درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 14 تیر 1399 - 10:45   

دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد

  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد


ادامه ادامه مطلب یک

توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند

  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس

  افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس


ادامه ادامه مطلب سه

ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست

  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سامانه‌های «دنیای دیجیتالی» جایگزین شرکت‌های سنتی می‌شوند
  روابط‌عمومی، پلی برای توسعه اقتصادی در حوزه گردشگری
  مدیرعامل آبفای گیلان: اقدامات روابط عمومی آبفا در افزایش فرهنگ مدیریت مصرف مطلوب بوده است
  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند
  گونه جهش یافته کرونا با قدرت واگیری بسیار بالا
  از میان ابرها تا فضا؛ آمازون AWS از راه اندازی سرویس هوافضا و ماهواره خبر داد
  زاکربرگ: شرکت‌های بازرگانی دوباره برای آگهی دادن سراغ ما خواهند آمد
  پنج بانک کانادایی به جمع برندهای تحریم کننده تبلیغات در فیس‌بوک پیوستند
  7 راهکار برای اینکه کارها به موقع انجام شوند
  تقدیر مرکز روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40527صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 29 مهر 1398 - 00:35
هدف گذاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بهبود تبلیغات تجاری در فضای مجازی
دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال برای بهبود وضعیت تبلیغات تجاری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، نشست کارگروه تخصصی اطلاع رسانی و تبلیغات در فضای مجازی را 20 مهرماه جاری برگزار کردند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال برای بهبود وضعیت تبلیغات تجاری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، نشست کارگروه تخصصی اطلاع رسانی و تبلیغات در فضای مجازی را 20 مهرماه جاری برگزار کردند.
 
 کارگروه اطلاع رسانی و تبلیغات در فضای مجازی برای بازطراحی قوانین و مقررات و ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی، شفافیت و انتشار اطلاعات فعالان فضای مجازی و استفاده از ابزارهای نوین و خلاقانه، فعالیت خود را آغاز کرده است و متخصصان و کارشناسان عضو این کارگروه چگونگی اجرای برنامه نقش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در عرصه فضای مجازی را با توجه به تحولات جاری و آتی فضای مجازی و تأثیرات آن در حوزه فرهنگ بررسی می کنند.
 
 احسان اله حجتی مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی در این نشست، مشارکت کانون های آگهی و تبلیغاتی در این طرح و نظارت فراگیر بر تبلیغات مجازی را مورد تاکید قرار داد و گفت: این کارگروه برای ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی در سه سطح کاری، ابتدا با بررسی مقررات و مستندات قانونی موجود، شیوه نامه و چارچوب قانونی مورد نیاز را تنظیم، سپس شیوه ها و ابزارهای متناسب اطلاع رسانی عمومی برای اعلام فضاهای تبلیغاتی مُجاز را به کار گرفته و هم چنین از یک درگاه الکترونیک، پایش و نظارت قانونی بر تبلیغات در فضای مجازی را عملیاتی خواهد کرد.
 
 وی افزود در آینده نزدیک و با اجرای طرح به‏کارگیری سامانه نظارت بر آگهی‏های فضای مجازی که برای جلوگیری از انتشار محتوا و خدمات تبلیغاتی ناسالم و ناایمن در فضای مجازی و شبکه‏های مجازی اجتماعی اینترنت‏پایه و نظارت بر تولید و توزیع محتوا و خدمات سالم الگوریزی شده است، متقاضیان فعالیت های تبلیغاتی در فضای مجازی باید در این سامانه ثبت نام و با دریافت مجوزهای لازم فعالیت نمایند و این دفتر نیز مطابق قانون با فعالان در این حوزه تعامل می کند.
 
 محمدرضا بهمنی، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال نیز انجام اقدامات زودبازده از جمله فعال شدن کانون های آگهی و تبلیغاتی تخصصی فعال در فضای مجازی را زمینه ساز موفقیت تلاش های این کارگروه و پاسخ به مطالبات جدی این حوزه دانست و آسیب شناسی وضعیت موجود، بهبود فرآیندهای نظارتی، بررسی وضعیت تبلیغات و الزامات، ابزارها و روندهای توسعه ای فعالیت تبلیغاتی و بررسی وضعیت قوانین و مقررات را مهم ترین محورهای مطالعاتی این کارگروه اعلام کرد.


 برنامه ارتقای نقش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای مجازی مبتنی بر برنامه ریزی و اقدام توسط کارگروه های تخصصی از جمله توسعه سامانه های فرهنگی در فضای مجازی، متناسب سازی ساختار مدیریتی این وزارت خانه با تحولات فضای مجازی، ارتقای محتوایی فرهنگ و هنر در فضای مجازی، توسعه کسب و کارهای فرهنگی و اطلاع رسانی و تبلیغات در فضای مجازی خواهد بود.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رئیس‌جمهور ترکیه خواستار از بین رفتن شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی شد


  نقش شبکه‌های اجتماعی در شکل‌دهی افکار عامه در افغانستان


  مدیر روابط عمومی هیات والیبال شهرستان چالوس معرفی شد


  سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت


  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد


  کرونا؛ رئیستان تا چه اندازه باید درباره شما اطلاعات داشته باشد؟


  برگزاری جلسه کارگروه تبلیغات و اطلاع رسانی با هدف محتوا سازی، ارائه مطالب کاربردی و آموزش های تخصصی در بستر فضای مجازی در مبارکه


  نشست های خبری بهزیستی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود


  گزینش خبرنگاران برای حضور در افتتاحیه پروژه‌های وزارت نیرو در فارس/ اعتراض کارگران و کارمندان در ورودی این مراسم


  روابط عمومی پل ارتباطی سازمان با افکار و تمایلات شهروندان جامعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا