشیم.


مدیرعامل بیمه دی همچنین روند کاری این شرکت را مطلوب و رو به رشد دانست و عنوان کرد: شرکت بیمه دی هم اکنون توانسته است در جایگاه دوم شرکت های خصوصی صنعت بیمه قرار بگیرد و به درصد سودآوری قابل قبولی دست یابد.
مصطفی زندی مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی نیز با قدردانی از میزبانی بیمه دی، طبق دستور جلسه به بیان موضوعات و مباحث روز صنعت و پرداخت.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟


  روابط عمومی مثبت


  5 توصیه برای اداره یک بنگاه تبلیغاتی


  پروپاگاند چیست؟


  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد


  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون کشتی


  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد


  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


  یک پیام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود